zerotolerance schreef:Welkom bij Century! Ik rij dan wel geen VAG maar daar zou ik niet heen gaan voor een auto. Dat is ook de reden waarom ik "ooit" geen Seat als leaseauto nam maar een Skoda. Seat ging destijds van Takens naar Century, en daar waren ze niet heel vriendelijk...RVV schreef:Century in Gru'n rekende voor een Up in dezelfde uitrusting als de Mii gewoon 12500 euro Inc aflever kosten. 3 k verschil in deze prijsklasse voor in mijn ogen exact dezelfde auto's is gewoon te gek.
Persoonlijke ervaringen natuurlijk.. ik was van 1995 t/m 2003 vaste klant bij Century, eerst VW later Audi, moet zeggen dat ik altijd netjes en correct ben geholpen. Zowel verkoop als werkplaats. Ook nu werd ik in het advies over een Up. Prima geholpen door een verkoper. Daar lag het voor mij niet aan. Puur het prijsverhaal. 3000 euro meer betalen voor exact hetzelfde maar dan wel een VW badge. Nee dat ging er bij mij niet in. Kijk als je een Golf of Leon met elkaar vergelijkt en er zit 3000 euro verschil tussen dan krijg je daadwerkelijk een andere auto. Maar Up/Mii/Citigo is letterlijk 1 pot nat. Moet wel zeggen dat ik de naam Mii echt megasuf vind.