Rico, what's next?
-
Re: Rico, what's next?
http://www.elfer.nl/auto.php?id=176" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
ah, ik dacht al dat lijkt die Sportec 3.8 welTom schreef:http://www.elfer.nl/auto.php?id=176

gaaf ding

- frank de jonge
Of een nieuw type Mazda 3 MPS. Kids hebben alle ruimte achterin en zon ding gaat echt machtig van zn plek. Hoeft weinig onder te doen tov een Focus RS.
- HansD
Yep. Diplomatiek gezegd, it ain't a lookerLuco schreef:Die Z1 is toch bij far de lelijkste bmw die ze ooit gebouwd hebben zeg, wat een spuuglelijk ding.

Welke BMW zal het worden?
-
Pas in de Mini Coupe van Tommy gereden. Buitenkant zal niet ieders smaak zijn. Binnenkant vond ik persoonlijk mooi en de wagen reed leuk en had voldoende por.
- Snipe
Ik vind een Z1 briljant, maar ik zie het niet gebeuren dat Rico in een auto gaat rijden die een dag ouder is dan zijn ex-Z4. Jammer, want een Boxster zou ook een leuk alternatief zijn natuurlijk.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Met 204 pk?
Goed, ik heb er nooit in gereden, wel in een GT3 trouwens (
), maar dit kan toch alleen maar tegenvallen zou je zeggen 
Goed, ik heb er nooit in gereden, wel in een GT3 trouwens (

- Snipe
Als je uit een Mii met 60 pk komt is alles veel.
- Knot
Rijdt/zit/stuurt/voelt als een echte sportauto hoor, heb ik de boxster van markk gereden maar dat s'je kanje wel gebruiken hoor, zou niet voor een instapper gaan.Bram schreef:Met 204 pk?
Goed, ik heb er nooit in gereden, wel in een GT3 trouwens (), maar dit kan toch alleen maar tegenvallen zou je zeggen
- duifjes.com
Gewoon op stijlvol gaan
weg met die moderne meuk
Z1
Shamal
190e EVO
Da's pas pret

Z1
Shamal
190e EVO
Da's pas pret

- Macboy
Nu al een heerlijk topic 

- Fedmas
- Auto: A3 45 TFSIe
- Knot
Zo'n SLK met die ronde lampen al eens goed bekeken?
-
Rico... ik zie het... de rest wil het niet zien, of ziet het nog niet! Je bouwt af... Prematuur in de zin van, df is er nog niet klaar voor. Maar jij weet allang wat je gaat doen... Je bouwt af! De grap van de verso zou opeens werkelijkheid kunnen worden, maar dat gaat je eer te na... dus er komt nog wel een df wagen! Dat dan weer wel... ik gok op zoiets:

