Voorstelrondje PjV
- Jeffer
Re: Voorstelrondje PjV
Mooie tracktool zo'n Noble. 

- highperformance
Kom je maandag nog naar Breukelen met deze?PjV schreef:De 3 liter schijnt uit een Ford Pick-up te komen
Gelukkig doet 'ie het er aardig mee...
"Mind you, the GTO 3 feels fantastically muscular with 'only' 344bhp, which, with a fraction less than a ton of Noble to haul, has bumped the power-to-weight ratio up from a 911 GT2-matching 321bhp per ton to a Murciélago-beating 358bhp per ton."
Ben benieuwd waar je voor gaat sparen
Morgen zijn de kentekenplaten klaar en is 'ie klaar om te gaan rijden.
- PjV
Jep, wel op een afstandje parkeren van de heilige bolideshighperformance schreef: Kom je maandag nog naar Breukelen met deze?

- Roy RS
Niet om eigenwijs te zijn, maar ik ben toch wel 99% zeker dat dat block uit de Mondeo ST220 komt, de geblazen 3.0 v6 tenminste, geen idee overigens of dat blok ook in een pick up gezeten heeft.PjV schreef:De 3 liter schijnt uit een Ford Pick-up te komenRoy RS schreef:Erg dik die Noble, is dat dan met zo'n geblazen st220 blok of is dit weer iets anders?
Als het dat is dan vind ik het bij nader inzien toch niet zo, ben er eens uitgereden door zo'n kreng...( nu vlug sparen voor iets vluggers en dan kan ik weet overtuigd de noble cool vinden)
Gelukkig doet 'ie het er aardig mee...
"Mind you, the GTO 3 feels fantastically muscular with 'only' 344bhp, which, with a fraction less than a ton of Noble to haul, has bumped the power-to-weight ratio up from a 911 GT2-matching 321bhp per ton to a Murciélago-beating 358bhp per ton."
Ben benieuwd waar je voor gaat sparen
Morgen zijn de kentekenplaten klaar en is 'ie klaar om te gaan rijden.
In dit filmpje op 2.30 zie je wat er gebeurd als een ouwe Viper naast zo'n noble gaat staan, ik was wel wat later weg, maar dat had ik hoe dan ook niet gered!
- PjV
Het was blijkbaar geen pickup, maar een suv:Roy RS schreef: Niet om eigenwijs te zijn, maar ik ben toch wel 99% zeker dat dat block uit de Mondeo ST220 komt, de geblazen 3.0 v6 tenminste, geen idee overigens of dat blok ook in een pick up gezeten heeft.
Read more: http://www.europeancarweb.com/features/ ... ewall.htmlThe bulk of the cars are now manufactured in South Africa, before they're shipped to the UK for final assembly. The 3.0-liter engine, which replaces a 2.5, is sourced from Ford in the U.S. and is derived from the engine in the Escape SUV. When it arrives in the UK, it's rebuilt with the addition of two Garrett T25 turbochargers, a new ECU, throttle bodies and a bespoke exhaust system.
- PjV
Opnieuw voorstellen is wat overdreven, maar een update is wel verdiend...
Afgelopen weekend heb ik de RSZ licentiecursus gedaan en ben geslaagd
Score : 6,79
Het was een geweldig weekend, en gelukkig was het al die tijd droog
Autootje heeft zich kranig geweerd; volgens de man met de stopwatch zat ik met de rode 325 tijdens het examen op 2:15.
Afgelopen weekend heb ik de RSZ licentiecursus gedaan en ben geslaagd

Score : 6,79
Het was een geweldig weekend, en gelukkig was het al die tijd droog

Autootje heeft zich kranig geweerd; volgens de man met de stopwatch zat ik met de rode 325 tijdens het examen op 2:15.
- Roy RS
welk circuit is dat? oh en sowieso proficiat
- PjV
RSZ: Rensportschool Zandvoort.