Het is echt een super lieve hond, ik zal nog wat puppy foto's opzoeken en bijvoegen.
Huisdieren
- Ivo-v
Re: Huisdieren
Hier een foto van Harley, mijn American staffordshire terriër van 10,5 maand oud.
Het is echt een super lieve hond, ik zal nog wat puppy foto's opzoeken en bijvoegen.

- Geert.
Ik heb 2 katten.. dame ragdoll en heer britse korthaar.. ook hier is de vrouw de baas 

- Bijlagen
-
- 007.JPG (471.02 KiB) 2027 keer bekeken
-
- IMAG0420.jpg (939.7 KiB) 2027 keer bekeken
- 350 Z
Mooie beesten allemaal op deze pagina 

-
Ragdolls zijn leuke beesten. Bijna 10 jaar eentje in huis gehad. Helaas had hij steeds minder zin om onder een vrolijke hond te liggen en besloot z'n biezen te pakken naar m'n broertje. Enige nadeel van zo'n ragdoll is dat je echt hoorndol wordt van die zwevende haren door het huis. Bezoekers met zwarte kleding vertrokken vaak in het wit.

Laatst gewijzigd door allen op 10 jan 2013, 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- Geert.
Ja zijn echt leuke beesten en ook soms ook net honden want ze luisteren een beetje en doen ook apporteren haha.. maar alleen wanneer het hun zelf uitkomt.allen schreef:Ragdolls zijn leuke beesten. Bijna 10 jaar eentje in huis gehad. Helaas had hij steeds minder zin om onder een vrolijke hond te liggen en besloot z'n biezen te pakken naar m'n broertje. Enige nadeel van zo'n ragdoll is dat je echt hoorndol wordt van die zwevende haren door het huis. Bezoekers met zwarte kleding vertrokken vaak in het wit.![]()
Die haren zijn echt ruk! maar plakrollers zijn geweldig, niet alleen voor je kleren maar ook voor het beest zelf

- dvh
Gave kat Geert, die grijze
Vandaag wordt onze hond wéér geopereerd aan zijn blaas.
Vorig jaar Januari zat er een grote steen in zijn blaas. Kwam niet door het voer, zeiden ze. Zou ergens ook vreemd zijn. Onze hond is 8 jaar oud en sinds hij vast voedsel eet heeft hij dezelfde brokken van Smølke.
Nu een jaar later, weer problemen. Blijkbaar een zeldzaam geval..
Maar weer onder het mes dus.
Voor de hond ook niet leuk..
En na de kat, nog een huisdier op speciaal voer.
Hartstikke leuk hoor, huisdieren. Ben ook echt een dierenvriend.
Maar als ik kijk wat het kost. Een paard + stalling en onderhoud, een kat op speciaal voer en dan nu ook een hond op speciaal voer..
Als jullie je afvragen waarom ik een 107 rijdt...
Nou daarom

Vandaag wordt onze hond wéér geopereerd aan zijn blaas.
Vorig jaar Januari zat er een grote steen in zijn blaas. Kwam niet door het voer, zeiden ze. Zou ergens ook vreemd zijn. Onze hond is 8 jaar oud en sinds hij vast voedsel eet heeft hij dezelfde brokken van Smølke.
Nu een jaar later, weer problemen. Blijkbaar een zeldzaam geval..
Maar weer onder het mes dus.
Voor de hond ook niet leuk..
En na de kat, nog een huisdier op speciaal voer.
Hartstikke leuk hoor, huisdieren. Ben ook echt een dierenvriend.
Maar als ik kijk wat het kost. Een paard + stalling en onderhoud, een kat op speciaal voer en dan nu ook een hond op speciaal voer..
Als jullie je afvragen waarom ik een 107 rijdt...
Nou daarom

- frank de jonge
Hahahahahahahaha
- JP

-----
Hier onze 2 cocker spaniels Sam en Max. Inmiddels respectievelijk >11 en 10 jaar oud. De zwarte is sinds een paar weken doof. Het begin van het verval. Mogelijk volgt blindheid als volgende.......

-

-
Het meest irritante is nog als Joy die klotebeesten meeneemt en ze samen met de honden hier uitgelaten worden. Hoe lief en schattig die beesten ook zijn, op gras zijn ze niet vooruit te branden... 

