BMW 1 Serie M Coupé
- GTRene
Re: BMW 1 Serie M Coupé
dikke bak zo'n 1M, have fun 

- markk
Mooi man, gefeliciteerd. Vind 'em toch wel erg gaaf in VO...
Mark.
Mark.
- Joop
Super Chris!
VO blijft een lekker kleurtje op de 1M...
VO blijft een lekker kleurtje op de 1M...
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Proficiat nogmaals..............blijft een uitzonderlijke kar.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... WJc9zmyCV4" onclick="window.open(this.href);return false;
Here are those smiles again.......told you so.............

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... WJc9zmyCV4" onclick="window.open(this.href);return false;
Here are those smiles again.......told you so.............

- RVV
m3e30_chris schreef:Nog maar eens een zwengel aan het 1M draadje.
Mijn oranje karretje uit 2012.
Ben er blij mee.

- Robin Hartog
Helft van de 1M bezitters @ DF, lol. 
Gefeliciteerd! Gaaf ding zo in VO..

Gefeliciteerd! Gaaf ding zo in VO..
- Mikie

Heeeeeeeeeeerlijk!
Droom wagen!
Veel DF !

- ///Joost
Heel mooi hoor. Echt een bommetje!
-
Gefeliciteerd!
Erg mooi ook in deze kleur
Erg mooi ook in deze kleur

- Macboy
- JP
Heeft Bart weer mooi afgeleverd.....
Benieuwd hoe de Opti-Coat PRO bevalt

Benieuwd hoe de Opti-Coat PRO bevalt

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Chris, welcome to da club.
Ga je nog aanpassingen doen etc.
Hoe zie jij 't verschil 1M /M3 ?
Ga je nog aanpassingen doen etc.
Hoe zie jij 't verschil 1M /M3 ?
- tomgtr
Schitterend. Mooiste kleur op de 1M!
- Leen
idd , grappig detail , alle 1M bezitters hier op DF komen uit een M3V8
-
Verrek ja inderdaad.
Jij, André, Romo, Chris nu en ikzeidegek.
Of zijn er nog meer hier?

Jij, André, Romo, Chris nu en ikzeidegek.
Of zijn er nog meer hier?
-
Er waren maar 3 kleuren leverbaar, Zwart, Wit, en VO van Chris. Tja. Lekker eenvoudig:)
Buiten een redelijk aantal gewrapten zijn er ook 'n paar herspoten.
Deze is net klaar:

Edit. Nu rij ik dat ding 4 maanden en 't was natuurlijk winterweer, maar hier in de buurt is nogal wel eens ruimte om te gassen/rechtdoorbranden(ik noem dat deel even Duitsland zegmaar)
Met al m'n vorige karren wilde ik de topspeed uitproberen, en notabene met dit meest helse/snelste apparaat wat ik ooit had niet. Ja 'n keer 240/50 netaan.
Nouja gisteravond toch maar vol ervoor en hij liep teller 272 (begrenst toch) en toen moest ik weer inhouden. Daar loopt ie vlot naartoe eigenlijk, maakt niet uit. Ik weet 't nu.
Op het hobbly wobbly wgdek waar ik reed vond ik eigenlijk 220 wel aangenamer. En dat zeg ik niet gauw:)
Ding is niet voor rechtuitbranden gemaakt, korte wielbasis etc. Maar hij kén 't wel.
Buiten een redelijk aantal gewrapten zijn er ook 'n paar herspoten.
Deze is net klaar:
Edit. Nu rij ik dat ding 4 maanden en 't was natuurlijk winterweer, maar hier in de buurt is nogal wel eens ruimte om te gassen/rechtdoorbranden(ik noem dat deel even Duitsland zegmaar)
Met al m'n vorige karren wilde ik de topspeed uitproberen, en notabene met dit meest helse/snelste apparaat wat ik ooit had niet. Ja 'n keer 240/50 netaan.
Nouja gisteravond toch maar vol ervoor en hij liep teller 272 (begrenst toch) en toen moest ik weer inhouden. Daar loopt ie vlot naartoe eigenlijk, maakt niet uit. Ik weet 't nu.
Op het hobbly wobbly wgdek waar ik reed vond ik eigenlijk 220 wel aangenamer. En dat zeg ik niet gauw:)
Ding is niet voor rechtuitbranden gemaakt, korte wielbasis etc. Maar hij kén 't wel.

Laatst gewijzigd door Robin op 06 apr 2013, 08:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Vraag me dan altijd af of zo'n wagen dan helemaal ff uit elkaar gaat.
in ieder geval n mooie kleur
-
Deze zo ongeveer wel Marc.Marc RS4 schreef:Vraag me dan altijd af of zo'n wagen dan helemaal ff uit elkaar gaat.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Even een quote uit Bimmerpost draadje waar die bovenstaande video vandaan komt;
Zoals vermeld, iedereen die ooit in mijn kar heeft gereden doet dat dus.......
The key thing to note about the video is how often these guys are grinning and or giggling when driving the 1M.
That's what this car is all about. It's not about track times (even though it holds it's own). It's not about straight line speed (even though it's mind-blowingly quick in through-the-gears).
It's about FUN.
Zoals vermeld, iedereen die ooit in mijn kar heeft gereden doet dat dus.......
- Downforce Hans
Of allemaal mensen die hun foute beslissing proberen goed te praten.........daar bestaat ook een term voor.......

- markk
Heb alleen stukje meegereden met de 1m, nooit ingestuurd (nog).
Vraag het me wel af. Als hooligan zal ie fantastisch zijn, 3.0 turbo met koppel onderin, rwd, sper en de wielbasis en agiliteit van een 1-serie. Dat kan niet anders en ja natuurlijk stapt iedereen die een beetje benzine in zn aderen heeft er met een grote grijns uit.
Maar hoe is ie als daily, als GT. Als je er gewoon mee op vakantie wil naar Italie, de Dolomieten, Oostenrijk, de Ardennen, de Eifel, etc. Lekker met vrouwlief erop uit en als het erop aan komt natuurlijk even een hillclimb kunnen doen. Dat laatste geloof ik wel weer maar dat eerste ? Rustig met vrouwlief naar de Dolomieten rijden, beetje relaxed rijden, uitrusten, radiootje aan, met 1 hand sturen en de andere op de knie van je vrouw. Genieten van het gevoel van een speciale auto, mooie materialen, etc. maar niet helemaal gestoord worden van het brom / drone in het uitlaatgeluid, de nerveuze besturing waardoor je altijd op 110% alert moet zijn, een gaspendaal dat als je 'em 1mm per ongeluk verdraaid dat de turbo er direct inklapt, etc.
Hoe rijdt het dan ? Daar ligt nl. m.i. de kracht van bmw m-modellen. Hooligans die je na 45 min met een grote grijns en met zweethandjes doodmoe laten uitstappen zijn er genoeg. Vreemd genoeg hoor ik over 'dat andere dan 45min. hooilgan gedrag' nooit iemand iets enthousiast roepen over een 1m...
Mark.
Vraag het me wel af. Als hooligan zal ie fantastisch zijn, 3.0 turbo met koppel onderin, rwd, sper en de wielbasis en agiliteit van een 1-serie. Dat kan niet anders en ja natuurlijk stapt iedereen die een beetje benzine in zn aderen heeft er met een grote grijns uit.
Maar hoe is ie als daily, als GT. Als je er gewoon mee op vakantie wil naar Italie, de Dolomieten, Oostenrijk, de Ardennen, de Eifel, etc. Lekker met vrouwlief erop uit en als het erop aan komt natuurlijk even een hillclimb kunnen doen. Dat laatste geloof ik wel weer maar dat eerste ? Rustig met vrouwlief naar de Dolomieten rijden, beetje relaxed rijden, uitrusten, radiootje aan, met 1 hand sturen en de andere op de knie van je vrouw. Genieten van het gevoel van een speciale auto, mooie materialen, etc. maar niet helemaal gestoord worden van het brom / drone in het uitlaatgeluid, de nerveuze besturing waardoor je altijd op 110% alert moet zijn, een gaspendaal dat als je 'em 1mm per ongeluk verdraaid dat de turbo er direct inklapt, etc.
Hoe rijdt het dan ? Daar ligt nl. m.i. de kracht van bmw m-modellen. Hooligans die je na 45 min met een grote grijns en met zweethandjes doodmoe laten uitstappen zijn er genoeg. Vreemd genoeg hoor ik over 'dat andere dan 45min. hooilgan gedrag' nooit iemand iets enthousiast roepen over een 1m...
Mark.
Laatst gewijzigd door markk op 06 apr 2013, 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Foute beslissingen bij mij, even heel zwart/wit:Downforce Hans schreef:Of allemaal mensen die hun foute beslissing proberen goed te praten.........daar bestaat ook een term voor.......![]()
M3 check
535i check
335i check
Maar de 1M niet Hans. 100% de lekkerste kar die ik ooit had. By far.

-
Markk, we reden dit Paasweekend even met 4 man bepakt en bezakt loaded even 150km verderop.
Prima.
Volgende dag terug en een half uur vastgestaan in 'n file. Dat is wel vermoeiend, maar dat is 't ook met elke handbak en koppelingspedaal. Na de file knallen:)
We gaan over twee weken weekendje Parijs met z'n tweetjes, komt allemaal goed.
Tuurlijk is ie ERG stug met z'n swb en hij is bij sommige toerentallen niet de stilste. Ook echt niet tov de E90 M3. Maar m'n passagiers hoor ik daar niet over(door de motorsound waarschijnlijk LOL) en met de prima HIFI kom je er zeker wel.
Voor 'n BMW is 't wat spartaans qua beleving, voor 'n M ook nog, maar het is met alle respect geen kitcar ofzo.
Stoelverwarming, alcantara. Vast dak. Ook al zou 't over twee weken sneeuwen bij wijze van dan ga je nog(met winterbanden doh), de enige spelbrekert dan zijn de rest van 't verkeer.
24/7 tot uw dienst zo'n ding.
Prima.
Volgende dag terug en een half uur vastgestaan in 'n file. Dat is wel vermoeiend, maar dat is 't ook met elke handbak en koppelingspedaal. Na de file knallen:)
We gaan over twee weken weekendje Parijs met z'n tweetjes, komt allemaal goed.
Tuurlijk is ie ERG stug met z'n swb en hij is bij sommige toerentallen niet de stilste. Ook echt niet tov de E90 M3. Maar m'n passagiers hoor ik daar niet over(door de motorsound waarschijnlijk LOL) en met de prima HIFI kom je er zeker wel.
Voor 'n BMW is 't wat spartaans qua beleving, voor 'n M ook nog, maar het is met alle respect geen kitcar ofzo.
Stoelverwarming, alcantara. Vast dak. Ook al zou 't over twee weken sneeuwen bij wijze van dan ga je nog(met winterbanden doh), de enige spelbrekert dan zijn de rest van 't verkeer.
24/7 tot uw dienst zo'n ding.

- Downforce Hans
Nee, je kan hem niet met een Atom vergelijken, die heeft niet eens een dak.

- Snipe
Als je dat met je 130i doet, kun je het zeker met een 1 M. Nog iets beter zelfs, want je hebt meer power bij lage toerentallen en hij is wat minder stoterig omdat er geen runflats op zitten.markk schreef:Heb alleen stukje meegereden met de 1m, nooit ingestuurd (nog).
Mark.
Dat weekend toen we in Heerenveen waren, daar was je bij. Toen ben ik er ook mee van Rijswijk naar Heerenveen gereden, daar nog wat gereden, in totaal ongeveer 1.500 kilometer in dat weekend. En daarna was ik 'm nog lang niet zat.