Nieuwe inbouw koelkast, welk merk?
- Luco
Re: Nieuwe inbouw koelkast, welk merk?
De echte oude machines hadden een betonnen binnenwerk, niet te huffen die zooi, dat waren goede machines, maar dat is al langer geleden dan 10 jaar.
- Robin Hartog
Klopt hoor, als je de voordelen van een Miele of Siemens/Bosch bijv. niet nodig vindt/hoeft, dan zeker voor een goedkopere machine gaan. In principe is er ook weinig mis met bijv. een Whirlpool oid.dvh schreef:Dat verhaal vertelde ze me toen ook al.
Kunststof onderdelen ipv metalen enzo.
'T werkt nog steeds

Maar volgens mij ging het over koelkasten.

@Elmar: Ligt misschien voor de hand hoor, maar let ook op of je sleepdeur-systeem of deur op deur nu al hebt/nodig hebt/wilt. Heb wel eens gezien dat dat fout ging en de een duurder of juist goedkoper bleek dan de ander.
- Knot
Ik heb er wel van geleerd, gewoon middelmatige spullen kopen.
Wil je wel 20 jaar met een koelkast doen? Zelfde voor een Miele stofzuiger.. duur ding en na 10 jaar verouderd, verkleurd, vies.
Beter wat goedkopers nemen en na een jaartje of wat een keer vervangen voor nieuw.
Ik heb in de nieuwe keuken wel Siemens genomen maar gewoon de redelijk instap modellen en met 5 apparaten 5 jaar garantie regeling. Kan ook 2x zo dure studioline nemen maar dan krijg je dus bovenstaande verhaal.
Wil je wel 20 jaar met een koelkast doen? Zelfde voor een Miele stofzuiger.. duur ding en na 10 jaar verouderd, verkleurd, vies.
Beter wat goedkopers nemen en na een jaartje of wat een keer vervangen voor nieuw.
Ik heb in de nieuwe keuken wel Siemens genomen maar gewoon de redelijk instap modellen en met 5 apparaten 5 jaar garantie regeling. Kan ook 2x zo dure studioline nemen maar dan krijg je dus bovenstaande verhaal.
- Robin Hartog
Ik begin bijna te denken dat wij hier mazzel hebben gehad met het wat duurdere huishoud spul.. 

- Peric
Ik heb onlangs ook een andere koel-vriescombinatie gekocht.Robin Hartog schreef:@Elmar: Ligt misschien voor de hand hoor, maar let ook op of je sleepdeur-systeem of deur op deur nu al hebt/nodig hebt/wilt. Heb wel eens gezien dat dat fout ging en de een duurder of juist goedkoper bleek dan de ander.
Maar de oude was deur op deur, en degene die ik gekocht had niet..
Ben ik wel even mee bezig geweest om dat voor mekaar te krijgen. Stuk van de deur af moeten zagen enzo..
Dus let daar wel even op ja.

- Elmar
Hahaha wat een lol.
Zag afgelopen vrijdag een aantal DF-ers en hadden we het over een bepaalt persoon op DF die alles voor iedereen wel uitzoekt op het internet.
Dus opperde ik zo'n topic als dit om te kijken of ie echt alles uit gaat zoeken...en wat denk je, reageert ie niet eens in dit topic.
Dus mannen bedankt voor al jullie goed bedoelde adviezen, de Miele koelkast werkt nog prima.

Zag afgelopen vrijdag een aantal DF-ers en hadden we het over een bepaalt persoon op DF die alles voor iedereen wel uitzoekt op het internet.
Dus opperde ik zo'n topic als dit om te kijken of ie echt alles uit gaat zoeken...en wat denk je, reageert ie niet eens in dit topic.

Dus mannen bedankt voor al jullie goed bedoelde adviezen, de Miele koelkast werkt nog prima.

-
- Luco

Je had ook iets over de viper moeten vragen

- Ar
- Auto: Prius
Het is wel wat onterechte negatieve publiciteit voor Miele. 

- Hielke
Hij werkt dus nog prima!Ar schreef:Het is wel wat onterechte negatieve publiciteit voor Miele.
Mooie stunt Elmar

Ik dacht al, "what's next?", straks gaan hun eigen BMW's nog afbranden

- Peric
Heheh.. 
Als er nu iemand een nieuwe koelkast nodig heeft is er alvast wat info beschikbaar...

Als er nu iemand een nieuwe koelkast nodig heeft is er alvast wat info beschikbaar...

- Martijn_bmw

OT; Ik heb hier een SMEG koelkast staan, doet het prima en leuk design

de zwarte:
enige nadeel is dat je vette kluiven op het hoogglans zwart ziet

- dvh
Serieus.
Dat is ook wanneer je in het verkeersboetes topic post dat je nooit geflitst wordt, dan wordt je geflitst.
Zo nu ook het wasmachine kapot.
Bedankt DF !
Dat is ook wanneer je in het verkeersboetes topic post dat je nooit geflitst wordt, dan wordt je geflitst.
Zo nu ook het wasmachine kapot.
Bedankt DF !
- Ar
- Auto: Prius
Weet je al wat je wil of heb je hulp nodig bij je keuze?
- dvh

Van die kapitalisten hier?
Hell no.
Gewoon http://www.mediamarkt.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en het goedkoopste wat ik kon vinden besteld. Komen ze nog gratis thuisbezorgen en aansluiten ook.

- JP
Grátisss? Dacht het niet.......dvh schreef:![]()
Van die kapitalisten hier?
Hell no.
Gewoon http://www.mediamarkt.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en het goedkoopste wat ik kon vinden besteld. Komen ze nog gratis thuisbezorgen en aansluiten ook.

