MTX Subwoofer, Monoblok versterker, complete set

Velgen, luchtfilters, rolkooien en andere onderdelen aanbieden? Hier kun je al je autogerelateerde spulletjes kwijt.
Plaats reactie
Oof
Auto: Caddy 1.6 TDI

MTX Subwoofer, Monoblok versterker, complete set

Bericht door Oof » 09 apr 2013, 18:01

Namens een vriend van mij:

Compelete set MTX te koop. Ik verkoop deze i.v.m. de aanschaf van een andere auto (mini) waar deze installatie niet inpast. De set is circa 3jaar oud, en heeft altijd in de kofferbak gelegen. Het geeft een fantastisch geluid en zuivere lage basstonen. Ik heb het volgende aan te bieden.

- MTX Subwoofer RT12-AV 4Ohm en 250 watt RMS;
- MTX Monoblok versterker RT501 500 watt RMS t.b.v. aansturing subwoofer, de versterker beschikt over een losse remote control waarmee je de bass kunt finetunen;
- Sony Xplod versterker, 4 kanaals 250 watt om geluidsboxen op aan te sluiten, bijvoorbeeld een composet voor en hoedenplankspeakers;
- 3 tulpkabels van Audison en Audisonbekabeling om alles aan te sluiten, echt een fantastische kwaliteit kabels + zekering voor onder de motorkap;
- Condensator/powercap van Audison om het peakvermogen op te vangen van 1.0 superfarad;
- Verder heb ik nog verdeelblokjes en andere aansluitbenodigheden van Audison.

Het is een zeer complete set en voor een liefhebber een mooie kans. Ik heb er in totaal meer dan € 850,- voor betaald (nieuwprijs). Het is kwalitatief goed materiaal en heb er nog nooit problemen mee gehad.

Geen onzin biedingen graag, hoop dat ik hier iemand blij mee kan maken. Want het is zonde als het niet speelt.

Voor wat foto's

Plaats reactie