Kennenlijk vind je jezelf er dus te goed voor geworden dat probeer je dus eigenlijk te zeggenLuco schreef:Als je nou eens een keer goed gelezen had heb ik drie keer meegedaan en drie keer de finale gehaald, daarna is timeattack alleen maar achteruitgegaan en doe ik daar dus niet meer aan mee,
Van Dolen TimeAttack Team
-
Re: Van Dolen TimeAttack Team
- Petrolhead Tom
Je moet het die Jeroen nageven, hij is niet voor één gat te vangen!
-
OnlineLuco
Mij boeit het niksRVV schreef:jeuh.. nog even en het gaat een mijn "pappie is sterker dan jouw pappie" gebeuren worden. Luco hou toch de eer aan jezelf. Je bent een volwassen vent met de nodige levenservaring achter de rug, je gaat toch niet tekeer tegen een jonge vent die overal nog moet achter komen qua levens lessen? Wat boeit jou dat nou?

- Riceaux
Lekker kinderachtig dit.
Leuk dat je mee hebt gedaan aan Timeattack Jeroen en leuk dat je al je fails met ons deelt!
Leuk dat je mee hebt gedaan aan Timeattack Jeroen en leuk dat je al je fails met ons deelt!

- Roy RS
ik stel voor dat Luco in zijn renault 5 en Jeroen in zijn BMW een 5 ronden wedstrijd doen op een nader te bepalen circuit, 1 tegen 1 (nee Jeroen, je mag geen navigator meenemen) met als inzet de auto zelf, mes snijdt aan meerdere zijden!
Als Jeroen wint heeft ie een punt gemaakt en kan ie een mooi topic openen waarin Luco niks onaardigs (lees helemaal niks
) mag zeggen
Als Luco wint, heeft ie een BMW en kan ie ophouden dat merk te bashen omdat ie er zelf 1 heeft...of hem verkopen en is er weer wat budget vrijgekomen!
Kan alleen maar goed eindigen
leuk topic dit, toch wel...
Als Jeroen wint heeft ie een punt gemaakt en kan ie een mooi topic openen waarin Luco niks onaardigs (lees helemaal niks

Als Luco wint, heeft ie een BMW en kan ie ophouden dat merk te bashen omdat ie er zelf 1 heeft...of hem verkopen en is er weer wat budget vrijgekomen!
-
OnlineLuco
Nee, maar er zijn dingen die ik leuker ben gaan vinden en dus ben gaan doen.Jeroen K. schreef:Kennenlijk vind je jezelf er dus te goed voor geworden dat probeer je dus eigenlijk te zeggenLuco schreef:Als je nou eens een keer goed gelezen had heb ik drie keer meegedaan en drie keer de finale gehaald, daarna is timeattack alleen maar achteruitgegaan en doe ik daar dus niet meer aan mee,
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Beetje jammer dat al die reacties gelijk zo moeten.
Jeroen reed er wel. En hoewel ik niet perse een BMW fapper ben, was het zondag wel een welkome afwisseling tussen al het Japanse spul. Ik heb voornamelijk bij de GT bocht gekeken en daar kwamen beide Bimmers prima door. Op een mooie spin na in de tweede (?) heat
Zoals gezegd stond hij er wel en heeft hij plezier gehad. Volgende keer iets beter voorbereiden en dan gaat het vast ook al weer beter.
En houdt het forum maar in de gaten. Binnenkort komt er vast een update van een 700+pk sterke Impreza die in bocht 4 van de opwarmronde zijn auto al tegen de vangrail parkeerde.
Maar volgens mij deed het de eigenaar maar weinig. Zijn telefoon was een stuk interessanter dan ook maar een vinger hulp bieden aan zijn team die de auto weer prepareerde voor de volgende heat
Jeroen reed er wel. En hoewel ik niet perse een BMW fapper ben, was het zondag wel een welkome afwisseling tussen al het Japanse spul. Ik heb voornamelijk bij de GT bocht gekeken en daar kwamen beide Bimmers prima door. Op een mooie spin na in de tweede (?) heat

Zoals gezegd stond hij er wel en heeft hij plezier gehad. Volgende keer iets beter voorbereiden en dan gaat het vast ook al weer beter.
En houdt het forum maar in de gaten. Binnenkort komt er vast een update van een 700+pk sterke Impreza die in bocht 4 van de opwarmronde zijn auto al tegen de vangrail parkeerde.
Maar volgens mij deed het de eigenaar maar weinig. Zijn telefoon was een stuk interessanter dan ook maar een vinger hulp bieden aan zijn team die de auto weer prepareerde voor de volgende heat

