[Groupbuy] GoPro HD Motorsports
- Alexander
Re: [Groupbuy] GoPro HD Motorsports
ook aan de GoPro HD3 gegaan, de silver. Geluid zuigt idd. Snel maar de andere casing proberen
Beeld is super!
Beeld is super!
- MartijnGizmo
Stuur doorgeven is voor vrachtwagenchauffeurs! 

-
Dubbel..
Laatst gewijzigd door Thommy op 25 apr 2013, 10:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Heb je deze nog? En wat moet hij kostenmrbbs schreef:Heb nog 1 black edition over voor wie interesse heeft
De black edition is trouwens de enige nieuwe Go Pro. De andere 2 zijn eigenlijk dezelfde als de Go Pro 2. Remote is handig wanneer je meerdere Go Pro's wil gaan bedienen.

Ik heb idd ook iets anders geleerd bij het halen van m'n race licentieMartijnGizmo schreef:Stuur doorgeven is voor vrachtwagenchauffeurs!

- Alexander
Lol, goed om te wetenMartijnGizmo schreef:Stuur doorgeven is voor vrachtwagenchauffeurs!

Kan ik altijd nog vrachtwagen gaan rijden

- Macboy
Dat je dat filmpje nog durft te posten ... zou niet weten hoe snel ik uit je auto moet stappen als ik je zo zie sturen !
- Alexander
Klasse reactie, nou weet weer waarom ik nooit post op DFMacboy schreef:Dat je dat filmpje nog durft te posten ... zou niet weten hoe snel ik uit je auto moet stappen als ik je zo zie sturen !

http://nl.wiktionary.org/wiki/de_beste_ ... an_aan_wal" onclick="window.open(this.href);return false;
- Luco
Macboy schreef:Dat je dat filmpje nog durft te posten ... zou niet weten hoe snel ik uit je auto moet stappen als ik je zo zie sturen !
Vraag me af of jij de ring sneller doet ?
Overigens zijn er gewoon twee stuurmethodes, waarvan er deze eentje is, ik vind het er rustig en beheerst uitzien, ik gebruik hem zelf niet, maar het is maar net wat je aangeleerd is.
- Macboy
Ik zal je eerlijk zeggen ik heb nog getwijfeld of ik het moest posten. Had er ook eerst nog een smiley bij.
Je kunt nog zo beheerst en snel over de Ring rijden maar als je zo "gevaarlijk" stuurt dan hoef ik niet bij je in de auto te zitten
Die constatering prevaleert dan maar even boven het niet plaatsen van een negatieve post.
De beelden zijn overigens wel top inderdaad
Je kunt nog zo beheerst en snel over de Ring rijden maar als je zo "gevaarlijk" stuurt dan hoef ik niet bij je in de auto te zitten

Die constatering prevaleert dan maar even boven het niet plaatsen van een negatieve post.

-
Hij heeft 1300+ laps op de ring erop zitten,Macboy schreef:Ik zal je eerlijk zeggen ik heb nog getwijfeld of ik het moest posten. Had er ook eerst nog een smiley bij.
Je kunt nog zo beheerst en snel over de Ring rijden maar als je zo "gevaarlijk" stuurt dan hoef ik niet bij je in de auto te zitten![]()
Het zal wel meevallen dus..............
Overigens ziet het er niet uit, en het stuurt veel minder lekker.

- Fedmas
- Auto: G21 330e
Wat dacht je hiervan? 370 euro voor een Hero3BE
http://www.ebay.nl/itm/GoPro-Hero-3-Bla ... 500wt_1205" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.nl/itm/GoPro-Hero-3-Bla ... 500wt_1205" onclick="window.open(this.href);return false;
-
OnlineWJ
Tja.. In Amerika ligt die voor 400dollar in de winkels (305euro), inclusief belastingen zou die hier dus nog steeds veel goedkoper kunnen zijn (ongeveer zoals in die Ebay link)...Fedmas schreef:Wat dacht je hiervan? 370 euro voor een Hero3BE
-
Ben altijd bang dat ik bij aflevering even mag bij tikken. Dat had ik vorige keer ook met mn Shoei helm.WJ schreef:Tja.. In Amerika ligt die voor 400dollar in de winkels (305euro), inclusief belastingen zou die hier dus nog steeds veel goedkoper kunnen zijn (ongeveer zoals in die Ebay link)...Fedmas schreef:Wat dacht je hiervan? 370 euro voor een Hero3BE
Winkelwaarde in NL 550,- op e-bay via de US met verzenden 250,- maar aan de deur mocht ik nog ff 80,- afrekenen...

