en bij 2.28 komt ie een Porsche Cayman R? tegen en vraagt of ie wil spelen
BMW 1 Serie M Coupé
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: BMW 1 Serie M Coupé
hier bv, gaat ie van 0 naar 300 in iets van 27sec
en bij 2.28 komt ie een Porsche Cayman R? tegen en vraagt of ie wil spelen
en bij 2.28 komt ie een Porsche Cayman R? tegen en vraagt of ie wil spelen
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: BMW 1 Serie M Coupé
en ze durven wel
zie voettekst>>
zie voettekst>>
Laut Presse ist es der G Power aber die Tachovideos sagen eindeutig was anderes...
Ein Test bei Autobild Sportscars steht noch aus aber leider ohne den G "Power"
Sie scheuen ein Vergleich,ist auch kein Wunder,wer will schon schlechte Presse
- Flamman
- Berichten: 426
- Lid geworden op: 02 nov 2011, 19:27
- Locatie: Carrera T, e36 M3 sedan, e90 330d, e36 323ti
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Heren,
Ik vindt de 1M echt een geweldige auto, maar het prijs verschil tussen een 135i en een 1M is erg groot.
M.a.w. je kunt heel veel mooie upgrade's monteren op een 135i en toch minder uitgeven dan de aanschaf van een 1M.
Wie overtuigd me (buiten het uiterlijk) dat de 1M dan toch betere is ?
Ik vindt de 1M echt een geweldige auto, maar het prijs verschil tussen een 135i en een 1M is erg groot.
M.a.w. je kunt heel veel mooie upgrade's monteren op een 135i en toch minder uitgeven dan de aanschaf van een 1M.
Wie overtuigd me (buiten het uiterlijk) dat de 1M dan toch betere is ?
-
Onlinek33z
- Berichten: 2999
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:45
- Locatie: Leidschendam
Re: BMW 1 Serie M Coupé
135i + upgrades = geen drol meer waard over een paar jaar. 1M houdt wat meer waarde.
Daarnaast is het uiterlijk van een 1M gewoon briljant, eerlijk gezegd niet echt te vergelijken. Het rijden kan ik niet direct over oordelen.
Daarnaast is het uiterlijk van een 1M gewoon briljant, eerlijk gezegd niet echt te vergelijken. Het rijden kan ik niet direct over oordelen.
-
Marc R
- Berichten: 6859
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
- Locatie: Black Hole
Re: BMW 1 Serie M Coupé
T zelfde met de S4 B5 en de RS4 B5...een S4 koop je voor 7k terwijl een vergelijkbare RS4 zo tegen de 20k kost.
- Kasteel
- Berichten: 5526
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
- Locatie: Haarlem
Re: BMW 1 Serie M Coupé
+1Robin schreef:Die V10, ik vraag me dus echt af hoe dat ding (in) stuurt tov de normale 1M. Wel heel bijzonder. Wel andere wielen eronder.
Denk dat het gewicht in de neus niet zo gek veel is aangedaan (basis blok is wel zwaarder, maar minder attributen welke minder gunstig liggen).
- Luca
- Berichten: 3372
- Lid geworden op: 24 mei 2006, 17:01
- Locatie: Porsche 996 / S-max
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Geweldige auto!! Meerder malen bekeken bij Bloemenkamp. Enige "eigenaar" is Henk Bloemenkamp zelf.m3e30_chris schreef:Nog maar eens een zwengel aan het 1M draadje.
Mijn oranje karretje uit 2012.
Ben er blij mee.
Prachtige auto.
- Joopieboy
- Berichten: 1968
- Lid geworden op: 12 dec 2010, 19:16
- Locatie: Brabant
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Ach nou weten we ook wie er bij die M hoort, zag de foto's voorbij komen, prachtig gepoetst!
- MParallel
- Berichten: 9252
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Dat S85 blok moet wel het ge*lste blok zijn wat BMW ooit gebouwd heeft. Zullen we ooit nog hoogtoerige ongeblazen V10's zien?
Al maakt ie maar 200 pk, alleen al voor het geluid zouden ze hem erin mogen lepelen.
Al maakt ie maar 200 pk, alleen al voor het geluid zouden ze hem erin mogen lepelen.
