alles was in orde en de auto stond bij aflevering glimend erbij dus ze hadden hem ook nog gepoetst voor me
op eerste gezicht was ik natuurlijk tevreden totdat ik in de auto opweg terug naar huis zat!
mijn tankinhoud stond toen ik hem achterliet op 480 nog te halen km dit was 430km op de terug weg.
ook het gemiddelde verbruik stond bij aflevering op 10,5 l/100 en op terug weg op 19,2 l/100
km stand zaten 12km meer op dan toen ik hem erneer zette dus zoveel is er niet mee gereden maar de manier waarop is wel erg duidelijk zo!!
kan je vertellen dat als ik ermee op de ring rij ik dat gemiddeld verbruik nog nooit heb bereikt! hooguit 18 l/100
nu heb ik zoiets van ok er is iemand ef abnormaal gaan test rijden maar op de een of andere manier voelt het niet echt lekker allemaal!
weet niet goed wat ik hiermee moet!dealer stond op punt van sluiten dus had zoiets van omdraaien heeft geen zin maar zal zeker ef belletje geven om hun te laten weten dat ik zulke zaken niet wardeer!

het is dat ik de eerste 3 beurten voor nop erbij heb gekregen vanwege een actie toen ik hem kocht anders was dit eerste en laatste x dat ie bij hun in onderhoudt gaat