Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
- GTRene
Re: Nürburgring: alle foto's en filmpjes en verhalen !
leuk verhaal Rico, alles in drievoud graag 
-
OnlineMiesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Rico..ik ben niet meer helemaal up-to-date v.w.b. je wagenpark, maar volgens mij zag ik je rijden met een blauwe 3-serie.
GT events was wel leuk om te zien. Wel een beetje stilletjes op de baan als je TF gewend bent. Gerwin ook nog z'n rondjes zien draaien.. althans ik denk dat het Gerwin was (BF M3 CSL) en nog wat exotisch spul. Sommige gingen best rapjes rond. Geen gekke dingen gezien. Vervolgens begint TF.. na 5 minuten een NL Civic die op een ietswat knullige manier spinde @ Brünnchen uitgang aan de binnenkant..over de kerb..en nog geen 2 minuten later een Astra die haaks door de grindbak ging en ternauwernood de vangrail mistte. Yep..touristenfahrt is weer begonnen.. En een half uurtje later reed de ambu alweer over de baan.
GT events was wel leuk om te zien. Wel een beetje stilletjes op de baan als je TF gewend bent. Gerwin ook nog z'n rondjes zien draaien.. althans ik denk dat het Gerwin was (BF M3 CSL) en nog wat exotisch spul. Sommige gingen best rapjes rond. Geen gekke dingen gezien. Vervolgens begint TF.. na 5 minuten een NL Civic die op een ietswat knullige manier spinde @ Brünnchen uitgang aan de binnenkant..over de kerb..en nog geen 2 minuten later een Astra die haaks door de grindbak ging en ternauwernood de vangrail mistte. Yep..touristenfahrt is weer begonnen.. En een half uurtje later reed de ambu alweer over de baan.
-
////Maikel
Paskal, is verder ook geen discussie of nadenken voor nodig hoor, helm gaat gewoon mee de volgende keer. Er is een groot snelheidverschil op de baan heb ik gemerkt en een ander kan het je ook aandoen.
Overigens, de ijzeren pijp is in dit geval uiteraard volledig padded (?) ... Ik zit namelijk ook 400 km heen en 400 km terug in de auto op de openbare weg en ik ben niet levensmoe
Neemt niet weg dat het pijn kan doen...
Overigens, de ijzeren pijp is in dit geval uiteraard volledig padded (?) ... Ik zit namelijk ook 400 km heen en 400 km terug in de auto op de openbare weg en ik ben niet levensmoe
- RVV
Hoi Michel idd een blauwe e90 3 serie. M sport uitvoering. Vond het wel grappig om te zien dat allerlei spottertjes hun camera ter hand namen zodra ik er aan kwam. Om daarna gelijk de camera weer te laten zakken toen ze zagen dat het geen echte M was 
-
OnlineRichardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Mooi stukje RicoRVV schreef:Zit 2 weekjes in de Eifel op 30 km afstand van de ring. Vandaag leek het mij een mooie dag om mijn drie kiddos een ringdoop te geven. Om 17:15 aangekomen bij de ring met de e90 325i eerst eten rondgelopen en ons vergaapt aan de prachtige auto's die er stonden. Volgens mij was er een Grant Turismo event gezien de bekende stickers op alle snelle wagens. Toch een zooi exoten gezien die je op een normale ringdag niet zo snel tegenkom. Ik ben geen spottertje dus foto's maken maar achterwege gelaten. Tegen 17:30 drie kaartjes gekocht. Zat er niet echt meer in de losse ronde prijzen maar van 26 euro per rondje schrok ik wel redelijk. Maar goed drie kiddos dus drie rondjes. Eerst mijn zoontje voorin in het kinderstoeltje gesnoerd. Nou die is fucked for life. Zo leuk vond hij het. Tempo was lekker vlot. Automaat in handschakel modus gast prima. Vind de 325i sowieso wel een lekkere auto op de ring. Erg vertrouwwekkend aanvoelende auto. Veel van die rent à racecars op de baan. Heel lastig om in te schatten wat de rijkwaliteiten van die bestuurders zijn. Al die wagens zien er snel uit. In het begin liet ik ze ook maar passeren totdat ik er vrij snel "last" van had. Gelukkig waren de bestuurders van die huur auto's vriendelijk genoeg om mij de ruimte te geven zodat ik ze snel achter me kon laten. De 2 meiden gingen daarna om de beurt en zij vonden het ook erg leuk. Wederom ook 2 vlotte ritjes. Nagenoeg niet ingehaald. 2 keer door een local. Maar verder op een witte NL Porsche 911 GTS na niet. De Porsche eigenlijk voorbij laten gaan omdat ik dacht dat die veel sneller was, maar zat me na Breidscheid me eigenlijk min of meer in de weg. Al met al drie hele leuke rondjes. Gezien het feit dat we er zo dicht bij waren moesten ze het een keer meemaken. En prachtig vonden ze het.
