Parel gezocht!
- Macboy
Re: Parel gezocht!
Fotos ?
- Luc B
http://link.marktplaats.nl/653406739Shakes schreef:Subaru Forester is qua model wel interessant maar neem aan dat ze allemaal een hoge km stand hebben. Verbruik is ook niet echt gaaf.
of modelletje ouder:
http://www.speurders.nl/overzicht/f_par ... rester+sti
-
-
Geinteresseerden kunnen beter de XT van m'n vrouw kopen. Ze heeft liever een 240 estate...Luc B schreef:http://link.marktplaats.nl/653406739Shakes schreef:Subaru Forester is qua model wel interessant maar neem aan dat ze allemaal een hoge km stand hebben. Verbruik is ook niet echt gaaf.
of modelletje ouder:
http://www.speurders.nl/overzicht/f_par ... rester+sti

-
Die bovenste is gaaf man. Kuurtje ertegenaan en Cayennes pesten.
- WJ
Die Forester! Gaaf man, 35k km, van de prijs zal vast ook nog wel wat af te lullen zijn. Heerlijke famillie container. (als je niet veel km's hoeft te maken, zal best wel zuipen)
-
En waarom jij die parel dan niet even had opgepikt? Had de kleine vast leuker gevonden!Shakes schreef:Die bovenste is gaaf man. Kuurtje ertegenaan en Cayennes pesten.

-
Hij doet me wel wat merk ik want ik heb nu al een paar keer geklikt. Wat moet ik ermee denk ik dan maar. Bang for buck is het wel!
- Luc B
Pakken die parel...
-
Prijs is goed. Net even op youtube wat filmpjes gezocht (5th gear en Ring.....) wat een gaaf ding. Helaas RHD dus het gaat hem niet worden en hij staat op 2 km van mijn huis en dat is veel te ver........
- Niels
- Auto: Prius+
Ik dacht aan deze parel:

En toen kwam je op de Suzuki uit, logisch en DF-Approvedpost van het jaar schreef:Nee dat zie je verkeerd. Dat is goed als wij denken dat het goed is.
Zien we een auto met een lage km stand dan is de stand te laag en heeft hij nooit een snelweg gezien. De eigenaar trapte altijd koud weg en is geen liefhebber.
Zien we een auto met een hoge km stand dan is de stand te hoog ondanks dat het alleen snelweg kms zijn.
Aangezien er geen BBK op zit en het onderstel niet 12 keer is verwend met nieuwe rubbertjes is het geen liefhebber.
Zien we de auto met de juiste km stand dan is er mee gerommeld of is de kleur van de ventieldopjes niet goed. De eigenaar is geen liefhebber.
Heeft de auto 150k km gereden maar heeft hij de 22.5k km beurt pas bij 22.7 k km gehad dan is er iets fout aan de auto en is de eigenaar geen liefhebber. De motor kan op elk moment ploffen.
Heeft de auto een nieuwe motor gekregen na het ploffen zal hij snel weer ploffen. Hier is geen reden voor maar de eigenaar is zeker geen liefhebber.

- dvh
- GTRene
die krengen zuipen als een malle...
dan kocht ik liever zo'n leuke speciale Alpina touring met V8 het verbruik kan dan zelfs nog iets zuiniger zijn dan de turbo subaru
dan kocht ik liever zo'n leuke speciale Alpina touring met V8 het verbruik kan dan zelfs nog iets zuiniger zijn dan de turbo subaru

-
Een Alpina vergelijken met een Forester is een beetje raar niet. Geen van de potentiële shoppers voor een van die wagens zal bij de andere uitkomen.
Verder valt het verbruik van een Forester mee, als je je rechter voet onder controle kunt houden. Probleem is alleen dat je de auto daar niet voor koopt.
Verder valt het verbruik van een Forester mee, als je je rechter voet onder controle kunt houden. Probleem is alleen dat je de auto daar niet voor koopt.