Probeer hem dus via NL te vinden voor een zacht prijsje

- Fedmas
- Auto: G21 330e
Thommy. Link die ik gaf word vanuit UK verzonden. Hij is dus al binnen EU = geen invoerrechten meer. (toch?) Dus dat zou geen problemen moeten opleveren. Ook heeft verkoper 99% beoordeling dus zal wel goed zitten, en anders met Paypal betalen = zekerheid.

-
Voor de mensen die een GoPro net als mij nogal aan de prijzige kant vinden is dit een heel leuk alternatief. Beeld is in mijn ogen vergelijkbaar met de GoPro, het geluid is 10x beter zelfs.
Daarnaast is deze camera een stuk goedkoper (ik had m via ibood voor 150 euro met alle bovenstaande toebehoren.)

Muvi:
GoPro:
Daarnaast is deze camera een stuk goedkoper (ik had m via ibood voor 150 euro met alle bovenstaande toebehoren.)

Muvi:
GoPro:
-
Die heb ik ook besteld,
Ik ben er erg benieuwd naar.
Mvg dennis
Ik ben er erg benieuwd naar.
Mvg dennis
-
In dat bovenste filmpje (Muvi) staan gegevens van HarryLaptimer. Dit is toch een iPhone app?
Heeft de maker het filmpje naar zijn iphone gestuurd en bewerkt mer HL?
Of is dit toch met een iphone gefilmd?
grt Thommy
Heeft de maker het filmpje naar zijn iphone gestuurd en bewerkt mer HL?
Of is dit toch met een iphone gefilmd?
grt Thommy
-
Ik heb de laptimer laten filmen camera beeld afgeplakt. Overlayvideo opgeslagen en met première in het muvi filmpje geladen.
-
OnlineWJ
Ziet er goed uit zo'n Muvi. 

-
Ziet er strak uit!voetbalboer87 schreef:Ik heb de laptimer laten filmen camera beeld afgeplakt. Overlayvideo opgeslagen en met première in het muvi filmpje geladen.
Als ik straks m'n GoPro heb moet je me het nog maar eens uitleggen

Vind dat heel gaaf!

- Downforce Hans
Volgens mij is 250 + 80 nog steeds geen 550 euro, dus wat is het probleem.........Thommy schreef:Ben altijd bang dat ik bij aflevering even mag bij tikken. Dat had ik vorige keer ook met mn Shoei helm.WJ schreef:Tja.. In Amerika ligt die voor 400dollar in de winkels (305euro), inclusief belastingen zou die hier dus nog steeds veel goedkoper kunnen zijn (ongeveer zoals in die Ebay link)...Fedmas schreef:Wat dacht je hiervan? 370 euro voor een Hero3BE
Winkelwaarde in NL 550,- op e-bay via de US met verzenden 250,- maar aan de deur mocht ik nog ff 80,- afrekenen...![]()
Probeer hem dus via NL te vinden voor een zacht prijsje

- Downforce Hans
dubbel.
Laatst gewijzigd door Downforce Hans op 27 apr 2013, 12:37, 3 keer totaal gewijzigd.
- MartijnGizmo
Met http://www.dutycalculator.com" onclick="window.open(this.href);return false; kun je vaak wel een goede indicatie krijgen van wat je nog mag aftikken aan de deur. Wel nog ff de kosten van de transporteur zelf erbij optellen (€17 oid bij PostNL bijv.).
-
Heb uiteindelijk een HERO3 BE via marktplaats gekocht. Iemand die dat ding had gekocht en er niets van snapte. Hij werkt niet en dit en dat en moeilijk blablabla. Blijkbaar kon hij geen Engels want er staat toch duidelijk NO SD op het display. Hoppa kaartje erin en ik heb een nieuwe GoPro (met bon) van 1maand oud. Nu nog wat extra's erbij en gaan met die HeysteriaRun

-
Iemand een idee hoe lang je met de normale accu doet van de Hero3?
En wat is de extra film tijd met een accu bacpac? En is de BacPac of de Hero3 ook op te laden tijdens het filmen? Misschien wel nog makkelijker
Wat zijn verder echte 'must haves' voor een Hero3?

En wat is de extra film tijd met een accu bacpac? En is de BacPac of de Hero3 ook op te laden tijdens het filmen? Misschien wel nog makkelijker

Wat zijn verder echte 'must haves' voor een Hero3?