Wellicht de eerste en de laatste keer voor hun. Want over een jaar of 10/15 zou de Ring wel eens opgedoekt kunnen zijn in zijn huidige bestaan
- Knot
Tijd geleden Rico...
Wanneer gaat die nep M in de verkoop?
Wanneer gaat die nep M in de verkoop?
- Macboy
Mooi verhaal Rico 
- MParallel
- Auto: BMW
Begin ook wel weer zin te krijgen in een dagje/weekendje eifel...
- Mnrk
- Auto: R53 tracktool
RVV schreef:... Eerst mijn zoontje voorin in het kinderstoeltje gesnoerd. Nou die is fucked for life. ...
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
-
OnlineErikS
-
Jussi
- Luco
Ja dat krijg je als je allerlei rare dingen laat bouwen die niks opleveren.
55 miljoen omzet, die zou ik wel eens gespecificeerd willen zien.
55 miljoen omzet, die zou ik wel eens gespecificeerd willen zien.
- Petrolhead Tom
Vraag het jaarverslag van vorig jaar maar op. Ik denk dat die cijfers best reeel zijn. Een curator durft zijn handen er niet aan te branden om een verkeerde voorstelling te geven van zaken. Dat levert een pro se aansprakelijkheid op.
- Luco
Zo bedoel ik het niet Tom, die 55 miljoen zal best kloppen aan omzet, ik bedoel meer hoeveel van die omzet komt van de nordschleife en de racerij en dergelijke, en hoeveel omzet komt er van die flauwekul die er bijgebouwd is.
Je kan wel een hele leuke omzet hebben, maar omzet zegt helemaal niks.
Je kan wel een hele leuke omzet hebben, maar omzet zegt helemaal niks.
- Petrolhead Tom
Ah zo. Ik zou alleen de ring willen kopen. Die andere zooi mogen ze houden.
- KW
Petrolhead Tom schreef:Die andere zooi mogen ze houden.
da's ook de reden dat het te koop staat geloof ik
- Petrolhead Tom
Mwoah ik zie er wel wat in hoor. Het is nou één keer faililet geweest. Moet nog een keer failliet en dan wordt het een leuke investering. Die zooi er omheen is goed te doen maar niet voor het geld dat het nu gekost heeft. Als je het relatief goedkoop in de handen kunt krijgen en kunt leven van de opbrengsten van de ring dan is elke euro die dat pretpark oplevert winst.
- Luco
Ja, maar wat is gangbaar qua prijs, keer of vijf de jaaromzet?
Dan valt er weinig te verdienen denk ik.
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
- KW
Zolang het maar in handen komt van auto/raceliefhebber(s) en niet iemand die alleen dollar/eurotekens wil zien en het verder geen zak interesseert wat er mee gebeurt.
- Peter Tunissen
Nee, eerst Zandvoort graag...ErikS schreef:Peter?
-
OnlineKoenM
5* de omzet lijkt me vrij fors voor een bedrijf dat geen winst maakt..Luco schreef:Ja, maar wat is gangbaar qua prijs, keer of vijf de jaaromzet?
Ik denk dat ze voor 1* de omzet al redelijk snel akkoord zullen gaan.
Neem aan dat de investeerders wel een aardig rendement willen kunnen halen, gezien het risico.
- Petrolhead Tom
Executiewaarde +10 procent.Luco schreef:Ja, maar wat is gangbaar qua prijs, keer of vijf de jaaromzet?
- Peter Tunissen