Normaal is doemdenken niet mijn ding maar was er hier ook niet iemand uit Dordrecht met een E93 M3 met bruin interieur?
Vreselijk in ieder geval.

Dat kunnen ze ook niet. Laten we het op redelijk te hard rijden houden. Wel apart om de commentaren te lezen. Het gaat van politieachtervolging over op drugsdealers en vervolgens naar kampers. Nederland in een dop.RVV schreef:Triest. Overigens vind ik het erg knap dat getuigen kunnen inschatten dat iemand 190 reed. Eigenlijk is zoiets compleet onmogelijk.
RVV schreef:190 kan net zo goed 120 zijn... 51 jaar kan net zo goed een hartaanval/beroerte zijn... Met andere woorden; toedracht kan compleet anders zijn als vanzelfsprekend wordt aangenomen. (Ik bedoel niet gelijk op DF, maar in het algemeen waaronder getuigenverklaringen. Aan die laatste hecht ik overigens echt nul komma nul waarde.
(Praktijk ervaring).
twas wel een bmw hoor lucoLuco schreef: Nou als je met 120 uit die zogenaamde bocht vliegt dan heb je toch echt een paar rijlessen nodig
Tja, jij zegt het, ik mag dat niet@iko schreef:twas wel een bmw hoor lucoLuco schreef: Nou als je met 120 uit die zogenaamde bocht vliegt dan heb je toch echt een paar rijlessen nodig
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Bokkepoot, ErikS, Kadett, liquidpopcorn, Sidney en 10 gasten