Ik denk de 390Zallen schreef:Mooie wagens, maar als Knot nog langer wacht moeten we denk over op de 370Z.

@ Kees:

Ik denk de 390Zallen schreef:Mooie wagens, maar als Knot nog langer wacht moeten we denk over op de 370Z.
Binnenkort maar eens toeren denk ik!@iko schreef:Ik denk de 390Zallen schreef:Mooie wagens, maar als Knot nog langer wacht moeten we denk over op de 370Z.![]()
@ Kees:
Zal er wel even een DFRacing RVS uitlaat onder hangenNu snel een andere uitlaat er op voor wat meer geluid?
Anders moet je straks nog hele dagen blijven rijden zonder er af gestuurd te worden ook
Vanaf 2006 (300PK versie) is dit de vervanger voor de Ray's velgen.Knot schreef:............ en rays velgen, die heb ik nog niet gezien, allemaal deze gekke wielen.
Nutkees schreef:Die maakt het echt niet uit hoeveel pk de auto heeftZolang ze er maar lekker in kan rijden.
+1350 Z schreef:Ik heb alle 3 de versies test gereden (313pk lag helaas buiten mijn prijsbereik toen), tussen de 280 en 300pk zit zo goed als geen verschil van 0-200km/u.
Komt ook naar voren op 350Z meetings.
De 313pk versie is wel beduidend sneller maar pas vanaf de 160km/u daaronder maakt het allemaal niet zoveel uit en kun je elkaar een handje geven.
280pk versie is echt schakellui te rijden, sterker nog hij lijkt wel een diesel je kunt gerust met 40km/u in zijn 4 rijden, geef gas en het ding gaat er meteen vandoor. Ding is onderin retesterk, snel en soepel. Boven de 6000rpm is hij doods (behalve natuurlijk in zijn 1 en 2). Hierin is de 313pk versie weer de topper deze blijft maar gaan vandaar het grote verschil vanaf hogere snelheden, de overbrenging is daarvoor beter geschikt. Dus het is net wat je voorkeur is en wat je budget is. Het zijn alle 3 toppers.
Ik hoop dat dit wat duidelijk maakt in al die verhalen van horen zeggen.
Hier komen we wel opeens op een ander onderwerp. Je hebt voor deze auto wel kracht nodig in armen en linkerbeen. Eigenlijk vind ik de auto niet zo geschikt voor vrouwen. Maar ik ken je vrouw natuurlijk nietZolang ze er maar lekker in kan rijden.
Je bedoelt die met die witte varstoens hea? zoja maak ff is keer betere fotos, hij zegt ook een BBK te hebben als ik het goed begrijp maar zie ik niet terug in de fotos....Shakes schreef:Die bovenste.........fap fap fap.
Staat hier om de hoek trouwens.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten