(edit; vorige pagina)
Amen!WJ schreef:Gewoon eronder houden, staat 100x beter onder deze wagen dan al die burgertrut velgen die ik op deze pagina voorbij zie komen.
(edit; vorige pagina)
Staat op mijn touring met M bumpers toch ook prima, als je maar (iets/M) verlaagd bent.ErikS schreef:Ik vind de style 68 alleen maar mooi onder een mooi lage coupé met M pakket.....
Niels schreef:Goed, misschien maar een paar smallere banden eronder danIs iemand bekend met Akto diens kwaliteit en prijzen? Ze hebben een paar Cabrio interieuren staan waarvan eentje in bruin. Ik heb ze gemaild maar nog geen reactie.
Als je al gemaild hebt dan krijg je de eerst volgende dag dat ze aan het werk zijn wel reactie. Ze sturen ook zonder problemen meer foto's per mail. Maar zal dan zodra ik het ophaal wel even vragen of ik er naar mag kijken. Stoelverwarming overbouwen is appeltje eitje, maar altijd makkelijker als het er al in zit.Niels schreef:Graag, ben pas 9 april weer thuis. Ik heb ze wel gemaild wat het kost aangezien er niet een prijs bij staat. Wel precies wat ik zoek(als er stoelverwarming in zit, anders maar overbouwen)
Ik hoop op basis van foto's die ze jou toegestuurd hebben. Kan bij hun nog wel eens verschil in zitten met de foto's die op de site staan. Op de site zijn het allemaal standaard foto's volgens mij. Laat je het bezorgen of ga je het ophalen? Ik ga ook een lederen interieur ophalen met sportstoelen deze week. Wat kostte het uiteindelijk? Veel plezier ermee in ieder geval.Niels schreef:Nou het was een meesterlijke tip Rico! Op basis van foto's heb ik het gekocht. Geen scheuren of grote beschadigingen en ook nog eens sportstoelen. Echt helemaal super!!
Goed het lijstje:
Achterlichten: check
Interieur: check
Velgen: check![]()
Hardtop
Groot preventief onderhoud
///Joost schreef:Nou, de poll is wel duidelijk.![]()
Overigens had ik deze velgen ook op mijn vorige E36. Als het goed is, is het een breedset met voor 7 en achter 8 inch. Oftwel 225/245 combo.
Op de foto's lijkt het met flits lichter dan op de site maar ook dan is het mij prima. Sowieso is het donkerder dan het beige wat ik in de vorige touring had. Ik laat het bezorgen voor 50,- Komt het moeiteloos en (waarschijnlijk) schadevrij bij je thuis. Verder gebruiken ze wel eigen foto's op de site volgens mij (zover ik kan zien).Riceaux schreef: Ik hoop op basis van foto's die ze jou toegestuurd hebben. Kan bij hun nog wel eens verschil in zitten met de foto's die op de site staan. Op de site zijn het allemaal standaard foto's volgens mij. Laat je het bezorgen of ga je het ophalen? Ik ga ook een lederen interieur ophalen met sportstoelen deze week. Wat kostte het uiteindelijk? Veel plezier ermee in ieder geval.