Boot
-
Re: Boot
Thom schreef:Misschien kijk ik niet goed maar het grootste jacht dat ik op die site vind is 95 meter. 4 meter korter dus.peu 207 schreef:niet grootst in nl gemaakt. check de site die ik hierboven gepost heb. maat van mee heeft op een yacht gewerkt wat 120 meter was bij dat bedrijf. dacht voor de eigenaar van celticThom schreef:Bizar ding om te zien, met 99 meter het grootste jacht ooit in NL gemaakt.
kijk eens even verder naar de andere info op de site staat toch wel duidelijke 120+ meters!!
alstu http://www.oceancoyacht.com/projects-concepts/110m
grootste waar maatje van me op gewerkt had was 120meter.. met heliplatform. beide zijkanten van het schip konden open en lagen nog wat speeltjes in.
maar desalniettemin 99 meter is ook al niet normaal.
Laatst gewijzigd door peu 207 op 09 mar 2013, 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Pracht boten, dat moet gezegd.........
Maar om zo`n ding varend te houden heb je een crew van 20 m/v nodig, dan haak ik echt af, dan liever kleiner maar letterlijk en figuurlijk zelf met het roer in handen.
Pottenkijkers zijn te missen als kiespijn IMHO
Maar om zo`n ding varend te houden heb je een crew van 20 m/v nodig, dan haak ik echt af, dan liever kleiner maar letterlijk en figuurlijk zelf met het roer in handen.
Pottenkijkers zijn te missen als kiespijn IMHO
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Luco schreef:Fuel capacity:
733,000 L /
Volle tank is meer dan 1 miljoen euro
Je tankt even in Dubai, of Doha, wellicht voor een fractie van hier............

- romo
- Dennis Cavallino
Haha, ik vond 500 euro van Lelystad naar Enkhuizen al veel.Luco schreef:Fuel capacity:
733,000 L /
Volle tank is meer dan 1 miljoen euro

- Mike S.
- Auto: M135i
Paskal schreef:Dat soort tankinhouden meldde ik hierboven ook al eens. Even tanken en je bent enkele tonnen lichter
Ben wel benieuwd hoeveel zoiets nu verbruikt als je een beetje normaal vaart.
@Mike: wel apart dat jij niks over specs mag zeggen terwijl het gewoon op het www te vinden is
Is niet apart, ik heb geen idee wat er op internet verschijnt .... Ik wil mijn baan niet riskeren om er iets over te schrijven.
- Mike S.
- Auto: M135i
peu 207 schreef:
niet grootst in nl gemaakt. check de site die ik hierboven gepost heb. maat van mee heeft op een yacht gewerkt wat 120 meter was bij dat bedrijf. dacht voor de eigenaar van celtic
peu 207 schreef: kijk eens even verder naar de andere info op de site staat toch wel duidelijke 120+ meters!!
alstu http://www.oceancoyacht.com/projects-concepts/110m
grootste waar maatje van me op gewerkt had was 120meter.. met heliplatform. beide zijkanten van het schip konden open en lagen nog wat speeltjes in.
maar desalniettemin 99 meter is ook al niet normaal.
De pagina die jij nu geeft zijn concepten, geeft niet maar tekenen is makkelijker dan daadwerkelijk bouwen

Grootste jacht gebouwd bij oceanco is 95m
- Hans
Nondeju wat een vette boten. Je hoort mensen wel eens zeggen als de hoofdprijs van de staatsloterij op 25 miljoen staat, wat moet je toch doen met zoveel geld. Nou ik wed dat als ik 500 miljoen had dat ik het zo op zou kunnen krijgen.
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Zou best kunnen lengte en vooral de hoogte passen maar net binnen, maar ze zijn inmiddels hard bezig om het terrein uit te breiden gezien alle kranen en dergelijke die er nu staan. Het zou mij niets verbazen als over een aantal jaar daar dus wel >95m gebouwd word.Mike S. schreef:peu 207 schreef:Grootste jacht gebouwd bij oceanco is 95m
-
Onlinematthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Onvoorstelbaar die jachten...
...ik moet het doen met een rubberbootje van 3 hele meters schoon aan de haak.
...ik moet het doen met een rubberbootje van 3 hele meters schoon aan de haak.