of zoiets

of toch ietsjes gekker en dan zoiets

geef het toe, doe alsof het een pleister is die je er meteen af trekt... Geen grote kanonnen meer, Rico doet het gewoon rustiger aan!
of zoiets
of toch ietsjes gekker en dan zoiets
geef het toe, doe alsof het een pleister is die je er meteen af trekt... Geen grote kanonnen meer, Rico doet het gewoon rustiger aan!
-
OnlineBram
Geloof ik direct! Maar 204 pk gaat je toch niet het echte Porsche gevoel geven lijkt me.Knot schreef:Rijdt/zit/stuurt/voelt als een echte sportauto hoor, heb ik de boxster van markk gereden maar dat s'je kanje wel gebruiken hoor, zou niet voor een instapper gaan.Bram schreef:Met 204 pk?
Goed, ik heb er nooit in gereden, wel in een GT3 trouwens (), maar dit kan toch alleen maar tegenvallen zou je zeggen
-
OnlineEvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Hij is wat aan de dure kant maar ik zie minimaal 1 keer in de week zo een rijden. En die klinken erg lekker!
- RVV
Mini GP JCW speelt ook wel wat door het hoofd. Om even een zijstraat te noemen.
Maar goed je ziet het al in dit topic, er is gewoon heel veel leuk DF spul. Veilige weg is weer een BMW, maar ik schreef al, van BMW heb ik zo'n beetje alles al gehad wat leuk is. En wat ik nog niet heb gehad zit ruim boven die 20K. Enige wat overblijft is een Z4 roadster. Waarbij ik me afvraag of je ook een 3 liter nodig hebt om leuk te cruisen.. Volgens mij kan een 192pk/218 pk variant het dan ook prima doen.
De dikke powerbakken mogen wel wegblijven uit dit topic, dat heb ik wel een beetje gezien.
Maar een opsomming van leuke roadsters danwel cabrio's dat lijkt me wel wat om mijn pijlen in de toekomst op te richten.
Maar goed je ziet het al in dit topic, er is gewoon heel veel leuk DF spul. Veilige weg is weer een BMW, maar ik schreef al, van BMW heb ik zo'n beetje alles al gehad wat leuk is. En wat ik nog niet heb gehad zit ruim boven die 20K. Enige wat overblijft is een Z4 roadster. Waarbij ik me afvraag of je ook een 3 liter nodig hebt om leuk te cruisen.. Volgens mij kan een 192pk/218 pk variant het dan ook prima doen.
De dikke powerbakken mogen wel wegblijven uit dit topic, dat heb ik wel een beetje gezien.
Maar een opsomming van leuke roadsters danwel cabrio's dat lijkt me wel wat om mijn pijlen in de toekomst op te richten.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Die Clio V6 wat een adembenemend stoer/machtig ding is dat nog steeds.
Rico doe es gek. De kids achterop de motorafdekplaat. Heated seats:Check.
Wat 'n kar.
Maar verrekte onhandig....
Over Mini. Die nieuwe Cooper S All4 vind ik top. Maar nieuw 39k ???? Hoort dus niet in 't topic.
Rico doe es gek. De kids achterop de motorafdekplaat. Heated seats:Check.
Wat 'n kar.
Maar verrekte onhandig....
Over Mini. Die nieuwe Cooper S All4 vind ik top. Maar nieuw 39k ???? Hoort dus niet in 't topic.
-
OnlineBram
Heb eens in die Clio V6 op Zandvoort gereden, spannend karretje, communiceerde niet echt. Wel een echte nekkendraaier 

-
OnlineEvdP
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Van 'mooi' naar 'vreslijk' in 'n paar posts, zero:)
Wij ook Bram. Maar op de openbare weg. Andre kreeg 'm niet echt dwars. Dus next:)
Hoop kabaal/hitte en onhandig, maar machtig mooi geluid en looks.
Wij ook Bram. Maar op de openbare weg. Andre kreeg 'm niet echt dwars. Dus next:)
Hoop kabaal/hitte en onhandig, maar machtig mooi geluid en looks.
-
OnlineEvdP
Ik hou van uitersten
Ik rij dan ook BMW, Saab en Ford
Maar het is heel wat anders dan andere auto's. Zelf zou ik het niet kopen, maar het is anders dan anders en een cabrio.

Ik rij dan ook BMW, Saab en Ford

Maar het is heel wat anders dan andere auto's. Zelf zou ik het niet kopen, maar het is anders dan anders en een cabrio.
- dvh
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/rena ... blauw.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze auto is puntgaaf..
Deze auto is puntgaaf..
- RVV
Mooie auto, maar er is zoveel meer te koop.
- Chris van S.
Sterker nog de 170 PK 2.2 Z4 vind ik persoonlijk een geweldige combi om open mee te rijden.RVV schreef: Volgens mij kan een 192pk/218 pk variant het dan ook prima doen.
Maar koop is lekker een andere merk. Vreemdgaan kan wel is lekker zijn. Heb ik ook gedaan met die blauwe Ford Focus ST. Maar, ik heb het echt veelvuldig gezien, vroeg of laat ga je weer terug naar BMW.