-
m3e30_chris
- Berichten: 237
- Lid geworden op: 24 apr 2006, 00:04
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Bedankt voor de leuke reacties hierboven
Speciaal voor alle 1M-haters
en schoner wordt ie niet meer



Speciaal voor alle 1M-haters



-
Robin
- Berichten: 57858
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
-
Robin
- Berichten: 57858
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Haal ik m'n kar gisteren uit de garage(gebulder, heerlijke herrie) terwijl een van de 'buren' z'n 1200 cc fiets(Yamaha racert uit 2000, ik on 't niet goed zien?) staat te poetsen
Ik ken die jongen niet, is 'n appartementcomplex tegenover m'n garage.
Kwam er 'n conversatie op gang die min of meer zo ging.
Zegt ie terwijl er z'n maatje bij staat...
Hij:Wedstrijdje doen?
Ik: Ach, dat win jij toch op de snelweg.
Hij :Ja. Wat denk jij dan(beetje aanvallend, uitlokkend, ik ken hem niet dus)
Ik: Tja op 'n bochtig circuit denk ik van niet.
Hij: Nou dit en dat zus en zo. 200pk theoretisch
Ik: Maar we zijn theoretisch ook allemaal Rossi(lachend)
Hij: Ja haha, maar dit is meer fun voor de centen dan dat dure ding.
Ik:Klopt. Maar ik kan hem dagelijks en zelfs voor 4 personen in regen weer wind etc gebruiken.
Hij: Dat is zo, maar de mijne kost 3500 maar.
Ik: Tja dat red ik niet:) Ik denk zo'n ding kost 15 mille?
Hij: Haha, hij is van 2000.
Ik: Oh heb niet zoveel verstand van motoren behalve dat ze op klaverbladen en op de Nürburging wel eens in de weg kunnen zitten.(Met 'n smile)
Hij: Ja remmen moeten we eerder.
Ik: En 't hangt ook van het type bocht en circuit af en ik ben gek op Ferraris en Porsches maar ook erg duur...
Hij: Ja maar vanaf Groningen had ik 'n 911 Turbo en die reed ik helemaal zoek. Dat vond die rijder niet leuk(grinnikt venijng)
Ik: Ja maar zou jij wilen ruilen met die Porker?
Hij: Ja euh.Ja tja.
Ik: Wees blij dat 't mooi weer wordt, kun je weer erop uit met dat ding.
Hij: EN hij rijdt wel 1:11(motor he)
Ik: Nou 1 op 7.5 tot 1:4 LOL
Hij: Oh zo'n 3 serie had ik zuiniger.
Ik: Het is 'n 1M....
Hij: Oh 'n M1? Wow, huh????
Ik: Tja het is even wat anders dan anders.(wat uitleggen, bandenmaat/wielen/remmerij etc vond hij mooi)
Hij: Ja voor het normale vervoer hebben WIJ deze--->Een Peugeootje, zuinig en lage wegenbelasting.
Ik: Prima. Ik moet 't met dit ding doen. Genoeg fun , ook rwd, net als je motor.
Hij: Als je fun wil hebben moet je naar 'n Impreza.
Ik: Die had ik 14 jaar geleden en inderdaad klopt. Toen niet duur en nu kun je voor 10k een leuke halen.
Hj: 7k !
Ik: Ok ik volg dat nooit zo:)
Hj: En in de sneeuw prachtig.
Ik: In de sneeuw kom ik zo amper van m'n plek, maar met winterbandjes rondom is 't een groot feest en scheef.
Hij: Ja dat bedoel ik, dan kun je beter de Impreza hebben.
Ik: Dat weet ik zo net nog niet qua pure lol. Maar we hebben beide geen Impreza en 't sneeuwt ook niet meer:)
Hij: Hahaha klopt.
Ik: Geniet van je fiets en hou 'm heel.
Hij: Jij ook.etc.
Kortom, leuk praatje zo, in beginsel wat 'vijandig' beetje kif op die 3 serie(...)van mij, en alles is beter dan die kar etc. maar mensen hebben geen idee, zelfs zo'n motorrijder enthousiasteling.
Ik ken die jongen niet, is 'n appartementcomplex tegenover m'n garage.
Kwam er 'n conversatie op gang die min of meer zo ging.
Zegt ie terwijl er z'n maatje bij staat...
Hij:Wedstrijdje doen?
Ik: Ach, dat win jij toch op de snelweg.
Hij :Ja. Wat denk jij dan(beetje aanvallend, uitlokkend, ik ken hem niet dus)
Ik: Tja op 'n bochtig circuit denk ik van niet.
Hij: Nou dit en dat zus en zo. 200pk theoretisch
Ik: Maar we zijn theoretisch ook allemaal Rossi(lachend)
Hij: Ja haha, maar dit is meer fun voor de centen dan dat dure ding.
Ik:Klopt. Maar ik kan hem dagelijks en zelfs voor 4 personen in regen weer wind etc gebruiken.
Hij: Dat is zo, maar de mijne kost 3500 maar.
Ik: Tja dat red ik niet:) Ik denk zo'n ding kost 15 mille?
Hij: Haha, hij is van 2000.
Ik: Oh heb niet zoveel verstand van motoren behalve dat ze op klaverbladen en op de Nürburging wel eens in de weg kunnen zitten.(Met 'n smile)
Hij: Ja remmen moeten we eerder.
Ik: En 't hangt ook van het type bocht en circuit af en ik ben gek op Ferraris en Porsches maar ook erg duur...
Hij: Ja maar vanaf Groningen had ik 'n 911 Turbo en die reed ik helemaal zoek. Dat vond die rijder niet leuk(grinnikt venijng)
Ik: Ja maar zou jij wilen ruilen met die Porker?
Hij: Ja euh.Ja tja.
Ik: Wees blij dat 't mooi weer wordt, kun je weer erop uit met dat ding.
Hij: EN hij rijdt wel 1:11(motor he)
Ik: Nou 1 op 7.5 tot 1:4 LOL
Hij: Oh zo'n 3 serie had ik zuiniger.
Ik: Het is 'n 1M....
Hij: Oh 'n M1? Wow, huh????
Ik: Tja het is even wat anders dan anders.(wat uitleggen, bandenmaat/wielen/remmerij etc vond hij mooi)
Hij: Ja voor het normale vervoer hebben WIJ deze--->Een Peugeootje, zuinig en lage wegenbelasting.
Ik: Prima. Ik moet 't met dit ding doen. Genoeg fun , ook rwd, net als je motor.
Hij: Als je fun wil hebben moet je naar 'n Impreza.
Ik: Die had ik 14 jaar geleden en inderdaad klopt. Toen niet duur en nu kun je voor 10k een leuke halen.
Hj: 7k !
Ik: Ok ik volg dat nooit zo:)
Hj: En in de sneeuw prachtig.
Ik: In de sneeuw kom ik zo amper van m'n plek, maar met winterbandjes rondom is 't een groot feest en scheef.
Hij: Ja dat bedoel ik, dan kun je beter de Impreza hebben.
Ik: Dat weet ik zo net nog niet qua pure lol. Maar we hebben beide geen Impreza en 't sneeuwt ook niet meer:)
Hij: Hahaha klopt.
Ik: Geniet van je fiets en hou 'm heel.
Hij: Jij ook.etc.
Kortom, leuk praatje zo, in beginsel wat 'vijandig' beetje kif op die 3 serie(...)van mij, en alles is beter dan die kar etc. maar mensen hebben geen idee, zelfs zo'n motorrijder enthousiasteling.
-
m3e30_chris
- Berichten: 237
- Lid geworden op: 24 apr 2006, 00:04
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Hoe herkenbaar.
Buurman: nieuwe auto?
Ik: ja, kon me niet beheersen.
Buurman: vond dat rood van de vorige mooier.
Buurman: een 3-serie?
Ik: nee, nee, een 1 serie. Het is crisis, downsizing ... je weet wel.
Buurman: aaah ... dus jullie gaan verbouwen?
Ik: ja, zou zo maar eens kunnen.
Had tussen neus-en-lippen door al eens verteld over een ophanden zijnde verbouwing/uitbouw. Hij legde dus
een link dat bij aankoop van de 1-serie de dealer wat geld had bijgelegd op de M3
Heb het er maar bij gelaten ... vond het wel prima zo.
Buurman: nieuwe auto?
Ik: ja, kon me niet beheersen.
Buurman: vond dat rood van de vorige mooier.
Buurman: een 3-serie?
Ik: nee, nee, een 1 serie. Het is crisis, downsizing ... je weet wel.
Buurman: aaah ... dus jullie gaan verbouwen?
Ik: ja, zou zo maar eens kunnen.
Had tussen neus-en-lippen door al eens verteld over een ophanden zijnde verbouwing/uitbouw. Hij legde dus
een link dat bij aankoop van de 1-serie de dealer wat geld had bijgelegd op de M3
Heb het er maar bij gelaten ... vond het wel prima zo.
Laatst gewijzigd door m3e30_chris op 08 apr 2013, 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- Downforce Hans
- Berichten: 12659
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Zijn hier 1 m haters dan?.......
- Tristan
- Berichten: 13475
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Re: BMW 1 Serie M Coupé
JA! Ik
.....omdat ik er geen heb.
.....omdat ik er geen heb.
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 29899
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: BMW 1 Serie M Coupé
m3e30_chris schreef:Hoe herkenbaar.
Buurman: nieuwe auto?
Ik: ja, kon me niet beheersen.
Buurman: vond dat rood van de vorige mooier.
Buurman: een 3-serie?
Ik: nee, nee, een 1 serie. Het is crisis, downsizing ... je weet wel.
Buurman: aaah ... dus jullie gaan verbouwen?
Ik: ja, zou zo maar eens kunnen.
Had tussen neus-en-lippen door al eens verteld over een ophanden zijnde verbouwing/uitbouw. Hij legde dus
een link dat bij aankoop van de 1-serie de dealer wat geld had bijgelegd op de M3![]()
Heb het er maar bij gelaten ... vond het wel prima zo.
tja voor de meeste mensen is een auto echt niet meer dan een vervoermiddel...
had laatst ook zoiets met een van mijn buurmannen, afgelopen maand een switch gemaakt van kale 2001 318i naar volle 2004 325i met toch wel opvallend cognac leer.
stond me auto te wassen, zegt die buurman oh ga je hem verkopen?
Ik nee heb hem net 4 weken...
Hij: oh je hebt hem toch al meer dan een jaar?
Ik: nee was wel dezelfde serie maar verder totaal andere auto, verschillen uitgelegd
Hij: oh nu je het zegt zie ik wel wat kleine verschillen ja...
was hem dus niet opgevallen het verschil tussen deze en de vorige... ik als autoliefhebber kan me dat gewoon niet voorstellen maar blijkbaar ligt dat voor andere mensen anders
-
Andre
- Berichten: 11534
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: BMW 1 Serie M Coupé
LOL mooie verhalen:)
Fun met die kar. Diff moet roodgloeiend van sperwerking:)
Fun met die kar. Diff moet roodgloeiend van sperwerking:)
- Peric
- Berichten: 8441
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
- Locatie: Driebruggen
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Martijn_bmw schreef:was hem dus niet opgevallen het verschil tussen deze en de vorige... ik als autoliefhebber kan me dat gewoon niet voorstellen maar blijkbaar ligt dat voor andere mensen anders
Mooie auto Chris! Veel plezier ermee, maar dat zal zeker lukken ga ik van uit..
- MParallel
- Berichten: 9252
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Staat er nou alleen een Mop de achterkant bij een 1M? Hmm eentje voor plakken 
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Nu reed er vanochtend een witte 1M door Heerenveen, man met pet op achter het stuur, snelheid 45 km/H gebaksdozen tempo.. Niks en niet en geen rokende roodgloeiende diffs of full lock de bochten door.
Geintje Robin, dikke bak hoor zo te zien.
Geintje Robin, dikke bak hoor zo te zien.
- Joy
- Berichten: 10993
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Mooi ding Chris, toch wel een fraai kleurtje zo met de zon er op. Heeft wel wat. Veel plezier ermee. 
-
OnlineMarcH
- Berichten: 580
- Lid geworden op: 01 mei 2006, 13:41
- Auto: Z3 Coupé, E46 M3 en nog 3
- Locatie: Hoeksche Waard
Re: BMW 1 Serie M Coupé
+1, en als er geen zon is, is het ook een fraaie kleur hoor.Joy schreef:Mooi ding Chris, toch wel een fraai kleurtje zo met de zon er op.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Prachtige herkenbare verhalen 
-
Xave30
- Berichten: 15380
- Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
- Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Glanzzzm3e30_chris schreef: en schoner wordt ie niet meer
- Eric H
- Berichten: 3641
- Lid geworden op: 15 feb 2008, 10:09
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
- Locatie: Zoetermeer
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Iets voor jou ?MarcH schreef:+1, en als er geen zon is, is het ook een fraaie kleur hoor.Joy schreef:Mooi ding Chris, toch wel een fraai kleurtje zo met de zon er op.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Martijn 327i en 19 gasten
