+ tikje onervaren voor zo veeeeeel PK's misschien .... Hopelijk niet te gek veel schade... hoorde ook dat hij in de kwalificatie in de grindbak stond gegraven... ik blijf terug komen op mijn verhaal.. leer rijden met minder pk ( 200? ) ga dan eens denken over dit soort machinesTristan schreef:Veeeeeeeel pk's en vochtige baan = tricky
JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
- Frank280zx
- Berichten: 543
- Lid geworden op: 19 mei 2008, 09:45
- Locatie: Amsterdam of e36 GTR v8, 280ZXR v8, Range Rover tuinhuiseditie
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
-
OnlineBram
- Berichten: 16621
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Dat is nog een lelijke tik volgens mij, zonde zeg.
- WJ
- Berichten: 11997
- Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
- Locatie: WeeWeeWee
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Gaaf die foto's van de onderkant.
Leuk filmpje, maar wat is er met het geluid? dat geratel?

Leuk filmpje, maar wat is er met het geluid? dat geratel?
- Estoque
- Berichten: 1077
- Lid geworden op: 29 aug 2011, 15:59
- Locatie: Knäckebröd aan het eten
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Ik las elders op internet dat er iets was met het opspoelen van de turbo, vermogen kwam niet geleidelijk maar knalde er in 1x in...Frank280zx schreef:+ tikje onervaren voor zo veeeeeel PK's misschien .... Hopelijk niet te gek veel schade... hoorde ook dat hij in de kwalificatie in de grindbak stond gegraven... ik blijf terug komen op mijn verhaal.. leer rijden met minder pk ( 200? ) ga dan eens denken over dit soort machinesTristan schreef:Veeeeeeeel pk's en vochtige baan = tricky
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Dat lijkt me een logische gang van zaken met een 700 pk auto. 

- Frank280zx
- Berichten: 543
- Lid geworden op: 19 mei 2008, 09:45
- Locatie: Amsterdam of e36 GTR v8, 280ZXR v8, Range Rover tuinhuiseditie
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Zie pagina acht (dynofilmpje).. Vanuit gaande dat hij op 2.2 bar reed maakt ding al zijn vermogen in ongeveer 2500 toeren.. Maar like said.. Een relatief kleine inhoud met zoveel vermogen doet dat in een keer.. dat is geen technisch foutje, maar een rechtervoet fout.
- Hitz
- Berichten: 1988
- Lid geworden op: 12 jan 2012, 11:09
- Auto: KIA
- Locatie: Flevoland
-
- Berichten: 489
- Lid geworden op: 02 jul 2009, 21:22
- Peter-Paul
- Berichten: 936
- Lid geworden op: 31 mar 2007, 10:40
- Locatie: Rosmalen
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Best een bikkel, Time Attack zonder een helmpie op.
-
- Berichten: 8315
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
- Locatie: 036
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Hier nog een foto
- Bijlagen
-
- MrBeanCarAlanD_468x338.jpg (35.23 KiB) 2363 keer bekeken
- Frank280zx
- Berichten: 543
- Lid geworden op: 19 mei 2008, 09:45
- Locatie: Amsterdam of e36 GTR v8, 280ZXR v8, Range Rover tuinhuiseditie
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
haha geniaal! zit inderdaad een vergelijking in
Hij heeft geluk met zijn Intercooler zo te zien.. dit wat betreft schade ziet er zo op het eerste gezicht niet heel spannend uit.. geluk dus!

Hij heeft geluk met zijn Intercooler zo te zien.. dit wat betreft schade ziet er zo op het eerste gezicht niet heel spannend uit.. geluk dus!
Laatst gewijzigd door Frank280zx op 29 mar 2013, 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 1800
- Lid geworden op: 05 aug 2008, 20:44
- Auto: Land Rovers / Alfa Romeos
- Locatie: omgeving lochem
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Waarom zo negatief allemaal?
Hij heeft een onwijs gave build onder zn kont. Ja om te beginnen veel te veel pks ook wat mij betreft. Maar als je niet over de grens durft te gaan weet je ook niet waar die is. Soms issie dichtbij maar thats all in thexgame natuurlijk.
Overigens ken ik MIsha niet persoonlijk maar vind ik dit wel een gaaf project dat ik graag zie. Meer technische info zou ik overigens wel leuk vinden. Zoals hoe ze erbij komen om die happers en vleugels erop te zetten. Show of serieus uitgedacht en hoe kom je tot zoiets?
Schade repareren en evt de turbodruk omlaag en meters maken!!!!
Hij heeft een onwijs gave build onder zn kont. Ja om te beginnen veel te veel pks ook wat mij betreft. Maar als je niet over de grens durft te gaan weet je ook niet waar die is. Soms issie dichtbij maar thats all in thexgame natuurlijk.
Overigens ken ik MIsha niet persoonlijk maar vind ik dit wel een gaaf project dat ik graag zie. Meer technische info zou ik overigens wel leuk vinden. Zoals hoe ze erbij komen om die happers en vleugels erop te zetten. Show of serieus uitgedacht en hoe kom je tot zoiets?
Schade repareren en evt de turbodruk omlaag en meters maken!!!!
- Gijs Evo
- Berichten: 516
- Lid geworden op: 14 sep 2010, 00:38
- Locatie: Krimpenerwaard
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Happers en vleugel heb ik ook op mijn Evo staan, moeten natuurlijk wel onder bepaalde gradenhoeken staan wil je het goed laten werken.
Alles is dus functioneel als het goed is.
Alles is dus functioneel als het goed is.
- Erik
- Berichten: 1978
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:18
- Auto: BMW ///M
- Locatie: Schoorl
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Niet zo negatief doen.
Not a fuck was given that day by Misha dus gaan jullie dat ook even lekker niet doen ok ?
Repareren en volgende keer al driften voor de bocht svp !
Gas op die lollie Misha !