- Petrolhead Tom
Dat verbruik van zo'n STI valt echt niet mee Allen. Van een gewone Forester is het misschien nog dragelijk maar zo'n STI lust nog wel een slok extra en helemaal als je er eens goed voor gaat zitten.
- GTRene
ik doelde meer op soort wagen, de turbo subaru heeft dan awd maar dacht een beetje qua vorm, de touring en forester beide auto's met zo'n bak
toen moest ik ff denken aan die 3 of 5 touring van Alpina die ik een tijdje geleden tegen kwam en het onderlinge verbruik...
die komen ook overheen, die 4cill boxer met turbo als je een sportieve voet hebt of de V8 in die Alpina's (of bv 540i touring oid) doch denk dat de 5 serie weer wat zwaarder is en minder van toepassing zou zijn.
wat weegt zo'n sportieve zeg sti forrester? in de 1300 of 1400kg

toen moest ik ff denken aan die 3 of 5 touring van Alpina die ik een tijdje geleden tegen kwam en het onderlinge verbruik...
die komen ook overheen, die 4cill boxer met turbo als je een sportieve voet hebt of de V8 in die Alpina's (of bv 540i touring oid) doch denk dat de 5 serie weer wat zwaarder is en minder van toepassing zou zijn.
wat weegt zo'n sportieve zeg sti forrester? in de 1300 of 1400kg
-
Alles vanaf 1 op 9 of zuiniger met een normale rijstijl valt in mijn ogen mee Tom. Wellicht heb jij een ander referentiekader?
Ik vermoed zelf van wel, gezien je bij een normale Forester "misschien nog dragelijk" gebruikt. De non Turbo is gewoon een onverwoestbaar zuinig werkpaard, de Turbo eigenlijk ook, zolang je niet als een malloot rijdt.
Zo zuinig als een SX4 worden ze overigens nooit. Ook niet met m'n vrouw achter het stuur...
Ik vermoed zelf van wel, gezien je bij een normale Forester "misschien nog dragelijk" gebruikt. De non Turbo is gewoon een onverwoestbaar zuinig werkpaard, de Turbo eigenlijk ook, zolang je niet als een malloot rijdt.
Zo zuinig als een SX4 worden ze overigens nooit. Ook niet met m'n vrouw achter het stuur...

- Arthur
- Auto: Nr.51
Degene die een STi of Alpina voor mijn part
koopt, koopt hem niet om het verbruik.

- GTRene
klopt, doch als je denkt, ow leuke kar voor?
en je denkt aan een verbruik van 1 op 10 ofzo dan kom je behoorlijk bedrogen uit
vond ik vroeger al opvallen met die 4-pitter Nissan's GTI-R's die ik had en die paar subaru's, die zopen nog meer dan de R6 van BMW M gemiddeld en dat scheelde nog behoorlijk vond ik.
als je met turbo's (oudere karren in elk geval) wat gaat gassen dan gaan ze ook zuipen, meer in verhouding dan de NA met dikkere motor over het algemeen vond ik.
en je denkt aan een verbruik van 1 op 10 ofzo dan kom je behoorlijk bedrogen uit

vond ik vroeger al opvallen met die 4-pitter Nissan's GTI-R's die ik had en die paar subaru's, die zopen nog meer dan de R6 van BMW M gemiddeld en dat scheelde nog behoorlijk vond ik.
als je met turbo's (oudere karren in elk geval) wat gaat gassen dan gaan ze ook zuipen, meer in verhouding dan de NA met dikkere motor over het algemeen vond ik.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ja joh, die denken dan aan 1:10 "ofzo"... 

- dvh
Boeie !
Gewoon een gave bak
Gewoon een gave bak

-
?
Noem een andere auto dan de STI die dit allemaal kan voor dit geld. Gooi er 1500 tegenaan en je hebt makkelijk 100 pk extra. Ik heb geen enkel belang op dit moment bij een extra auto en voor de kleine is er net al wat nieuws gekocht maar ik zou het wel weten.
Noem een andere auto dan de STI die dit allemaal kan voor dit geld. Gooi er 1500 tegenaan en je hebt makkelijk 100 pk extra. Ik heb geen enkel belang op dit moment bij een extra auto en voor de kleine is er net al wat nieuws gekocht maar ik zou het wel weten.
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
265 pk voor een habbekrats? Saab 9-5 Aero.
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel