Bram schreef:De 3 liter uit de OP. Populaire bedrijfswagens, die Z3 Coupé's![]()
Trouwens, dit zomoto.nl is niet altijd up-to-date, mijn ex Impreza is niet bijgewerkt en heeft toch al 3 maanden een nieuwe APK en eigenaar.
Aerschtuner schreef:Kwam deze net tegen in Duitsland. Geen idee of het wat is, maar wil je hem niet onthouden.
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=230613108" onclick="window.open(this.href);return false;
Is dat niet erg laag aangezien de VP bijna 8K is?Arthur schreef:6k bieden.
Ik heb inderdaad precies jouw verhaal in mijn hoofd zitten. Ik ga ook gewoon kijken en ben vrij om verder te kijken uiteraard, dus ik laat mezelf niet uit tot een (te) hoge prijs.Arthur schreef:7k lijkt me ook een nette prijs. Het is maar net hoe je die wil bereiken. Of door dom 6k te bieden en kijken wat 'ie doet. Loop je het risico dat 'ie kwaad wordt natuurlijk maar niet geschoten is altijd mis. En wordt 'ie niet boos dan kijk je hoe het verder loopt.
Of je kunt ook gewoon die 7k bieden en zeggen dat dat je hoogste bod zal zijn. Aan hem de keuze. Is altijd erg lastig inschatten hoe zoiets gaat. Je hoeft geen vriendjes te worden maar beledigen heeft ook geen zin. Mijn gevoel zegt dat iemand met zo'n vr.pr er hooguit 500,- vanaf wil doen. Misschien trek je hem over de streep met 7250,- als hij aangeeft dat hij wil zakken tot 7,5k. Zaterdag afwachten en zien hoe het loopt en daar je strategie op aanpassen.
Heb dus geen echt advies, ik koop niet zo vaak particulier. En ik hoef ook niet (altijd) die auto zo graag te hebben dat ik dus maar hoog in de boom ga zitten. Ik loop net zo makkelijk weer weg op zoek naar de volgende, vandaar dat ik wel die 6k zou bieden
Als de eerste echt geen opmerkingen heeft, zou ik proberen met een 1000 er af te bieden en in je achterhoofd houden dat je tot 7,5 wil gaan.e30touring1990 schreef:Ik heb inderdaad precies jouw verhaal in mijn hoofd zitten. Ik ga ook gewoon kijken en ben vrij om verder te kijken uiteraard, dus ik laat mezelf niet uit tot een (te) hoge prijs.Arthur schreef:7k lijkt me ook een nette prijs. Het is maar net hoe je die wil bereiken. Of door dom 6k te bieden en kijken wat 'ie doet. Loop je het risico dat 'ie kwaad wordt natuurlijk maar niet geschoten is altijd mis. En wordt 'ie niet boos dan kijk je hoe het verder loopt.
Of je kunt ook gewoon die 7k bieden en zeggen dat dat je hoogste bod zal zijn. Aan hem de keuze. Is altijd erg lastig inschatten hoe zoiets gaat. Je hoeft geen vriendjes te worden maar beledigen heeft ook geen zin. Mijn gevoel zegt dat iemand met zo'n vr.pr er hooguit 500,- vanaf wil doen. Misschien trek je hem over de streep met 7250,- als hij aangeeft dat hij wil zakken tot 7,5k. Zaterdag afwachten en zien hoe het loopt en daar je strategie op aanpassen.
Heb dus geen echt advies, ik koop niet zo vaak particulier. En ik hoef ook niet (altijd) die auto zo graag te hebben dat ik dus maar hoog in de boom ga zitten. Ik loop net zo makkelijk weer weg op zoek naar de volgende, vandaar dat ik wel die 6k zou bieden
Bedankt voor je advies;)
Jussi schreef:Als de eerste echt geen opmerkingen heeft, zou ik proberen met een 1000 er af te bieden en in je achterhoofd houden dat je tot 7,5 wil gaan.e30touring1990 schreef:Ik heb inderdaad precies jouw verhaal in mijn hoofd zitten. Ik ga ook gewoon kijken en ben vrij om verder te kijken uiteraard, dus ik laat mezelf niet uit tot een (te) hoge prijs.Arthur schreef:7k lijkt me ook een nette prijs. Het is maar net hoe je die wil bereiken. Of door dom 6k te bieden en kijken wat 'ie doet. Loop je het risico dat 'ie kwaad wordt natuurlijk maar niet geschoten is altijd mis. En wordt 'ie niet boos dan kijk je hoe het verder loopt.
Bedankt voor je advies;)
Heb je geen andere wagens die je wil bezichtigen in de nabije toekomst? Als je de eerste laat staan vanwege een prijsonenigheid en de volgende die je gaat bezichtigen allemaal in mindere optische/technische staat zijn, kan je je wel voor het hoofd slaan. 500 euro sla je zo stuk op een auto.
Niels schreef:Die zwarte van 6900,- vind ik persoonlijk wel een interessante. V.w.b. die groen zou je 7K kunnen bieden, op 7500,- uitkomen en vervolgens de velgen kunnen verkopen. Daar zijn wel liefhebbers voor. Beter zou het zijn als je dus de originele velgen erbij zou kunnen krijgen mochten die er nog bij zitteen.
gelukkig had ik nog geen bod uitgebracht en doe ik dat nooit op enkel een advertentiedvh schreef:Ik heb 350,- meer geboden op de z3.. Vandaar..
Gebruikers op dit forum: Alex, Berry1000RR, Bombadil, Fabian, Hitz, Kadett, Mathieue30 en 14 gasten