Beste mensen,
disclaimer: De module kan worden gebruikt voor de N54B30 en N55B30 module, check the site hier beneden om te kijken of het ook voor jou BMW kan. Ik ben niet verantwoordelijk voor problemen met de unit of je auto !
Binnenkort gaat mijn project 335i van start. Daarvoor haal ik een aantal onderdelen uit USA. Ik laat het met de post komen, dus helaas zal de fiscus een graantje willen meepikken. Cobb heeft een bekende tunings module die ik zeker voor mijn 335i ga gebruiken. Je kan er namelijk ook zelf custom aanpassingen mee maken (via geleverde software) en vele maps in het geheugen laden om - als de motor uitstaat - middels een Flash uploaden naar de MSD80/81 module.
Anyways, hier meer info over de module:
http://www.cobbtuning.com/BMW-N54-Acces ... mw-001.htm
In principe haal ik hem voor mezelf, maar misschien zijn andere ook nog geinteresseerd ? Een tune, optioneel gecombineerd met een andere intercooler en/of dual cone intakes en/of catless downpipes en/of water methanol en/of E40 brandstof levert krukas PK waardes voor een N54B30 tussen de 380 en 500 pk. Een tune alleen is veilig voor 380 - 400 pk (zonder verdere aanpassingen). Leuke investering voor zo'n EUR 1000 (inclusief belasting).
USD 895 * 0.76 (USD naar EUR koers) * 1.34 (34% = invoerrechten + omzetbelasting) = EUR 912
Ik wil de module rond 20 maart besteld hebben, dus reageer snel met PM , dan hoor je ook een richtprijs, ik mag die hiet NIET noemen.
Interesse lijstje:
- Dubversion
groetjes,
Jeroen
PS: Moderators, ik weet niet precies waar dit thuis hoort, dus ik heb deze rubriek gekozen.
Cobb AccessPort group buy voor N54 motor naar 380 PK of meer
-
-
Re: Cobb AccessPort group buy voor N54 motor naar 380 PK of
Niemand verder ?
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Ik gebruik de Cobb Accesport voor de GT-R, werkt prima, heb meerdere mappen onder de knop tot m'n beschikking, full boost, RON95, no boost ...
Zou wel aanraden een custom tune / map te laten maken, deze is op de auto aangepast (doormiddel van logging, neem aan dat dat ook kan met deze versie) , is sowieso een behoorlijk verschil ten opzichte van de standaard (meegeleverde) mappen , ga er dan wel vanuit dat er iemand te vinden is die dat voor je kan regelen ...
Je krijgt er absoluut een andere auto van
...
Ben
Zou wel aanraden een custom tune / map te laten maken, deze is op de auto aangepast (doormiddel van logging, neem aan dat dat ook kan met deze versie) , is sowieso een behoorlijk verschil ten opzichte van de standaard (meegeleverde) mappen , ga er dan wel vanuit dat er iemand te vinden is die dat voor je kan regelen ...
Je krijgt er absoluut een andere auto van

Ben
-
Hi Ben,
Yup, komt een custom tune uiteindelijk. Ik moet wel zeggen dat de standaard mappen al goed werken voor de 335i, tenminste als ik de ervaringen van tientallen gebruikers zo lees.
Custom tune via Ludwig Performance uiteindelijk.
groetjes,
Jeroen
Yup, komt een custom tune uiteindelijk. Ik moet wel zeggen dat de standaard mappen al goed werken voor de 335i, tenminste als ik de ervaringen van tientallen gebruikers zo lees.
Custom tune via Ludwig Performance uiteindelijk.
groetjes,
Jeroen