.
-
OnlineEvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Re: M3 turbo Marktplaats
De bouwer van deze auto zit op het BMW Driver Days forum. Volgens mij is er een topic van.
- Luc B
Kan misschien onterecht zijn maar krijg geen goed gevoel erbij. Op 1 foto wel mistlampen en de ander niet. Meegespoten onderlip en vage knipperlichten. Misschien schade gehad? Lijkt ook geen airducts te hebben.
Lijken ook 4 gelijke velgen te zijn. Meen dat achter dieper hoort te liggen (is bij mij althans)
Heeft de 28e apk nodig. En staat al een behoorlijke tijd te koop.
Verder als je je zo weinig tijd neemt voor je advertentie en zelfs screenshots van je telefoon van je eerdere advertentie moet gebruiken als afbeelding , lijkt me de interesse niet bepaald hoog in de verkoop van je eigen product.
Lijken ook 4 gelijke velgen te zijn. Meen dat achter dieper hoort te liggen (is bij mij althans)
Heeft de 28e apk nodig. En staat al een behoorlijke tijd te koop.
Verder als je je zo weinig tijd neemt voor je advertentie en zelfs screenshots van je telefoon van je eerdere advertentie moet gebruiken als afbeelding , lijkt me de interesse niet bepaald hoog in de verkoop van je eigen product.
-
OnlineEvdP
http://forum.bmwdriversdays.nl/viewtopi ... &start=210" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is trouwens een 328i turbo (eigenlijk). Hij stond eerst voor 10k te koop bij de bouwer.
Het is trouwens een 328i turbo (eigenlijk). Hij stond eerst voor 10k te koop bij de bouwer.
- Luc B
Lees even de laatste pagina overnieuwzerotolerance schreef:http://forum.bmwdriversdays.nl/viewtopi ... &start=210

Edit:

-
edit
Laatst gewijzigd door Mikecoupe op 13 jan 2018, 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineEvdP
Ik heb in mijn zoektocht naar een winterauto een proefritje gedaan met die blauwe coupe die in dat topic staat. Dat was dan wel niet bij die eigenaar maar die daarna maar ik kan je wel vertellen dat die auto in een iets mindere staat was dan je aan de hand van dat topic zou geloven. Het kan zijn dat de jongen die hem toen aanbood in twee maanden af heeft geragt, maar de kans is net zo groot dat dit niet het geval is. Deze "M3 turbo" staat ook alweer heel snel te koop.
-
http://smg.photobucket.com/user/ralphva ... 0.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier staan wat fotos van de auto/opbouw.
Hier staan wat fotos van de auto/opbouw.
- Tim N
Tja die E46 was in de foto's in zijn topic al niet in "perfecte staat" kijk maar naar de slijtage op de stoelen.
Is maar net wat je perfect noemt...
Is maar net wat je perfect noemt...
-
OnlineEvdP
Er zat ook een onderhoudsboekje bij. Alleen was die verder dan de teller