Ook hallo

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
SnakeMind

Ook hallo

Bericht door SnakeMind » 21 apr 2013, 13:34

Goedemiddag allen,

Ook ik heb me na enkele jaren meelezen toch eindelijk maar eens (opnieuw) geregistreerd, en om deze aanmelding maar niet te laten verlopen ook maar besloten eens iets te posten :P

Ik ben Maurice, al noemen mijn vrienden me standaard gewoon Snake of Snakie, en kunnen een aantal van die vrienden niet eens meer op m' n echte naam komen :)
Qua autogeschiedenis heb ik al veel en divers kunnen proberen, waarbij de taxi's van mijn pa vroeger de eerste wagens waren waar ik op niet geheel legale wijze mijn kilometers in maakte. (Met als dieptepunt per ongeluk naast mijn vader voorsorteren bij een stoplicht... Ai...)
Via Ibiza's, Jetta's, Manta's, Ascona's en Kadettjes naar R'19, Polo, Fox, Corsa, Aygo, Yaris, Vectra en heel veel Swiftjes rijd ik nu op dit moment vooral een Vivaro :D (de 1.9 cdti met enkele aanpassingen om tenminste een 'beetje' vlot te kunnen zijn :))

Door tijdgebrek zijn eigenlijk al mijn projecten nooit geworden wat ik wilde en zijn deze allemaal verkocht zodra ze afgerond waren maar ik hoop toch in de loop van het komende jaar eindelijk weer een racer op te kunnen bouwen. (ach ja, wie niet :P)
Historisch vooral bezig geweest in de rallysport (hence de manta's etc ;)) maar na een pittig ongeluk in 2004 vooral blij dat ik me nog kan en vooral mag bewegen per auto... Dus ook nog zeker laten keuren voor ik uberhaubt aan ombouwen begin, het zou pas echt zonde zijn als blijkt dat ik niet eens meer een licentie zou mogen halen door de lichamelijke gebreken...

Anyway, ik vind het een tof idee meerdere van jullie eindelijk te leren kennen, er zijn mensen die op Autofans meetings (waar ik tot het bestuur behoor) niet op kunnen houden over de goede kennisen die via DF zijn opgedaan ;)

Salut!

daNpy

Re: Ook hallo

Bericht door daNpy » 21 apr 2013, 13:53

:peace:

matthyssie
Auto: F11 520d & E86 3.0si

Bericht door matthyssie » 21 apr 2013, 18:24

Welkom, ben benieuwd naar je nieuwe project. :thumbup:

Spijkerhard
Auto: (nog steeds) Te veel.
Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3

Bericht door Spijkerhard » 21 apr 2013, 21:20

Welkom!

///Joost

Bericht door ///Joost » 23 apr 2013, 20:28

Welkom Snake.

Afbeelding

Plaats reactie