Not a fuck was given that day by Misha dus gaan jullie dat ook even lekker niet doen ok ?
Repareren en volgende keer al driften voor de bocht svp !
Gas op die lollie Misha !

- frank de jonge
- Berichten: 9950
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
- Locatie: Erica
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Idd, hoeken met dat hok!
- Misha
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 01 jun 2010, 19:56
- Locatie: Tilburg
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Lang niks meer van me hier laten horen, maar dat komt dat ik momenteel stervensdruk met het werk heb. Onder ander onderstaande als gevolg... ik hoop dat jullie ervan net zo gaan genieten als ik! (Of voor sommige mensen hier nog meer gaan haten
)
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat het in het Engels is, heb helaas geen tijd om het te vertalen, maar het kernbericht snappen jullie allemaal wel!
Volledig verslag van eerste race komt gezamelijk met het tweede!
Bron: http://tushkanova.com/all-news/news_blo ... v/?lang=en" onclick="window.open(this.href);return false;

This Sunday April the 14th, race car driver and Playboy model Inessa Tushkanova will appear behind the wheel of 700 horsepower race car of Jeroentje.nl Tuning racing team during the second stage of the Dutch Time Attack Championship. She will replace her friend, pilot and owner of the car Misha Charoudin who will not be able to race that day. Disregarding the Championship system, Inessa also makes chance to win the championship of the day as well as the title of the fastest girl of Dutch Time Attack.

The event called “Duitse AutosportFestival” or German Auto Sport Festival (which has earned its name due to its past where only cars of German manufacturers could participate) will take place on the Dutch famous track Zandvoort. Apart from circuit races, drag races and another shows and activities will entertain the public.
The Dutch Time Attack goes as follows: Four classes are available for participants to enter, each one of them divided into “time windows” which are required to finish the race track. If the participant manages to finish the race track faster than the allowed time of his class, then he will be automatically placed in the higher class. In general, this measure has only negative consequences for the final result of the participant because:
a) the participant loses all of his previously earned points in the Championship
b) The higher the class, the harsher the rules (required roll cage, additional FIA-material etc.)
Since the Time Attack series are held in The Netherlands and both of the used race tracks are almost of equal length, the class division looks as follows:
Semi-Pro Street (>2:12) || Pro Street (>2:05) || Super Pro Street (>1:58) || Extreme (<1:58)
Although the race car allows her to compete in the “king” Extreme class, Inessa will start in the lower Super Pro Street class, due to the lack of track knowledge and this particular race car’s.
The day is divided into following stages: warm-up session (20-25 minutes depending on the weather, the amount of participants etc) which is scheduled to take place at 13:20 until 13:45 for this Sunday. Next, there is a qualifying session (14:40-15:05) where the top-10 of participants will be allowed to compete in the finals (15:50 – 16:05) where apart from prizes they receive points for the Championship. During the finals the participant has three laps in total whereby his second or the so-called “flying” lap is the one where he has to set his best time before returning to the pit lane after his cooling down lap. If the participant goes off track or spins around during the flying lap, the set time will still be counted.

Apart from Inessa who will fight for Jeroentje.nl Tuning racing team’s honor behind the wheel of their Subaru Impreza, she will be accompanied by the team’s race car drivers Bjorn Berkers in his Nissan S14a, Marco van Hal in Mazda RX-7 who all three will compete in the Super Pro Street, while last year’s Champion Twan van Baast will compete in the Extreme class behind the wheel of his Mitsubishi Lancer Evolution 8. We wish Inessa and her team much luck and success!

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat het in het Engels is, heb helaas geen tijd om het te vertalen, maar het kernbericht snappen jullie allemaal wel!
Volledig verslag van eerste race komt gezamelijk met het tweede!
Bron: http://tushkanova.com/all-news/news_blo ... v/?lang=en" onclick="window.open(this.href);return false;
This Sunday April the 14th, race car driver and Playboy model Inessa Tushkanova will appear behind the wheel of 700 horsepower race car of Jeroentje.nl Tuning racing team during the second stage of the Dutch Time Attack Championship. She will replace her friend, pilot and owner of the car Misha Charoudin who will not be able to race that day. Disregarding the Championship system, Inessa also makes chance to win the championship of the day as well as the title of the fastest girl of Dutch Time Attack.
The event called “Duitse AutosportFestival” or German Auto Sport Festival (which has earned its name due to its past where only cars of German manufacturers could participate) will take place on the Dutch famous track Zandvoort. Apart from circuit races, drag races and another shows and activities will entertain the public.
The Dutch Time Attack goes as follows: Four classes are available for participants to enter, each one of them divided into “time windows” which are required to finish the race track. If the participant manages to finish the race track faster than the allowed time of his class, then he will be automatically placed in the higher class. In general, this measure has only negative consequences for the final result of the participant because:
a) the participant loses all of his previously earned points in the Championship
b) The higher the class, the harsher the rules (required roll cage, additional FIA-material etc.)
Since the Time Attack series are held in The Netherlands and both of the used race tracks are almost of equal length, the class division looks as follows:
Semi-Pro Street (>2:12) || Pro Street (>2:05) || Super Pro Street (>1:58) || Extreme (<1:58)
Although the race car allows her to compete in the “king” Extreme class, Inessa will start in the lower Super Pro Street class, due to the lack of track knowledge and this particular race car’s.
The day is divided into following stages: warm-up session (20-25 minutes depending on the weather, the amount of participants etc) which is scheduled to take place at 13:20 until 13:45 for this Sunday. Next, there is a qualifying session (14:40-15:05) where the top-10 of participants will be allowed to compete in the finals (15:50 – 16:05) where apart from prizes they receive points for the Championship. During the finals the participant has three laps in total whereby his second or the so-called “flying” lap is the one where he has to set his best time before returning to the pit lane after his cooling down lap. If the participant goes off track or spins around during the flying lap, the set time will still be counted.
Apart from Inessa who will fight for Jeroentje.nl Tuning racing team’s honor behind the wheel of their Subaru Impreza, she will be accompanied by the team’s race car drivers Bjorn Berkers in his Nissan S14a, Marco van Hal in Mazda RX-7 who all three will compete in the Super Pro Street, while last year’s Champion Twan van Baast will compete in the Extreme class behind the wheel of his Mitsubishi Lancer Evolution 8. We wish Inessa and her team much luck and success!
- Frank280zx
- Berichten: 543
- Lid geworden op: 19 mei 2008, 09:45
- Locatie: Amsterdam of e36 GTR v8, 280ZXR v8, Range Rover tuinhuiseditie
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Die dame kan in ieder geval overweg met gladde ondergronden
Mooi stukje promotie voor de time-attack hopelijk blijft de glimmende kant boven!

Mooi stukje promotie voor de time-attack hopelijk blijft de glimmende kant boven!
-
- Berichten: 936
- Lid geworden op: 22 jun 2008, 21:05
- Locatie: Nbr
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Ze heeft gewonnen toch?
- Roy RS
- Berichten: 5040
- Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
dikke auto en leuke rijdster
- Misha
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 01 jun 2010, 19:56
- Locatie: Tilburg
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Het resultaat:


Volledig verslag volgt.
Volledig verslag volgt.
-
- Berichten: 18930
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Ik dacht dat jij er niet kon wezen?!
Lekker wijf, mooie prestatie.

Lekker wijf, mooie prestatie.



- tuurgtt
- Berichten: 694
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 03:46
- Auto: M140i
- Locatie: Headvillage
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Ze is ecstatisch zie ik. Had je haar eerst met die fles op d'r hoofd geslagen?Misha schreef:![]()

Only joking. Impreza's rule, mate. En die van jou zeker!
- Roy RS
- Berichten: 5040
- Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
ze lacht met d'r ogen
(of ze doet de Raikkonen attitude!)
toch heeft dat wel iets, mooie dames die racen en nog winnen ook!

toch heeft dat wel iets, mooie dames die racen en nog winnen ook!
-
- Berichten: 18930
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Compensatie gedrag, hij gaat uit zijn dak en zij compenseert dat door vooral niet te lachen! 

- dvh
- Berichten: 17197
- Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Hallo..
Ik ben meer geïnteresseerd in de winnaar.
Google is your friend overigens.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten