Nice, thanks. Jou foto's zijn altijd zo mooi scherp en de kleuren knallen er echt van af. Jij bent zeker mijn favoriete rally fotograaf!MartijnS schreef:Leuke video's
Deze had ik ook nog!
BMW E30 325i Rallyspec, complete heropbouw!
- Linc (Bas)
Re: BMW E30 325i Rallyspec, OVD Shortrally Ede gereden! p3
-
.
Laatst gewijzigd door Walter op 24 jan 2017, 18:39, 2 keer totaal gewijzigd.
- daNpy
Wat een verhaal Bas! Het hoort er allemaal bij, leuk om te lezen 
Doe je ook mee met de ELE? Dan kom ik sowieso ff een handje schudden. De auto valt iig lekker op

Doe je ook mee met de ELE? Dan kom ik sowieso ff een handje schudden. De auto valt iig lekker op

- Linc (Bas)
Jup, ELE staat ook op de planning. Dan zie ik je wel verschijnen en hopelijk heb ik tijdens de service niks beters te doen dan een praatje te maken 

-
Bas : Leuk interview, vooral rond de 46 seconde "Ja ik vind het gewoon mooi" , strakke opmerking 

- Linc (Bas)
Haha, ja. Je weet ook niet wat ze gaan vragen van te voren en ze staan in 1 keer met zo'n camera bij je
Binnenkort een compilatie filmpje van de 325i challenge zelf, daar zal ik ook wel weer in voorbij komen. En Sjef en Marius natuurlijk ook!

Binnenkort een compilatie filmpje van de 325i challenge zelf, daar zal ik ook wel weer in voorbij komen. En Sjef en Marius natuurlijk ook!
- daNpy
Ik wil ook wel een handje toesteken hoor, ben de beroerdste nietLinc (Bas) schreef:Jup, ELE staat ook op de planning. Dan zie ik je wel verschijnen en hopelijk heb ik tijdens de service niks beters te doen dan een praatje te maken

Maar als het goed is heb je natuurlijk je eigen service team bij die de auto van binnen en buiten kunnen dromen

-
Haha, dank je!Linc (Bas) schreef: Nice, thanks. Jou foto's zijn altijd zo mooi scherp en de kleuren knallen er echt van af. Jij bent zeker mijn favoriete rally fotograaf!

- Marius
Echt top dat jullie hebben uitgereden ondanks de bakproblemen.
Vwb service en de auto op de ELE, zorg dat beide tiptop voor elkaar zijn. Is de zwaarste rally van NL waarbij dikwijls bijna de helft van het startveld de finish niet haalt.
Vwb service en de auto op de ELE, zorg dat beide tiptop voor elkaar zijn. Is de zwaarste rally van NL waarbij dikwijls bijna de helft van het startveld de finish niet haalt.
- Linc (Bas)
Ja, ik ben blij dat we hem toch hebben kunnen uitrijden. Ondanks dat het natuurlijk balen is dat je niet meer kan schakelen is het dan toch ook weer een sport om toch de finish te halen. Vooral het stukje terug rijden naar de service met alleen de 4e versnelling was spannend. We hadden het geluk dat we nergens hoefde te stoppen. Anders waren we niet meer weggekomen denk ik.
En ik blijf het mooi vinden hoeveel mensen gelijk voor je klaar staan om je te helpen!
Aankomend weekend gaan we de auto weer in orde maken, gelijk ook de koppeling maar vervangen want die vond het hele gebeuren niet zo leuk
En ik blijf het mooi vinden hoeveel mensen gelijk voor je klaar staan om je te helpen!
Aankomend weekend gaan we de auto weer in orde maken, gelijk ook de koppeling maar vervangen want die vond het hele gebeuren niet zo leuk

- Linc (Bas)
Zaterdag de Rally van Sulingen gereden. Helaas deze keer niet kunnen uitrijden, motor stuk gelopen. Gisteren al weer begonnen met het overbouwen van de motor uit mijn andere E30.
Het volledige verslag is hier te lezen.

Deze keer hadden we wel een goede intercom waarvan ik het geluid ook kon opnemen op de camera.
Proef 3 was een hele lange mooie proef, daar moesten we wel even in ons ritme komen. Weer een stapje moeilijker dan in Ede:
Proef 4 ging al weer een stuk beter:
Het volledige verslag is hier te lezen.
Deze keer hadden we wel een goede intercom waarvan ik het geluid ook kon opnemen op de camera.
Proef 3 was een hele lange mooie proef, daar moesten we wel even in ons ritme komen. Weer een stapje moeilijker dan in Ede:
Proef 4 ging al weer een stuk beter:
- Marius
Re: BMW E30 325i Rallyspec, Rally Sulingen gereden p4
Leuk verslag! Echt balen dat jullie zijn uitgevallen. Op naar de ELE!
- Linc (Bas)
Ik vind het vooral jammer dat we de rally niet hebben kunnen uitrijden, maar goed weer even sleutelen en dan gaan we het gewoon weer proberen tijdens de ELE rally.
Jij ook nog gefeliciteerd met de overwinning trouwens! Wordt nog een spannende strijd zo tussen jou en Sjef
Ik heb nog een mooie actie foto gevonden, ging toch hoger dan ik had verwacht:

Jij ook nog gefeliciteerd met de overwinning trouwens! Wordt nog een spannende strijd zo tussen jou en Sjef

Ik heb nog een mooie actie foto gevonden, ging toch hoger dan ik had verwacht:

- Marius
Mooie foto, goede jump!
Ja thanks, was een mooie strijd met Sjef en Debbie. Mooiste vind ik dat het maar 30 seconden scheelde na een dag rally'n; dat is gewoon echt close.
Ja thanks, was een mooie strijd met Sjef en Debbie. Mooiste vind ik dat het maar 30 seconden scheelde na een dag rally'n; dat is gewoon echt close.
- Linc (Bas)
Even een updatetje, de andere motor zit sinds dit weekend in de auto en het werkt allemaal weer zoals het zou moeten.
We hebben trouwens geconstateerd dat de distributie riem van de kapotte motor versprongen is en dat hij daardoor is stuk gelopen. Dus misschien valt daar nog wel wat aan te redden.
Waarschijnlijk volgende week vrijdag weer naar de technische keuring voor de challenge en dan kunnen we er weer tegen aan voor de ELE rally.
Kapot vs Nieuw:

We hebben trouwens geconstateerd dat de distributie riem van de kapotte motor versprongen is en dat hij daardoor is stuk gelopen. Dus misschien valt daar nog wel wat aan te redden.
Waarschijnlijk volgende week vrijdag weer naar de technische keuring voor de challenge en dan kunnen we er weer tegen aan voor de ELE rally.
Kapot vs Nieuw:

-
Prachtige foto's en veel plezier met je nieuwe M20 toegewenst.
- Petrolhead Tom
Dit topic krijgt echt niet de aandacht die het verdient. Ga zo door Bas!

- Martijn M
Tsja... het gaat hier niet om interieurlampjes en vbox metingen.Petrolhead Tom schreef:Dit topic krijgt echt niet de aandacht die het verdient. Ga zo door Bas!![]()
Lekker bezig Bas!
- Petrolhead Tom
Maar dit is wel 1000x gaver.
- Linc (Bas)
Haha, thanks! Ik doe me best 

- Erik
- Auto: BMW ///M
Gaaf topic, voorheen gemist maar nu geabonneerd.
Mag ik vragen wat voor schokbrekers je gemonteerd hebt, die sprong is niet mis zeg, dat heeft geknald bij de landing of niet ?
Kan de landing iets met het sneuvelen van je motor te maken hebben of zie ik beren op weg ?

Mag ik vragen wat voor schokbrekers je gemonteerd hebt, die sprong is niet mis zeg, dat heeft geknald bij de landing of niet ?
Kan de landing iets met het sneuvelen van je motor te maken hebben of zie ik beren op weg ?
- Linc (Bas)
Het onderstel is voorgeschreven door de 325i challenge, Bilstein onderstel B12 met aangepaste vering. Opzicht viel de klap van de landing nog wel mee, eigenlijk alleen de carter beschermingsplaat (10 mm dikke alu plaat) iets geraakt. Denk niet dat daardoor de motor is stukgelopen, we hebben hierna nog 3 proeven gereden namelijk.
Wij deden het aardig rustig aan nog als je het vergelijkt met sommige anderen:

Wij deden het aardig rustig aan nog als je het vergelijkt met sommige anderen:
- GTRene
- Martijn_bmw
dat zijn beste sprongen! gaaf topic en gave hobby inderdaad ga zo door 

- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
TIEN mm
. Ik wil er bij mij 5 mm onder maken en jij hebt gewoon het dubbele er onder hangen
.