Mooie uitleg ook van die onderstuur actie, vond het er al een beetje vreemd uitzien, maar ik gaf je het voordeel van de twijfel

QFTAndre schreef:Ook wil je graag zeker in de snelle secties liever iets meer onderstuur dan overstuur.
Volgens mij weet je dat al lang. Of denk je echt dat je op gravel gaat rijden en daarna zegt: "Nou, dat was leuk, streep eronder"?Andre schreef:En dan ga ik eens bedenken als ik hier meer mee ga doen.
Was ook een geintje he, maar even voor de belangstellenden die het op hun lijstje hebben gezetAndre schreef:Luco
Ik geef het je te doen met of zonder ballen:)
Ik wil dit jaar ook nog een keer Gravel doen. En dan ga ik eens bedenken als ik hier meer mee ga doen. Het mooie van Rallysport is dat het nooit perfect is. Op een circuit kan je heel snel tegen je beste tijd aanrijden. Ik kan vaak alles binnen een paar tiende rijden. Bij rally is dat ontzettend moeilijk om de perfecte stage te rijden er is altijd uitdaging.
Gerwin dit zou je inderdaad op je todo lijst moeten zetten. 1 groot nadeel 2 x GTS te koop en 2 rally auto s erin:)
Test van de GT86 komt er deze maand aan. Jammer dat 'ie geen 4WD heeft.Tom schreef:Andre laat even weten als we het japanse en duitse forum om moeten wisselen? Dan zal DF ook gelijk een mailing eruit sturen dat M zuigt en je een evo moet hebben om erbij te horen.
Op 't circuit blijft iedere bocht hetzelfde.Andre schreef:Ik wil dit jaar ook nog een keer Gravel doen. En dan ga ik eens bedenken als ik hier meer mee ga doen. Het mooie van Rallysport is dat het nooit perfect is. Op een circuit kan je heel snel tegen je beste tijd aanrijden. Ik kan vaak alles binnen een paar tiende rijden. Bij rally is dat ontzettend moeilijk om de perfecte stage te rijden er is altijd uitdaging.
When hell freezes over.Petrolhead Tom schreef:Hoe lang zal het nog duren voordat Hielke aangeeft dat rally rijden het helemaal is en een circuit kut is?![]()
Petrolhead Tom schreef:Hoe lang zal het nog duren voordat Hielke aangeeft dat rally rijden het helemaal is en de Federal 595 RSR de perfecte rally band is?![]()
Hij heeft toch al zo'n 4motion wonder staan, beetje nat wegdek en iets smallere banden en je heb geen sneeuw parcours nodig om dan onderstuurd rond te glijden.Snipe schreef:QFTAndre schreef:Ook wil je graag zeker in de snelle secties liever iets meer onderstuur dan overstuur.
Binnenkort weer zo'n onderstuurde 911 op de oprit?
Enneh... Gave video + verhaal!
Maar dat zeg je ook over het racen, dus wat is het verschil?Hielke schreef:Maar voor de rest kan rallyrijden in Nederland me gestolen worden. Knullig amateurisme.
Het racen? Ooperon cup, Clio cup, GT4, noem maar op, allemaal Nederlandse klasses met rijders van hoog niveau.Snipe schreef:Maar dat zeg je ook over het racen, dus wat is het verschil?Hielke schreef:Maar voor de rest kan rallyrijden in Nederland me gestolen worden. Knullig amateurisme.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten