Op 30 april klem bezopen Nederlanders: dan doet dit nummer het goed

Daar heb ik helemaal geen tijd aan verspild.Shakes schreef:23 seconden?Dat is langer dan bij dat andere nummer.
Ondanks staatssteun is dan toch een bank omgevallen:
Ewbank
Bron : http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Showbizz/ar ... erug.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;Componist John Ewbank is alle ongezouten kritiek op zijn koningslied zat. Spuugzat. Zozeer zelfs dat hij het lied terugtrekt. Op Facebook zegt Ewbank 'er he-le-maal klaar mee' te zijn. Hij bedankt iedereen die aan het lied heeft meegewerkt, maar geeft nog wel even een snier naar andere artiesten die hun lied wel de toets der kritiek laten doorstaan.
Ook echt handig om een LOI cursus te gaan doen waar niemand iets in ziet en daarom ook weggesaneerd wordt, wil jij wel werken joh.......begin mijn twijfels te krijgen.......Bram schreef:Ik weet het man, des te triester vind ik het dat mijn (toekomstige) vak gewoon weg gesaneerd wordt op het MBO![]()
Niet dat dat alles oplost, maar je moet ergens beginnen...
Idd ik snap het hele probleem uberhaupt niet.RVV schreef:Is echt weer zo'n Nederlands non issue, heel Nederland zit zich druk te maken om een of ander liedje.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], BMWDennis, Google [Bot] en 6 gasten