Thx allemaal!
matthyssie schreef:Mooie achtergrond ook, waar is dat?
Dat is in de buurt van Ubachsberg/Elkenrade/Wijlre, mooie wegen om een flinke portie DF los te laten. Dus bijna goed Martijn
Tim N schreef:Super, wat een kleur ook zo in de zon.
Heb je ook interieur foto's?
(enkel nog even de naafkapjes/ naaflpogo's vervangen van 1 a 2 wielen)
Nog niet gemaakt, maar die zullen nog volgen. Vooral het stuurtje dat Fabian opnieuw heeft laten bekleden ziet er fraai uit! De naafstickers moet ik inderdaad nog vervangen. Maar ben nog aan het twijfelen of ik de velgen eind dit jaar laat poedercoaten/spuiten, die hebben namelijk een paar blaasjes en de velg rechtsachter had wat stoeprandschade. Stickertjes zijn in ieder geval al in huis.
Reind schreef:Super mooie auto.
Ik snap je keuze echt wel. Een 330i is leuk, maar het motor karakter van een s50b32 is van een totaal ander niveau. Daarnaast rijd een frisse e36 niet veel anders van een e46.
Wat vind je nou van dit vermogen? Kan me niet voorstellen dat het snel gaat vervelen.
Ik moet eerlijk zeggen dat het vermogen op zich best snel went, maar vervelen gaat het zeker niet! Het mooie van de b32 vind ik dat je ook al bij lagere toerentallen een aardige "duw in de rug" krijgt. Maar als de olie warm is en je eens door kan trappen, dan komt het ware karakter naar boven. Wat dat betreft raak je natuurlijk wel verziekt als het gaat om toekomstige auto's...
Het rijden verschilt inderdaad weinig ten opzichte van de E46, hoewel ik de E46 ondanks dat deze nauwelijks meer weegt iets logger vind aanvoelen. Wat natuurlijk wel meteen opvalt is dat het interieur van een E46 flink gemoderniseerd is tov een E36. Maar dat neem ik graag voor lief.