Bram (AKA Mosko) is met pensioen
- Roy RS
Bram (AKA Mosko) is met pensioen
hoor net op journaal24 dat Bram écht nooit meer advocaat zal zijn en zijn titel Mr kwijt is en blijft...best heftig, zal hij toch wel wat te ver gegaan zijn...Ik dacht dat hij zich er nog net uit zou gaan kletsen eigenlijk...
Ik vond het altijd fascinerend als hij dan eens een interview gaf hoe die man praat, interessant persoon vind ik wel. Ik heb te weinig kennis van zaken om inhoudelijk een mening over goed of slecht te hebben, maar interessant is hij wel
Ik vond het altijd fascinerend als hij dan eens een interview gaf hoe die man praat, interessant persoon vind ik wel. Ik heb te weinig kennis van zaken om inhoudelijk een mening over goed of slecht te hebben, maar interessant is hij wel
- Tim N
Re: Bram (AKA Mosko) is met pensioen
Precies wat jij zegt Roy, dacht dat hij de dans net zou ontspringen met een tijdelijke schorsing oid.
Al heeft hij na zijn vorige akkefietje zich ook niet echt gebeterd schijnt het.
Al heeft hij na zijn vorige akkefietje zich ook niet echt gebeterd schijnt het.
- Petrolhead Tom
Ik zag de bui zaterdag al wel hangen na de publicatie van het NRC. Een erg aparte gang van zaken dat hij ex cliënten niet heeft terug betaald. Temeer omdat zijn broers, die de maatschap nu voortzetten ook met deze problematiek geconfronteerd gaan worden.
- Hielke
Boefjes onder elkaar. En daarbij nog een goede portie grootheidswaanzin en afgunst van de collega's, en klaar.
-
OnlineWJ
Eigen schuld. En dan beetje gaan lopen zeuren voor de camera's als de gebeten hond...
- Roy RS
zoals ik al zei heb ik niet alle kennis paraat, maar ik heb wel zo'n onderbuikgevoel dat hij (ondanks dat het geen schone zaakjes zijn her en der) toch wel een beetje genaaid is...
Ik bedoel, als je niks als boeven vertegenwoordigt, dan zit je al vlot aan zwart geld vast....dat de andere boeven, ik bedoel advocaten, dit beter verdoezelen betekend niet dat de andere geen zwart en contant geld aannemen...
Ik bedoel, als je niks als boeven vertegenwoordigt, dan zit je al vlot aan zwart geld vast....dat de andere boeven, ik bedoel advocaten, dit beter verdoezelen betekend niet dat de andere geen zwart en contant geld aannemen...
-
Waarbij dit resultaat natuurlijk weer koren op de molen is voor afgunstig Hielke?Hielke schreef:Boefjes onder elkaar. En daarbij nog een goede portie grootheidswaanzin en afgunst van de collega's, en klaar.

- Martijn M
Krijg je ervan als je geen Federals onder je Aston hebt, had Bram moeten weten natuurlijk.allen schreef:Waarbij dit resultaat natuurlijk weer koren op de molen is voor afgunstig Hielke?Hielke schreef:Boefjes onder elkaar. En daarbij nog een goede portie grootheidswaanzin en afgunst van de collega's, en klaar.
- PD power
Je wilt het niet geloven, maar ben het met je eens Hielke, Bram heeft de broek vast niet schoon, maar maakt daar ook geen geheim van, maar het was wel iemand die de "gevestigde orde" aan rechters van tegengas durfde te voorzien, in mijn ogen slecht voor de openheid en objectieviteit van de rechtspraak.Hielke schreef:Boefjes onder elkaar. En daarbij nog een goede portie grootheidswaanzin en afgunst van de collega's, en klaar.
Want de laatste jaren vind ik de rechtspraak veel te politiek gekleurd, dit was waarschijnlijk altijd al zo, maar kwam o.a. door Bram wel pijnlijk aan het licht.
Eng volk, hoop dat Bram nog flink boekje open doet.
- Dennis Cavallino
Hij heeft het in ieder geval wel gedaan met die hitsige deelneemster die meedeed aan zijn stage-show. En een hoop ander mokkels... Dus in tegenstelling tot een hoop anderen hoefde hij niet alleen maar te kijken.
Behalve hier dan:
http://www.autojunk.nl/2011/01/bram-mos ... en-reclame" onclick="window.open(this.href);return false;
En idd hij zal zijn broekje, uhm boekje nog wel open doen. Dat wordt 'geestig', zoals hij zelf zou zeggen. Is het niet zo dat hij nu verlost is van zijn geheimhoudingsplicht/zwijgplicht of hoe je 't ook wilt noemen?
Behalve hier dan:
http://www.autojunk.nl/2011/01/bram-mos ... en-reclame" onclick="window.open(this.href);return false;

En idd hij zal zijn broekje, uhm boekje nog wel open doen. Dat wordt 'geestig', zoals hij zelf zou zeggen. Is het niet zo dat hij nu verlost is van zijn geheimhoudingsplicht/zwijgplicht of hoe je 't ook wilt noemen?
-
OnlineWJ
Ik weet niet of die rest van de Fam./de zaak daar wel zo blij mee is als hij z'n mond open trekt. Maar dat die zelf niet meer in de rechtzaal mag staan houd niet in dat die achter de schermen ook niet meer mag meespelen...
- Petrolhead Tom
Deze uitslag is natuurlijk ook niet zo verrassend. Bram heeft geen inzet getoond om zijn leven te beteren en Germ Kemper zou toch niet eerder rusten dan dat Bram geschrapt zou zijn. Die Kemper schrijft hem sinds het begin van zijn carrière al kapot in De Groene Amsterdammer.
- HarryC
Uiteindelijk maakt t volgens mij niet zoveel uit, nu kan hij achter de schermen alles blijven regelen en zelfs zonder dat hij daar verantwoording over hoeft af te leggen of op aangesproken kan worden....
- Petrolhead Tom
Hij mag alleen niet meer in de rechtszaal pleiten. Dat zal hem toch pijn doen. Dat is het mooiste.HarryC schreef:Uiteindelijk maakt t volgens mij niet zoveel uit, nu kan hij achter de schermen alles blijven regelen en zelfs zonder dat hij daar verantwoording over hoeft af te leggen of op aangesproken kan worden....
- duifjes.com
Ik heb geen flauw idee of hij 'clean' is of dat hij vreselijk genaaid is door samenzwerende rechters maar vind Bram altijd geniaal tekstueel gezien!
-
idd duif!
lolvid:
Wildersproces was geniaal af en toe:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1502221 ... tting.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vanaf 3:18 mozko:
http://www.geenstijl.tv/2009/12/master_ ... _vs_m.html" onclick="window.open(this.href);return false;
lolvid:
Wildersproces was geniaal af en toe:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1502221 ... tting.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vanaf 3:18 mozko:
http://www.geenstijl.tv/2009/12/master_ ... _vs_m.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hielke
Tijdens het Wilders proces was ie ook geniaal.duifjes.com schreef:Ik heb geen flauw idee of hij 'clean' is of dat hij vreselijk genaaid is door samenzwerende rechters maar vind Bram altijd geniaal tekstueel gezien!
- Luco
Ach, 80% is weer eens roomser dan de paus.
- D20VT
Laatst gewijzigd door D20VT op 22 apr 2013, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Roy RS schreef:hoor net op journaal24 dat Bram écht nooit meer advocaat zal zijn en zijn titel Mr kwijt is en blijft...best heftig, zal hij toch wel wat te ver gegaan zijn...Ik dacht dat hij zich er nog net uit zou gaan kletsen eigenlijk...
Hij is uit het tableau geschrapt, dus hij mag geen advocaat meer zijn.
De Mr titel kunnen ze hem niet afnemen en blijft ook gewoon behouden IMO
- GTRene
- GTRene
whahaah, die woordspelingen, prachtig...en ook dat oog knipperen e.d.

-
Ik blijf deze toch wel geniaal vinden.GTRene schreef:
- Eric-328
Toevallig gisteren een openhartig gesprek gehad met Dion Bartels. Ook hij is "geschrapt" en geeft aan dat hij het advocatenvak niet mist. In zijn nieuwe functie als adviseur heeft hij meer bewegingsruimte.
Daarbij is de term geschorst voor het leven niet correct, er bestaat immers de mogelijkheid om opnieuw beedigd te worden door de rechter.
Daarbij is de term geschorst voor het leven niet correct, er bestaat immers de mogelijkheid om opnieuw beedigd te worden door de rechter.
- RVV
Geen idee of het allemaal terrecht is.. maar ik zei wel eens tegen mijn vrouw als die weer eens bij showbiz nieuws op TV mooi weer aan het spelen was... "volgens mij kan dit nooit goed gaan zo, die zie ik nog wel verdwijnen als advocaat"..