- Petrolhead Tom
Epic idee! Soort van NFS.Roy RS schreef:ik stel voor dat Luco in zijn renault 5 en Jeroen in zijn BMW een 5 ronden wedstrijd doen op een nader te bepalen circuit, 1 tegen 1 (nee Jeroen, je mag geen navigator meenemen) met als inzet de auto zelf, mes snijdt aan meerdere zijden!
Als Jeroen wint heeft ie een punt gemaakt en kan ie een mooi topic openen waarin Luco niks onaardigs (lees helemaal niks) mag zeggen
-
Mwa opzet is leuk maar luco verdient het niet eens om een bmw te rijden. Laat hem maar lekker met zijn franse meuk rijden.Roy RS schreef:ik stel voor dat Luco in zijn renault 5 en Jeroen in zijn BMW een 5 ronden wedstrijd doen op een nader te bepalen circuit, 1 tegen 1 (nee Jeroen, je mag geen navigator meenemen) met als inzet de auto zelf, mes snijdt aan meerdere zijden!
Als Jeroen wint heeft ie een punt gemaakt en kan ie een mooi topic openen waarin Luco niks onaardigs (lees helemaal niks) mag zeggen
- Peter Tunissen
Nogal logisch...Richardt. schreef:Maar volgens mij deed het de eigenaar maar weinig. Zijn telefoon was een stuk interessanter dan ook maar een vinger hulp bieden aan zijn team die de auto weer prepareerde voor de volgende heat
Hij moest met mij appen om een afspraak in te plannen in het even dat hij in Nederland was om samen mega gave meetings te gaan organiseren...

- Eric-328
Luco, ik geloof ook niet dat jij zo goed kunt rijden.
Je mag in mijn 325i in een time-attack het opnemen tegen Jeroen. Kijken of jij die 2.19 wel haalt...
Je mag in mijn 325i in een time-attack het opnemen tegen Jeroen. Kijken of jij die 2.19 wel haalt...

- GTRene
was dat de DF sub ala jeroentje tuning die er af ging?
-
Word dat al als bocht 4 gezien dan? voor mij is dat bocht 2 (eerst de combo rechts dan de combo links)...Richardt. schreef:En houdt het forum maar in de gaten. Binnenkort komt er vast een update van een 700+pk sterke Impreza die in bocht 4 van de opwarmronde zijn auto al tegen de vangrail parkeerde.
Verder ben ik inderdaad 2x gespint! 1x opkomen rechte stuk omdat ik totaal geen grip meer had en 1x in een bocht waarvan ik de naam niet weet. waren allebij in de warming up waarbij het nog zeik en zeik nat was.
JAwas dat de DF sub ala jeroentje tuning die er af ging?
- JP
Wat zal Van Dolen blij zijn met dit draadje......
-
zou wel zelfde omstandigheden moeten zijn, of terwijl allebij zelfde TA meedoen en dan kijken wie er sneller is. opzich wel leuk ideeEric-328 schreef:Luco, ik geloof ook niet dat jij zo goed kunt rijden.
- Frank280zx
- Locatie: Amsterdam of e36 GTR v8, 280ZXR v8, Range Rover tuinhuiseditie
I agree met RVV..jongens hij staat er en iedereen is zo begonnen, ik heb ook wel eens tot 4 uur s'nachts staan kutten om het e.a. klaar te krijgen om na een ronde een gaskabel te breken.
Jeroen, Luco, laat jezelf toch niet zo opnaaien door elkaar!
En hoe Jeroen al dan niet aan zijn geld komt who cares!
2:19 is geen top tijd, maar ik begon ook niet op 1:59... Jeroen top dat je het doet, volgende keer beter voorbereiden en iets meer de zaken dichter bij jezelf houden. Beetje bescheiden houding kan geen kwaad.
Beide heren hebben blijkbaar totaal geen noemenswaardige ervaring en hebben gewoon dit verhaal iets te mooi verpakt! Top voor de effort.. maar denk wel na over opmerkingen over andere...
Wat betreft de 700000000000PK Subaru.. tsja told you so dance ....hopen op niet te veel schade
Jeroen, Luco, laat jezelf toch niet zo opnaaien door elkaar!
En hoe Jeroen al dan niet aan zijn geld komt who cares!
2:19 is geen top tijd, maar ik begon ook niet op 1:59... Jeroen top dat je het doet, volgende keer beter voorbereiden en iets meer de zaken dichter bij jezelf houden. Beetje bescheiden houding kan geen kwaad.
Beide heren hebben blijkbaar totaal geen noemenswaardige ervaring en hebben gewoon dit verhaal iets te mooi verpakt! Top voor de effort.. maar denk wel na over opmerkingen over andere...
Wat betreft de 700000000000PK Subaru.. tsja told you so dance ....hopen op niet te veel schade
- Eric-328
Dat bedoel ik ook. Denk dat Luco dan alle zeilen bij zal moeten zetten...Jeroen K. schreef:zou wel zelfde omstandigheden moeten zijn, of terwijl allebij zelfde TA meedoen en dan kijken wie er sneller is. opzich wel leuk ideeEric-328 schreef:Luco, ik geloof ook niet dat jij zo goed kunt rijden.

