terug van weg geweest!!
-
Onlinefrank de jonge
- MartijnGizmo
[img:450:338]http://www.endlesscarstylers.nl/meeting ... 14EF8A.JPG[/img]
Hij's wel breder, maarrrrrr:
Merk Info BMW
Handelsbenaming Info 3ER REIHE; 330CI COUPE AUT.
Merk Info BMW
- rody
jullie hebben het dus al gevonden, is wel helemaal m3 omgebouwd met de orginele onderdelen zelfs het onderstel, dikke wagen toch ?Martijn Koevoets schreef:[img:450:338]http://www.endlesscarstylers.nl/meeting ... 14EF8A.JPG[/img]
Merk Info BMW
- Downforce Dennis
- RVV
Waarom een chip er in laten zetten ? En waarom een luchtfilterkit ?chip en luchtfilterkit
M3 motor is zodanig op mekaar afgestemd dat gewoon alles klopt, ik snap dan niet goed waarom je dan gaat rotzooien met een chip. Meer merkbaar vermogen krijg je er vast niet door. En luchtfilterkits brrrrrrrrrr.. Dat is vragen om ellende bij een M3
- Downforce Dennis
@ Rico
M3 motor is afgesteld met een compromis van verbruik, betrouwbaarheid en prestaties in het achterhoofd.
Luchtfilterkit ben ik ook niet voor, maar een goede(!) aanpassing van de motorsturing kan de motor meer vermogen laten leveren en zelfs soepeler lopen. IK heb het met mijn M3 blok laten doen en het verschil is theoretisch en praktisch goed merkbaar.
Wel wat moeten inleveren mbt verbruik maar de betrouwbaarheid zit nog altijd goed.
Nee, ik ben van mening dat goeie chips smaakt, dus bv Kempower even zijn ding laten doen met de software kan zelfs voor een S54 geen kwaad.
M3 motor is afgesteld met een compromis van verbruik, betrouwbaarheid en prestaties in het achterhoofd.
Luchtfilterkit ben ik ook niet voor, maar een goede(!) aanpassing van de motorsturing kan de motor meer vermogen laten leveren en zelfs soepeler lopen. IK heb het met mijn M3 blok laten doen en het verschil is theoretisch en praktisch goed merkbaar.
Wel wat moeten inleveren mbt verbruik maar de betrouwbaarheid zit nog altijd goed.
Nee, ik ben van mening dat goeie chips smaakt, dus bv Kempower even zijn ding laten doen met de software kan zelfs voor een S54 geen kwaad.
- Downforce Dennis
Persoonlijke meningen ga ik idd niet in twijfel trekken
Nadeel van de S54 vind ik, is dat ie niet echt rev-happy is... Vooral ten opzichte van mijn S50 is het verschil merkbaar. Soepel is ie zat, maar sommigen willen het karakter wat explosiever, en dan ben je aan het chipsen.
garantie is idd de issue...

Nadeel van de S54 vind ik, is dat ie niet echt rev-happy is... Vooral ten opzichte van mijn S50 is het verschil merkbaar. Soepel is ie zat, maar sommigen willen het karakter wat explosiever, en dan ben je aan het chipsen.
garantie is idd de issue...
- Niels
- Auto: Prius+