Van Dolen TimeAttack Team
-
Re: Van Dolen TimeAttack Team
Sorry, vergat het gewoon bijna te vragen. Iemand koffie??? 

-
OnlineLuco
ow man, pijn in mijn buik van het lachen, heerlijk topic. 

- RVV
uhmm.. vind ik een beetje een laag niveau opmerking.Als je pa niet de peppy ex-pat uit kon hangen in die zandbak
- Martijn M
Maar dan begrijpt hij 't tenminste. 

- Petrolhead Tom
Dit ja. Het niveau van Jeroen is dermate hoog dat ik me tot het zijne probeer te verlagen. Lukt aardig zo te zien.Martijn M schreef:Maar dan begrijpt hij 't tenminste.
-
OnlineLuco
Petrolhead Tom schreef:Dit ja. Het niveau van Jeroen is dermate hoog dat ik me tot het zijne probeer te verlagen. Lukt aardig zo te zien.Martijn M schreef:Maar dan begrijpt hij 't tenminste.

- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Wat is dat eigenlijk ? peppy ex-pat ???RVV schreef:uhmm.. vind ik een beetje een laag niveau opmerking.Als je pa niet de peppy ex-pat uit kon hangen in die zandbak
-
Liever hij dan iemand met verstand.RVV schreef:uhmm.. vind ik een beetje een laag niveau opmerking.Als je pa niet de peppy ex-pat uit kon hangen in die zandbak
-
OnlineLuco
Nee bij jouw straalt de intelligentie er tenminste vanafJeroen K. schreef:Liever hij dan iemand met verstand.RVV schreef:uhmm.. vind ik een beetje een laag niveau opmerking.Als je pa niet de peppy ex-pat uit kon hangen in die zandbak

- RVV
Vind trouwens de meeste opmerkingen erg kansloos.. jullie zijn net een stel kleine kinderen die het roodharige/dikke/lelijke neus (vul in) jochie aan het pesten zijn op het schoolplein.
Neger opmerking van Jeroen is een NO GO. Maar even los daarvan verteld die toch redelijk enthousiast zijn relaas. Natuurlijk met de nodige zakken zout. Maar daarvoor krijg je een vermakkelijk verhaal terug. Om daar nou zo vol op in te hakken? Phffff... ben blij dat ik geen moderator meer ben.
Kom op DF'ers.. niet alles de grond in boren. We voelen ons toch nergens te goed voor?
Neger opmerking van Jeroen is een NO GO. Maar even los daarvan verteld die toch redelijk enthousiast zijn relaas. Natuurlijk met de nodige zakken zout. Maar daarvoor krijg je een vermakkelijk verhaal terug. Om daar nou zo vol op in te hakken? Phffff... ben blij dat ik geen moderator meer ben.
Kom op DF'ers.. niet alles de grond in boren. We voelen ons toch nergens te goed voor?
-
en jij wou zeggen dat jij zo intelligent bent ckr? Als je dat was had je misschien nog een baanLuco schreef:Nee bij jouw straalt de intelligentie er tenminste vanaf

- Petrolhead Tom
Een toffe gast die lekker flamboyant leeft van zijn riante onkosten vergoeding die de baas hem geeft om op een stuk land te gaan zitten waar een normaal weldenkend mens nog geen dag zou willen wonen. Op zich is het helemaal geen negatieve benaming hoor. Dat is maar wat je er zelf in ziet.Niels v/d burgh schreef:Wat is dat eigenlijk ? peppy ex-pat ???RVV schreef:uhmm.. vind ik een beetje een laag niveau opmerking.Als je pa niet de peppy ex-pat uit kon hangen in die zandbak
- GTRene
agree on that.RVV schreef:Vind trouwens de meeste opmerkingen erg kansloos.. jullie zijn net een stel kleine kinderen die het roodharige/dikke/lelijke neus (vul in) jochie aan het pesten zijn op het schoolplein.
-
OnlineLuco
RVV schreef:Vind trouwens de meeste opmerkingen erg kansloos
Vandaar mijn voorstel voor team kansloos, maar dan is het weer niet goed

-
OnlineLuco
Ach je hebt goede tijden en slechte tijden, ik verlaag me iig niet tot het stelen van geld van goede doelen om mijn hobby te bekostigenJeroen K. schreef:en jij wou zeggen dat jij zo intelligent bent ckr? Als je dat was had je misschien nog een baanLuco schreef:Nee bij jouw straalt de intelligentie er tenminste vanaf