- Robertdj
Hier ging het Luco al die tijd om, gratis rondjes scoren! We hebben je wel door!
- Petrolhead Tom
Luco = Jeroen K? 

-
OnlineLuco
Jij snapt hetRobertdj schreef:Hier ging het Luco al die tijd om, gratis rondjes scoren! We hebben je wel door!

Nee hoor ik gun Jeroen gewoon een 1.58 op Assen, maar de manier waarop op sommige dingen reageert, zal wel aan zijn leeftijd liggen, alleen wel weer typisch rico dat je mij eruitpikt terwijl er door veel meer andere lullige opmerkingen gemaakt worden.
Laat ik over bepaalde andere personen maar helemaal niks zeggen

Dus nogmaals Jeroen, ik gun je gewoon een goede tijd, maar lees de volgende keer je post nog eens goed door voor je hem plaatst.
-
OnlineLuco
Volgens mij heb ik dat in je 328 al laten zienEric-328 schreef:Luco, ik geloof ook niet dat jij zo goed kunt rijden.

- Hielke
Wat? Begrijp ik dat Luco een uitdaging heeft aangenomen? Het kan verkeren in 2013
Luco, ik heb JeroenK ook wel eens aangesproken op z'n wereldbeeld mbt z'n oliemaatjes in Koeweit (of ergens in die buurt). Maar het is een jonge gast die nog veel moet leren. In zijn ogen zijn wij oldtimers uit het jaar kruik. Laat de jonge gasten op dit topic reageren. Toen wij van die leeftijd waren liep alles een eerste keer naar en op het circuit ook niet op rolletjes. Goddank hadden we destijds de mogelijkheid niet om het op internet te plempen. Of dat überhaupt verstandig is? Hoe dan ook, anderen (ook jonge beginnende circuitrijders) kunnen er wel veel van leren.

Luco, ik heb JeroenK ook wel eens aangesproken op z'n wereldbeeld mbt z'n oliemaatjes in Koeweit (of ergens in die buurt). Maar het is een jonge gast die nog veel moet leren. In zijn ogen zijn wij oldtimers uit het jaar kruik. Laat de jonge gasten op dit topic reageren. Toen wij van die leeftijd waren liep alles een eerste keer naar en op het circuit ook niet op rolletjes. Goddank hadden we destijds de mogelijkheid niet om het op internet te plempen. Of dat überhaupt verstandig is? Hoe dan ook, anderen (ook jonge beginnende circuitrijders) kunnen er wel veel van leren.
-
OnlineLuco
@Hielke mijn aanbod naar jouw staat ook nog steeds, als jij de auto kiest mag ik het circuit kiezen, of andersom, maar dat wilde jij destijds niet, jij wilde perse beiden kiezen en dat is niet netjes.Hielke schreef:Wat? Begrijp ik dat Luco een uitdaging heeft aangenomen? Het kan verkeren in 2013![]()
- RVV
Luco ik pik je er uit omdat jij de enige vent bent met de nodige (levens) ervaring achter de rug. Juist dan zou je toch beter moeten weten. Verder niks persoonlijk van mijn kant naar jou toe.
Aan iedereen -> Jeroen gaat nog de nodige keren op zijn bek, maar iedereen is wel eens in zijn leven op bepaalde vlakken op zijn bek gegaan. Daar leer je van. Vallen en opstaan houd niet op nadat je zindelijk bent en kunt lopen.
De verhalen van Jeroen zijn vermakkelijk. Ja ik heb ook een glimlach op mijn kop als ik al die toestanden van hem lees. Slapstick las ik ergens.. zoiets spookt ook door mijn hoofd.. daarom wil ik die verhalen graag lezen. Jeroen is gewoon een komiek. Heerlijk DF vermaak.. gewoon niet allemaal zo serieus nemen. Dus Jeroen gewoon blijven posten
Aan iedereen -> Jeroen gaat nog de nodige keren op zijn bek, maar iedereen is wel eens in zijn leven op bepaalde vlakken op zijn bek gegaan. Daar leer je van. Vallen en opstaan houd niet op nadat je zindelijk bent en kunt lopen.
De verhalen van Jeroen zijn vermakkelijk. Ja ik heb ook een glimlach op mijn kop als ik al die toestanden van hem lees. Slapstick las ik ergens.. zoiets spookt ook door mijn hoofd.. daarom wil ik die verhalen graag lezen. Jeroen is gewoon een komiek. Heerlijk DF vermaak.. gewoon niet allemaal zo serieus nemen. Dus Jeroen gewoon blijven posten

- Eric-328
Luco schreef:Volgens mij heb ik dat in je 328 al laten zienEric-328 schreef:Luco, ik geloof ook niet dat jij zo goed kunt rijden.