Gefeliciteerd! Open auto's zijn altijd leuk, ongeacht het merk. Valt me alleen een beetje tegen dat je niet een tikkeltje meer hardcore bent...

Ik heb 2 setjes 15 inch. 1 staal met winterbanden en 1 set style 46. Op de zomerbanden zit nog 90% profiel. Weet niet of je daar belang bij hebt?Niels schreef:Doe maar een voorstel, wou je 16" inruilen? Ben ff vergeten hoe jouw velgen eruit zien (ondanks dat je voorbij kwam een paar dagen terug).
@Martijn: gaat mooi zo, lekker selectief clubje
Niels schreef:Dankzij DF helemaal VAG afgekickt...
Ik weet dat in de VAG scene "size does matter" maar dat ben ik ontgroeidTim N schreef:Gefeliciteerd!!!! Maar dat terug naar 16" is toch wel een flaterZiet er super uit op 17" en dat verschil in sturen raak je ook wel aan gewend, als je het al echt merkt als de auto goed uitgelijnd is. (wat ik eerst zou doen voor verkoop 17")
17" kun je nou ook weer niet als compensatie gedrag betitelen toch op een auto als een E46?Niels schreef:Ik weet dat in de VAG scene "size does matter" maar dat ben ik ontgroeid
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bokkepoot, Joël D., m@rco, Semrush [Bot], TurboClouseau en 13 gasten