Is dit trouwens Carbonschwarz? Mooie kleur, jammer genoeg niet meer leverbaar volgens de configurator.

Klinkt redelijk stalkerig...Joël D. schreef:Dan heb ik nog een hele tijd naast je gestaan, denk ik.
Daarom zeg ik ook: in de toekomst moet dat te doen zijn. Als die Amerikanen helemaal los gaan op de huidige M5 komt er vanzelf een bedrijf die dat weer uitvogelt. En zie daar de Veyron killer is geboren.Downforce Hans schreef:Die bakken zijn daarom ook aangepast......
De m5 wordt natuurlijk nooit een killer......Bram schreef:Die bestaat al, al heet die geen M5 maar GT-R natuurlijk
Iedere vorm van tuning kost je je garantie. Het welbekende kruisje achter het chassis nummer.Joël D. schreef:Klopt, 800nm. Daarboven kan wel, maar dat kost je je garantie.
gaaf!!M-bitious schreef:Goed, ondanks alle geboden weerstand en tegen argumenten, heb ik toch weeeeer toegegeven aan het tuningvirus. Kom ik daar dan nooit vanaf? Begin april gaan we fase 2 in. Ik zal dit topic binnenkort weer updaten met de door jullie nog op te eisen informatie. In elk geval zal de auto voor het eerst aan het publiek worden getoond op zondag 14 april op Circuitpark Zandvoort tijdens het Duitse Autosport Festival. De spulletjes zijn besteld en komen over 14 dagen binnen.
Zal de garantie van de tuner wel zijn dan hèPetrolhead Tom schreef:Iedere vorm van tuning kost je je garantie. Het welbekende kruisje achter het chassis nummer.Joël D. schreef:Klopt, 800nm. Daarboven kan wel, maar dat kost je je garantie.
Nee dat is zeker zo. Bovendien heeft de X5M een automaat en die is veel sterker.Joël D. schreef:Klopt, 800nm. Daarboven kan wel, maar dat kost je je garantie.
Die man van Mannhart had het over een X5M die rondreed met 1200 nm en hij wilde nog meer, bij 1400nm verboog de cardanas. Hij was ook al bezig met z'n 4e versnellingsbak ofzo. Best bizar. Maar ik denk dat M-bitious niet zo ver gaat.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Fabian, Google [Bot] en 7 gasten