Allereerste project van Manhart Racing en Beek Auto Racing B.V. en gelijk de snelste BMW M5 F10 ter wereld. Maarliefst 750 PK & 910 NM!

Allereerste project van Manhart Racing en Beek Auto Racing B.V. en gelijk de snelste BMW M5 F10 ter wereld. Maarliefst 750 PK & 910 NM!
Dat zeg ik niet. Maar dat mensen gaan lopen zeuren dat hij de auto niet goed gebruikt omdat hij geen sprints vanuit stilstand wil doen is gewoon jammer.Downforce Hans schreef:Dus als je een truttenkar hebt dan mag je geen op of aanmerkingen hebben op iemand met een snellere auto, als ik je goed begrijp want dan ben je jaloers.........aha zit het zo.......Martijn M schreef:Wat een slap gelul in dit topic zeg.
Je kan er niet omheen draaien dat dit een enorm gruwelijk bazen project is. Iedereen die loopt te zeiken is gewoon verdomd jaloers dat die bak van Frank 100-200 sneller doet dan die truttenkar van hun die 0-50 nog niet eens in die tijd doet.
Desalnietteplus. Blijf vooral posten, vind het een erg gaaf project.
Nou, dit was dus 1 van de laatste posts van jou dus, want hoeveel pk heeft die auto van jou?![]()
Ja deze heeft inderdaad met dit vermogen gedraait. Na een tijd ( volgensmij bij verkoop) is deze weer teruggebouwd naar originele staat. Van de recordpoging is helaas niets gekomen, was veel werk en vele malen duurder als was ingecalculeerd.Erik K. schreef:Is die X5M ooit volledig gereed gekomen? Heb er destijds wel e.e.a. over gelezen, maar nooit meer wat van vernomen of deze daadwerkelijk af is gekomen.Luc B schreef:Klopt inderdaad. 1200Nm is de bak zelf al op begrenst, toen deze werd opgeheven is er hier en daar wat gesneuveld.M-bitious schreef:Ik vermoed dat er gewoon de standaard automaat aan hing. Deze kunnen tot 1.200 Nm gaan.
Zo is die toch wel erg dik, ik vind de velgen bij stilstand niet mooi, maar zo is die heerlijk !Archiebald schreef:![]()
Joël D. schreef:
http://www.autogespot.nl/bmw-manhart-ra ... 04/17#img1" onclick="window.open(this.href);return false;
Foto's zijn gemaakt door mijn broertje.
Leuk dat ik dit, voor het lezen hier, al wist.Ruben schreef:Ok, ik ben om, ik wil ook een BMW
Inderdaad.Knot schreef:Lekker koppel hoor!
En inderdaad niet de patser uithangen bij het stoplicht dan kan ie best wat hebben.
Dank, dank. Gewoon te koop voor alle BMW's bij bimmian.com voor $ 16.Roy RS schreef:het aller aller mooiste aan heel deze auto vind ik met stip de "M" gekleurde biesjes in de grille!!! Wat is dat een mooi accent...