Absolute liefhebbersauto die nu in een absolute dip zitten. Die gaan op zeker over 10 jaar, mits in nette staat, meer geld waard worden. Hartge van René staat daar uiteraard los van, das een imitatie
Z3 Coupé S54 swap/6 bak + e91 320d
- Roy RS
Re: Floris op zoek naar een Z3 Coupé
als de Z3 Mcoupe's niet meer geld waard worden op de langere termijn, dan eet ik mijn schoen op, sterker nog mijn hele schoenen collectie!
Absolute liefhebbersauto die nu in een absolute dip zitten. Die gaan op zeker over 10 jaar, mits in nette staat, meer geld waard worden. Hartge van René staat daar uiteraard los van, das een imitatie
- GTRene
-
ErikS
Inderdaad, ze moeten toch wel zo onderhand op 'het keerpunt' zijn aangekomen.
Staat toch nog op mijn lijstje, zo'n coupe.
Staat toch nog op mijn lijstje, zo'n coupe.
- Fabian
De M's worden wel meer waard, maar een gewone blijft hangen waar die zit, daar zie ik echt geen stijging meer in hoor.
- GTRene
als ze meer toegankelijk worden zoals die van 6K (de 'normale' Z3 coupe's)
dan zullen er ongetwijfeld wat meer mensen zijn die wat gaan verbouwen aan zo'n ding of voor trackdays oid gaan gebruiken.
daarmee worden op den duur de meer originele meer waard lijkt me, maar dat zal nog een tijdje duren.
denk wel dat ze bijna bij het kantelpunt zitten, je zal de komende 2<.3 jaar wat uitschieters gaan zien met bv veel km en of veel achterstallig onderhoud e.d. die wellicht zelfs in de 4 of 5K price range komen.
alhoewel dat allemaal wat koffie dik kijken is, maar gezien sommige modellen van BMW uit het verleden durf ik die veronderstellingen wel aan, helemaal gezien de Z3 coupe meer bijzonder is dan vele wat hem voor gingen uit de BMW stal.
dan zullen er ongetwijfeld wat meer mensen zijn die wat gaan verbouwen aan zo'n ding of voor trackdays oid gaan gebruiken.
daarmee worden op den duur de meer originele meer waard lijkt me, maar dat zal nog een tijdje duren.
denk wel dat ze bijna bij het kantelpunt zitten, je zal de komende 2<.3 jaar wat uitschieters gaan zien met bv veel km en of veel achterstallig onderhoud e.d. die wellicht zelfs in de 4 of 5K price range komen.
alhoewel dat allemaal wat koffie dik kijken is, maar gezien sommige modellen van BMW uit het verleden durf ik die veronderstellingen wel aan, helemaal gezien de Z3 coupe meer bijzonder is dan vele wat hem voor gingen uit de BMW stal.
-
ErikS
Das mooi! Dan koop ik die van jou wel voor een prikkie straks!Fabian schreef:De M's worden wel meer waard, maar een gewone blijft hangen waar die zit, daar zie ik echt geen stijging meer in hoor.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Fabian
a) die komt niet te koop
b) met op zonder de extra's?
- Mnrk
- Auto: R53 tracktool
http://www.driving-fun.com/occasions/25 ... 300km.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;Fabian schreef:a) die komt niet te koop
- Fabian
Die is van Rene, niet van mij-Menrik- schreef:http://www.driving-fun.com/occasions/25 ... 300km.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;Fabian schreef:a) die komt niet te koop
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Vooralsnog blijft die ook van Rene 
- GTRene
vind ik ook heel erg
ik ga der oud mee worden
edit: hm...ben al oud
ik ga der oud mee worden
edit: hm...ben al oud
- Ar
- Auto: Prius
Ar niet op zoek naar een Z3 Coupé
Het was goed weer voor een strandwandeling in Noordwijk en ik heb de zwarte meegenomen.
Het was goed weer voor een strandwandeling in Noordwijk en ik heb de zwarte meegenomen.
- Niels
- Auto: Prius+
- GTRene
whaha, well done Ar 
die prijs was ook te mooi om te laten staan, kan je geen buil aan vallen.
die prijs was ook te mooi om te laten staan, kan je geen buil aan vallen.
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Haha, held.
- Mnrk
- Auto: R53 tracktool
Ik dacht dat je die van Rene bedoelde!Fabian schreef:Die is van Rene, niet van mij-Menrik- schreef:http://www.driving-fun.com/occasions/25 ... 300km.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;Fabian schreef:a) die komt niet te koop
Edit: Als ik het nu teruglees snap ik niet waarom ik dat dacht...
-
ErikS
Met extra's is ie wel het leukst.Fabian schreef:a) die komt niet te koop
- Roy RS
LOL. was ook wel heel weinig geld voor de auto! Met een beetje werk is er vast iets van te maken... met een beetje geluk ipv geld is het zelfs gewoon al iets...Ar schreef:Ar niet op zoek naar een Z3 Coupé
- Ar
- Auto: Prius
Het i al inderdaad iets en gewoon goed. Ik verwacht een positieve afschrijving.
- Aerschtuner
Kut, ik wilde woensdagavond bellen, keek om 21:30, verkocht gvd
Veel plezier ermee, Ar
Veel plezier ermee, Ar
- GTRene
maareuh...deze al gezien?
zo op de foto's lijkt het best een nette...redelijk lage kmst nog
http://link.marktplaats.nl/668149802" onclick="window.open(this.href);return false;

zag ook nog 2 van 2001<>2002 staan voor weinig maar niet de mooiste, denk wel leuk om te bouwen op die manier als de prijs leuk is en je was zoiets toch al van plan bv
zo op de foto's lijkt het best een nette...redelijk lage kmst nog
http://link.marktplaats.nl/668149802" onclick="window.open(this.href);return false;
zag ook nog 2 van 2001<>2002 staan voor weinig maar niet de mooiste, denk wel leuk om te bouwen op die manier als de prijs leuk is en je was zoiets toch al van plan bv
- Petrolhead Tom
Fiesta st inruilen?Ar schreef:Het i al inderdaad iets en gewoon goed. Ik verwacht een positieve afschrijving.
- GTRene
dan houden we binnenkort een bmw coupe meeting in de buurt 
- e30touring1990
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
Sorry voor het even niet meer reageren in dit topic, even druk geweest met wat vervelende zaken in mijn privé situatie. Hierdoor is mijn hoofd ook even weggeweest van het hele onderdeel "Z3 coupe":(
Eerder is die blauwe 2.8i even aan bod gekomen en deze spreekt mij erg aan (kleur, kanteldak etc). Leuk om te horen dat Ar die zwarte 2.8i heeft gekocht, bevalt de auto? Hij leek mij persoonlijk te mooi om waar te zijn voor dat geld, echter heb ik de auto niet in het echt gezien en kan het dus niet beoordelen. Maar jij bent blij met de auto en geen opvallende gebreken? Het was in ieder gaval een mooi prijsje!
Groetjes
Eerder is die blauwe 2.8i even aan bod gekomen en deze spreekt mij erg aan (kleur, kanteldak etc). Leuk om te horen dat Ar die zwarte 2.8i heeft gekocht, bevalt de auto? Hij leek mij persoonlijk te mooi om waar te zijn voor dat geld, echter heb ik de auto niet in het echt gezien en kan het dus niet beoordelen. Maar jij bent blij met de auto en geen opvallende gebreken? Het was in ieder gaval een mooi prijsje!
Groetjes