- dvh
Nou ik heb al betaald. Heb enkel 15,- extra betaald zodat ze de oude meenemen, en de nieuwe aansluiten ect.
Verzenden is gratis en het is veruit de goedkoopste. Was vanochtend nog bij de Harense Smith waar dezelfde machine bijna 100,- meer koste.
Sorry lokale winkel. Maar dan ga ik toch ook naar de concurrent.
Verzenden is gratis en het is veruit de goedkoopste. Was vanochtend nog bij de Harense Smith waar dezelfde machine bijna 100,- meer koste.
- Robin Hartog
LOL. Je betaald dus gewoon voor het bezorgen en aansluiten 15 euro. Want ze zijn bij wet verplicht om die oude mee te nemen.dvh schreef:Nou ik heb al betaald. Heb enkel 15,- extra betaald zodat ze de oude meenemen, en de nieuwe aansluiten ect.

- dvh

Dat wist ik niet.
Maar het is kiezen:
- gratis bezorgen tot de deur, en dan zoek je het maar uit.
Of
- gratis bezorgen + 15,- voor uitpakken, verhuisbeveiliging eruit halen, en installeren.
Gezien ik niet heel de dag thuis ben en mijn vriendin het wel fijn vind als het gelijk werkt, vind ik het die 15,- meer dan waard. De echte schraper pakt hem natuurlijk zelf uit enzo. Maar ik gun die mensen ook wat extra. Zij moeten er immers ook van eten.

Weer 2 ( of is het 3 ? ) jaar garantie..
Vanochtend nog even gevraagd wat een Miele van 1000-1500 euro nou beter is ?
Krijg je hele verhalen over dat zo'n Miele meer weegt. 'Dus je voelt het kwaliteitsverschil wel'
Kleding blijft er beter door enzo.. Maar daar heb ik niks aan. Want mijn overhemden slijten harder door het hangen op een bureau tijdens het surfen op DF dan dat een wasmachine voor elkaar kan krijgen. En bij de kinderen hoop je per dag dat ze hun nieuwe broek niet kapot vallen.. Dus ja..
Hij moet wit zijn, en hij moet wassen.
En dat gaat ie doen. In ieder geval 2 jaar. En dan zien we dan wel weer verder.
- Elmar
Dat vind ik nu ook dvh.
Mijn leesbrilletrjes haal ik ook voor € 2,= bij het tankstation, hoeven het ook maar een half jaar uit te houden.
Mijn leesbrilletrjes haal ik ook voor € 2,= bij het tankstation, hoeven het ook maar een half jaar uit te houden.

- Robin Hartog
Inderdaad, als ik kan zien door een bril boeit het mij ook niet of ik nou een van 20€ heb of van 200€.Elmar schreef:Dat vind ik nu ook dvh.

- dvh

Ja, als stukadoor zou ik geen dure bril gebruiken tijdens je werkzaamheden. Gezien deze zwaar te lijden hebben zal het mooie er ook snel vanaf zijn.
De enige reden waarom je een 2,- leesbril kan gebruiken is als je qua vertezicht gezegend bent met probleemloze ogen. Anders houdt het namelijk snel op met zo'n brilletje.
En Robin, voor 29,- euro koop je een prima functionele bril. Die kan het jaren uithouden. Echter, een bril is bepalend voor je uiterlijk. Nu geven sommige mensen daar geen reet om. Maar gezien jij een grafische jongen bent geloof ik daar helemaal niks van en wil het oog bij jou ook wel wat. Met andere woorden, jij geeft gewoon 100,- euro meer uit aan een leuk flitsend brilletje wanneer je er heel de dag mee rond moet lopen.
Als ik stucwerk op mijn muren wil. Iets waar ik elke dag tegenaan kijk, dan moet het mooi zijn. En als het even kan, dat het ook blijft zitten. En daar betaal ik graag wat extra voor.
Een wasmachine, ( met alle respect voor de liefhebbers ) is voor mij een lelijke witte doos die ik ver weg stop in een donker hoekje waar het elke dag zijn werk moet verrichten. Het is niet mooi. Het is niet hip. Ik wil er ook niet mee gezien worden. En al helemaal niet de blits mee uithangen.
Hopelijk blijft de koelkast nog even heel..

-
Een bril ?
Als je maar hard genoeg rijd dan komen de verkeersborden dermate snel dichterbij dat je die bril echt niet nodig hebt.
Als je maar hard genoeg rijd dan komen de verkeersborden dermate snel dichterbij dat je die bril echt niet nodig hebt.
- Robin Hartog
Haha was maar een simpel voorbeeldje hoor DVH. Punt is dat er wel wat meer verschillen zijn tussen jouw wasmachine en zo'n Miele bijv.
maar goed, ook wel weer begrijpelijk. 

- dvh
Ja joh, begrijp ik ook wel 
Moet ook eerlijk zeggen dat sommige machines ook wel erg hip zijn.. Met kleurendisplay enzo..
En betreft waskwaliteit geloof ik ook wel.
Maar het zijn gewoon geen belangrijke eisen voor mij.
Vandaar dat ik mijn eigen aankoop maar wat goed aan 't lullen ben

Moet ook eerlijk zeggen dat sommige machines ook wel erg hip zijn.. Met kleurendisplay enzo..

En betreft waskwaliteit geloof ik ook wel.
Maar het zijn gewoon geen belangrijke eisen voor mij.
Vandaar dat ik mijn eigen aankoop maar wat goed aan 't lullen ben