-
Ik kan ze teminste nog bekostigen, jij kennenlijk niet meerLuco schreef:Ach je hebt goede tijden en slechte tijden, ik verlaag me iig niet tot het stelen van geld van goede doelen om mijn hobby te bekostigenJeroen K. schreef:en jij wou zeggen dat jij zo intelligent bent ckr? Als je dat was had je misschien nog een baanLuco schreef:Nee bij jouw straalt de intelligentie er tenminste vanaf

- Petrolhead Tom
- RVV
-
OnlineLuco
Dat denk jijJeroen K. schreef: Ik kan ze teminste nog bekostigen, jij kennenlijk niet meer

Kennelijk kan jij ze ook niet bekostigen want een 2,19?
Wat lag er in een 2 cilindertje
Trouwens liever iets niet doen dan stelen van een ander, maar ja als je geen normen en waarden hebt maakt het je allemaal niks uit natuurlijk.
- Roy RS
wel jammer eigenlijk, want eigenlijk was het best een vermakelijk topic...ook al bakt ie er niet zoveel van, ik zou best net als Jeroen mee willen doen, ongeacht wie dat bekostigd en wat het resultaat zou zijn...
De kans is aanwezig dat ik dat in het begin hier en daar wat verkloot...(niet zo erg als dit, want ik ben nogal van de grondige voorbereiding, maar mijn tijden zouden wellicht ook zo zijn, geen idee)
Toch moest ik wel lachen hier en daar om de opmerkingen, dat dan weer wel, het is niet zo leuk, maar soms moet je er de humor van inzien.
Maar helaas, het topic is nu door velen zo stevig gebashed en Jeroen heeft weer op oude glorie gereageerd...dat het wel niks meer zal worden met dit topic. Next
De kans is aanwezig dat ik dat in het begin hier en daar wat verkloot...(niet zo erg als dit, want ik ben nogal van de grondige voorbereiding, maar mijn tijden zouden wellicht ook zo zijn, geen idee)
Toch moest ik wel lachen hier en daar om de opmerkingen, dat dan weer wel, het is niet zo leuk, maar soms moet je er de humor van inzien.
Maar helaas, het topic is nu door velen zo stevig gebashed en Jeroen heeft weer op oude glorie gereageerd...dat het wel niks meer zal worden met dit topic. Next
-
Dat jij nou een 2 cilinder in zo'n frans gebakje van jou heb liggen betekend niet dat echte auto bouwers dat ook doenLuco schreef:Dat denk jijJeroen K. schreef: Ik kan ze teminste nog bekostigen, jij kennenlijk niet meer![]()
Kennelijk kan jij ze ook niet bekostigen want een 2,19?
Wat lag er in een 2 cilindertje

en als je het kan bekostigen waarom kan je dan alleen maar op kosten van een ander rijden? kom anders ook een keer meedoen als je het kan bekostigen en laat maar is zien hoe goed je bent meneer superstar

- RVV
jeuh.. nog even en het gaat een mijn "pappie is sterker dan jouw pappie" gebeuren worden. Luco hou toch de eer aan jezelf. Je bent een volwassen vent met de nodige levenservaring achter de rug, je gaat toch niet tekeer tegen een jonge vent die overal nog moet achter komen qua levens lessen? Wat boeit jou dat nou?
-
Tuurlijk ik ben wie ik ben tochRoy RS schreef:Maar helaas, het topic is nu door velen zo stevig gebashed en Jeroen heeft weer op oude glorie gereageerd...dat het wel niks meer zal worden met dit topic. Next

Laatst gewijzigd door Jeroen K. op 19 mar 2013, 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineLuco
Als je nou eens een keer goed gelezen had heb ik drie keer meegedaan en drie keer de finale gehaald, daarna is timeattack alleen maar achteruitgegaan en doe ik daar dus niet meer aan mee,
Verder ben ik helemaal geen topcoureur, heb ik ook al diverse malen gezegd, zelfs ook nog dat jullie niet de enige zijn die zich zo "amateuristisch" voorbereiden.
Maar ja als je dan niet normaal kan reageren krijg je dit soort dingen.
Verder ben ik helemaal geen topcoureur, heb ik ook al diverse malen gezegd, zelfs ook nog dat jullie niet de enige zijn die zich zo "amateuristisch" voorbereiden.
Maar ja als je dan niet normaal kan reageren krijg je dit soort dingen.
Laatst gewijzigd door Luco op 19 mar 2013, 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.