- InjectTheVenom
Prachtig, die walrus is nog het mooiste
Vandeweek weer flink gelachen met ons vierpotige zwart/witte pretportret, zoals zo vaak stormde hij de vensterbank op omdat er gevogelte zichtbaar was maar dit keer keek meneer ineens achterom naar mij met een pissed-off blik van "doe er toch eens wat aan".
Op een avond was de huiskamerdeur per ongeluk dicht terwijl Felix nog in de hal liep, waarop hij met zijn nagels in het hout van de deur net onder de ruit ging hangen en flink kwaad met zijn kop heen en weer ging

Vandeweek weer flink gelachen met ons vierpotige zwart/witte pretportret, zoals zo vaak stormde hij de vensterbank op omdat er gevogelte zichtbaar was maar dit keer keek meneer ineens achterom naar mij met een pissed-off blik van "doe er toch eens wat aan".
Op een avond was de huiskamerdeur per ongeluk dicht terwijl Felix nog in de hal liep, waarop hij met zijn nagels in het hout van de deur net onder de ruit ging hangen en flink kwaad met zijn kop heen en weer ging

- Joy
Leuk beestje zo een wombat:
- Luc B
Mijn bengel, 13 maanden nu. Erg speels, erg actief.

-
helaas hebben we vandaag moeten besluiten dat onze Loesie morgen word ingeslapen
Nadat ik haar een paar maand geleden ineens KO vond in de bijkeuken ging het nog steeds niet goed, haar gedragveranderde en vorige week kwam hier nog bij dat ze ineens bloed in de ontlasting.. Toen gingen we terug beredeneren en kwamen tot de conclusie dat er mogelijk tumoren in haar koppie en darmen etc zitten. Vandaag bleek dat die in haar darm nu zo groot was als een halve tennisbal en in haar ene oogje zit nu een tumor.. Ondanks dat ze verder nog wel van alles doet hebben we besloten haar niet te laten lijden dat heeft ze voor ze vorig jaar bij ons kwam als fokteek al te veel gehad

Zal morgen nog wel ff slikken worden...hopen dat de rest van't spul niet te veel er van slag van raakt..

Nadat ik haar een paar maand geleden ineens KO vond in de bijkeuken ging het nog steeds niet goed, haar gedragveranderde en vorige week kwam hier nog bij dat ze ineens bloed in de ontlasting.. Toen gingen we terug beredeneren en kwamen tot de conclusie dat er mogelijk tumoren in haar koppie en darmen etc zitten. Vandaag bleek dat die in haar darm nu zo groot was als een halve tennisbal en in haar ene oogje zit nu een tumor.. Ondanks dat ze verder nog wel van alles doet hebben we besloten haar niet te laten lijden dat heeft ze voor ze vorig jaar bij ons kwam als fokteek al te veel gehad

Zal morgen nog wel ff slikken worden...hopen dat de rest van't spul niet te veel er van slag van raakt..
-
OnlineLuco
Sterkte Arnold, altijd klote zoiets. 

- frank de jonge
Heftig Arnold.... sterkte
-
Sterkte vandaag, een wijs besluit. 

- 350 Z
Sterkte met je Basset.
- Richard430
Het is geeneens mijn hond, maar krijg spontaan een brok in mijn keel. Sterkte...
-
dank jullie wel.. gisteravond is ze rustig in geslapen bij ons thuis in het bij zijn van onze andere honden en uiteraard wij zelf.. stukje vanuit de pagina van de stichting (hoef ik niet alles weer te typen)
Als gevolg van een tumor in de darmen met uitzaaiïngen in de hersenen, is gisteravond Loesie, een van de honden van ons teamlid Arnold en zijn vrouw Miranda, thuis en in het bijzijn van haar hondenvriendjes zachtjes ingeslapen.
Loesie had helemaal geen fijn leven gehad voordat Arnold en Miranda haar begin 2012 adopteerden, maar in de veel te korte tijd die zij bij hen heeft doorgebracht kreeg ze wel het leven dat ze verdiende.
Ze heeft genoten van hun liefde en goede zorgen, van haar vrije leven zonder angst en ellende te midden van Borro, Fritz en Joop.

We zijn erg verdrietig, ze mocht helaas geen 6 jaar worden.
Dag lieve Loesie, je was geweldig en we zullen je missen.
Een dikke knuffel van ons allemaal ♥"
Als gevolg van een tumor in de darmen met uitzaaiïngen in de hersenen, is gisteravond Loesie, een van de honden van ons teamlid Arnold en zijn vrouw Miranda, thuis en in het bijzijn van haar hondenvriendjes zachtjes ingeslapen.
Loesie had helemaal geen fijn leven gehad voordat Arnold en Miranda haar begin 2012 adopteerden, maar in de veel te korte tijd die zij bij hen heeft doorgebracht kreeg ze wel het leven dat ze verdiende.
Ze heeft genoten van hun liefde en goede zorgen, van haar vrije leven zonder angst en ellende te midden van Borro, Fritz en Joop.
We zijn erg verdrietig, ze mocht helaas geen 6 jaar worden.
Dag lieve Loesie, je was geweldig en we zullen je missen.
Een dikke knuffel van ons allemaal ♥"
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Sterkte met het verlies van je hond......6 jaar is eigenlijk veel te jong. 

- Peric