Opvolger Z4
-
Re: Opvolger Z4
Lotus Evora zou natuurlijk king zijn, maar die krijg je niet voor 30 mille.
-
Geen flauw idee. Zal eens moeten kijken. Als je interesse hebt moet je maar even PMenErikS schreef: Wat moet de Z4 kosten trouwens?

Ik vind het een mooie auto en Z4 bevalt verder erg goed, dus zal eens een proefrit proberen te regelen.Kasteel schreef: Tom sla dit echt niet over, verslag van mij staat hier ook nog wel eens, kan me niet voorstellen dat het niet spot-on iets voor jou is.
(als je het proefexemplaar mee hebt, doen we de dijk tussen Heteren en Arnhem nog wel even over)
Dat is ook gaaf, maar meer een optie als er verder niks uit m'n zoektocht komt en ik besluit de huidige Z4 eruit te doen (en daar is nog geen reden toe, kan er nog best een paar jaar mee rijden).matthyssie schreef: Wat vind je van een Z4M Roadster? Op zich wat je gewend bent, maar dan wel onder handen genomen door de heren van M Gmbh. Denk aan sper, ander onderstel etc etc.
Ook ruig apparaat, dikke V8 in zo'n klein ding. Mafkezen ookGTRene schreef:was eens wat aan het opzoeken, die
Mercedes SLK 55 AMG kun je al voor leuke prijzen kopen![]()
zie deze, best een gaaf ding voor 29.950,- euro vrpr![]()

AMG is wel een droom. Was vroeger echt gek van Mercedes. Nog steeds wel, maar voor m'n gevoel iets meer een auto voor over 10 jaar vanwege de automaat. De SLK350 met automaat was ook een tegenvaller, al is dat weer heel wat anders dan zo'n SLK55 AMG met V8 brul.
+1, dat boeit mij echt nietRobin schreef: Die hokjesstopperij is bij Tom al lang verleden tijd.

Nee, toch liever de roadster.Joop schreef:Misschien een gek idee, maar de gesloten versie van jouw auto niet iets? Ofwel een heerlijk sturende Z4 Coupe (al dan niet in M-uitvoering)? Rijdt nog even net iets scherper dan de roadster...
Ik vind vooral beleving belangrijk. Rondetijden etc. boeien mij niet zo en ik ben ook geen Schumacher, maar kan er wel van genieten als je voelt wat een auto doet en nodige feedback hebt. Ik zou ontzettend kunnen genieten van een Porsche GT3 terwijl ik aan alle kanten ingehaald zou worden. Gewoon hoe zo'n ding aan het gas hangt, klinkt, stuurt maar ook het instappen in die kuipstoelen is al geweldig. Het is jammer dat veel autofabrikanten naar het hele klinische gaan, zolang er maar een snelle rondetijd uit komt. Desnoods gooien ze het motorgeluid over de speakers, stel idioten.Joop schreef: Tom had het over het niet meer voor handen zijn van modellen die dezelfde 'driving-fun' bieden binnen de BMW gelederen
Het echte lightweight spul zoals Caterham's etc. is een station te ver. Zoek een beetje een middenweg. Zo'n Boxster Spyder, Wiesmann etc. zijn wel auto's die in mijn straatje liggen. Niet teveel luxe, puur autorijden, motorgeluid is gewoon aanwezig (terwijl je wel met elkaar kunt praten), relatief licht en toch nog dagelijks te gebruiken. Met zo'n kar neem ik wat ongemakken wel voor lief.
-
Daar zeg je wel wat..indobesar schreef:Lotus Evora?
- Adje ///M3
Tommie! En zoiets?
Niet zo zeuren over zuipende V8'en!!!
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/me ... res=EXPORT" onclick="window.open(this.href);return false;

Niet zo zeuren over zuipende V8'en!!!
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/me ... res=EXPORT" onclick="window.open(this.href);return false;
- Arthur
- Auto: Nr.51
2 posts boven jou reageert 'ie erop 

- Adje ///M3
gvd wat gaat dat posten hier snel!
-
Als ik dit lees zou ik een Elise/Exige ook echt laten staanTom schreef:ErikS schreef: Het echte lightweight spul zoals Caterham's etc. is een station te ver. Zoek een beetje een middenweg. Zo'n Boxster Spyder, Wiesmann etc. zijn wel auto's die in mijn straatje liggen. Niet teveel luxe, puur autorijden, motorgeluid is gewoon aanwezig (terwijl je wel met elkaar kunt praten), relatief licht en toch nog dagelijks te gebruiken. Met zo'n kar neem ik wat ongemakken wel voor lief.