Ik ga ook niet eerst een stofzuiger uit proberen in een winkel, of een koffiezetter. Had al een keertje in zo'n ding gereden van mijn zus. Nou prima vervoermiddel. Ingewikkelder is het niet. Dat is het doel. Geen DF ding, dus boeit me weinig. Mijn vrouw zal er overwegend in rijden. Ik heb de e90 325i achter de hand.
Was gewoon benieuwd hoor, ik snap 100% je redenering om zo een ding te kopen.
Ik denk dat je serieus niet goedkoper kan rijden tegenwoordig ALS je ook de afschrijving erbij pakt. Want die dingen ZIJN en BLIJVEN gewild. Ook na 10 jaar.
Kijk eens wat ze voor een Lupo 3L vragen voor de lol. Gaat zo richting de 4k voor een auto van 12 jaar oud...
Klopt, ik ga eens rustig op een rijtje zetten wat ik straks wil. Als ik wat zie/vind heb ik geen incourante auto als een blok aan me been hangen. Particuliere verkoop klote, inruil kut .. Etc je kent het wel. Plus lekkere onderhandelingsruimte. Wat ik met die Seat tzt doe zie ik dan wel weer. Maar als die wel weggaat dan 0,0 financiële pijn. Ook niet als die blijft als werkautootje. Eigenlijk kan zo'n ding ook niet in de weg staan. Afschrijving per jaar is zo'n beetje wat een nieuwe BMW per maand doet..en dan heb ik het over standaard 3 series.
beide gaaf, ik kies euh...oke doe mij die zwarte maar
die wielcombo past mooi strak/dik in de wielkasten.
dan zo'n moderne 2.0 TFSI (of hoe heet zo'n snelle 2.0) erin wat tuning en dikke fun denk