Ik dacht dat ie ging zeggen dat er een V8 in past.....Martijn_bmw schreef:BMW remklauwen?GTRene schreef:als ik "het" ga noemen (that we don't Speak of) loopt het hier al snel uit de klauwen

Ik dacht dat ie ging zeggen dat er een V8 in past.....Martijn_bmw schreef:BMW remklauwen?GTRene schreef:als ik "het" ga noemen (that we don't Speak of) loopt het hier al snel uit de klauwen

LOL... zijn geloof ik de achterste remklauwen van een E39 540i oid.Martijn_bmw schreef:BMW remklauwen?GTRene schreef:als ik "het" ga noemen (that we don't Speak of) loopt het hier al snel uit de klauwen
Idd, en dat met hulpveren er nog tussen.MartijnGizmo schreef:LOL, redelijk bizar he? Zeker nog wel een cm of 5... Volgens mij omdat de set ook op een R56 (Gen2 MINI) kan, daar zitten de montagepunten op een iets andere hoogte geloof ik.Tim N schreef:Nog aardig wat draad over op die schroefset
 De volgende gemiddelde score kwam daar uit rollen:
  De volgende gemiddelde score kwam daar uit rollen:

Die fiets heeft ze van mij gekregen, dus ik vind dat ik daar af en toe ook voordeel van mag hebben.Petrolhead Tom schreef:Wat boft je vriendin toch met jou he!

Dennis Cavallino schreef:Je tweelingbroer staat op de achtergrond!

Gebruikers op dit forum: Arstey, Bakker, daNpy, Google [Bot], Joël D., jvb, matthyssie, Miesjel, Passiewassie, Sabberjoch en 23 gasten