Even voorstellen: THE MUD...
- Roy RS
Re: Even voorstellen: THE MUD [New Car P2]
dat wordt weer giro 555 openen
- Petrolhead Tom
Wat komt er onder?
-
Giro 555 o.v.v. "Help Stefan en zijn Aroosje de lente door..."Roy RS schreef:dat wordt weer giro 555 openen

Heb het idee in m'n hoofd zitten om een setje Ibiza 6K2 Cupra's te kopen, Imperium Blue te laten spuiten en wederom getrokken bandjes er om te leggen.Petrolhead Tom schreef:Wat komt er onder?
Maarja zat ook al te neuzen voor een setje Modern Lines, Steffans of zwart verbreed staal voor die lekker rauwe industriële look.
-
Zo vandaag waren eindelijk alle spulletjes binnen voor de Aroos.
Gloednieuwe stuurpomp, poulie, multiriem, vloeistof en zelfs alle boutjes en ringetjes gloednieuw besteld...
Binnenkort nieuwe reanimatie poging en dan tenminste alles gloednieuw
.

Kreeg vandaag ook nog een souveniertje van de MWM per post binnen...

Gloednieuwe stuurpomp, poulie, multiriem, vloeistof en zelfs alle boutjes en ringetjes gloednieuw besteld...
Binnenkort nieuwe reanimatie poging en dan tenminste alles gloednieuw

Kreeg vandaag ook nog een souveniertje van de MWM per post binnen...

-
3 maal een scheepsrecht...
Vandaag was mijn zwagertje zo lief om in zijn pauze mijn gloednieuwe stuurpomp (incl boutjes, poulie, multiriem en alle mikmak nu gewoon gloednieuw besteld) te monteren.
Net even een rondje test gereden en er zijn me geen poulies om de oren gevlogen en het vloeistofniveau is ook niet gedaald en dus tot op heden geen lekkage. Nu maar hopen dat dit zo blijft, stuurt in ieder geval heerlijk licht (zelfs met een 280mm stuurtje).
Nu maar op naar de volgende update: Nieuwe zomerwielen, embleemloos grilletje, audio???

Vandaag was mijn zwagertje zo lief om in zijn pauze mijn gloednieuwe stuurpomp (incl boutjes, poulie, multiriem en alle mikmak nu gewoon gloednieuw besteld) te monteren.
Net even een rondje test gereden en er zijn me geen poulies om de oren gevlogen en het vloeistofniveau is ook niet gedaald en dus tot op heden geen lekkage. Nu maar hopen dat dit zo blijft, stuurt in ieder geval heerlijk licht (zelfs met een 280mm stuurtje).

Nu maar op naar de volgende update: Nieuwe zomerwielen, embleemloos grilletje, audio???
- Petrolhead Tom
Ik zou gaan voor: halve rolkooi, kuipen, 1.8T conversie en heel veel brandstof.
*Spamhoer modus aan*:
Zondag toertocht?
*spamhoer modus uit*

*Spamhoer modus aan*:
Zondag toertocht?
*spamhoer modus uit*
-
Dan liever een 964 RS-kloon erbij
Wat voor een toertochtje waar, staat nu op winterhoepels dus ziet er nu niet uit...

Wat voor een toertochtje waar, staat nu op winterhoepels dus ziet er nu niet uit...

-
Zojuist een simpel klein 8" actief subwoofertje incl alle bekabeling opgehaald.
Caliber maar ach wat verwacht je voor 35,- en deze past tenminste wel in de kofferbak van de Aroos.........binnenkort eens uitvogelen hoe ik zoiets aansluit
.

Caliber maar ach wat verwacht je voor 35,- en deze past tenminste wel in de kofferbak van de Aroos.........binnenkort eens uitvogelen hoe ik zoiets aansluit

-
Vandaag weer even in de weer geweest met de Aroos:
Embleemloze FK grille + tevens gele stadslichtjes waren binnengekomen (meteen even gemonteerd).

Ook zat Aroos vanmiddag even in een kleine identiteitscrisis...

Zo centreerringen zijn tegenwoordig ook van goud. 7,50 p/st voor een stukkie plastic. Maar dan heb je ze wel in kleur van de auto
Heb uiteraard nog 4 setjes liggen maar net niet de goede...

Vanavond m'n nieuwe (tijdelijke???) velgjes opgehaald: Brock B5 7J + 8J metallic zwart (met extra flakes) gecoat en voorzien van Dunlop SP 2000's, nieuwe naafkapjes en alu ventieldoppies...

Natuurlijk ben ik een stuk ongeduld dus die velgen moesten er hoe dan ook gelijk onder gebeund worden. Helaas had een van m'n zusjes een auto voor de garagedeur geparkeerd en die was weg met een andere auto dus dan maar om 1:30 met een lampje onder de carport aan de gang
.

En alvast een impressie van het geheel (zal morgen bij daglicht even betere foto's maken want die aardappel telefoon van mij bakt er s'nachts niks van
).

Embleemloze FK grille + tevens gele stadslichtjes waren binnengekomen (meteen even gemonteerd).
Ook zat Aroos vanmiddag even in een kleine identiteitscrisis...

Zo centreerringen zijn tegenwoordig ook van goud. 7,50 p/st voor een stukkie plastic. Maar dan heb je ze wel in kleur van de auto

Heb uiteraard nog 4 setjes liggen maar net niet de goede...
Vanavond m'n nieuwe (tijdelijke???) velgjes opgehaald: Brock B5 7J + 8J metallic zwart (met extra flakes) gecoat en voorzien van Dunlop SP 2000's, nieuwe naafkapjes en alu ventieldoppies...
Natuurlijk ben ik een stuk ongeduld dus die velgen moesten er hoe dan ook gelijk onder gebeund worden. Helaas had een van m'n zusjes een auto voor de garagedeur geparkeerd en die was weg met een andere auto dus dan maar om 1:30 met een lampje onder de carport aan de gang

En alvast een impressie van het geheel (zal morgen bij daglicht even betere foto's maken want die aardappel telefoon van mij bakt er s'nachts niks van

- ///Joost
Re: Even voorstellen: THE MUD [Update P4]
Zo, dat ziet er weer knap uit! Is altijd lachen, van die sleutelnachten. Ik denk dat er meer zijn hier die dit herkennen.
Zo van: "Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttt....nu al 3:15?"

-
Zoals beloofd hierbij wat foto's.
Helaas wat het behoorlijk grauw en bewolkt vandaag en was het zonnetje van eerder deze week in de verste verte nergens te bekennen

Helaas wat het behoorlijk grauw en bewolkt vandaag en was het zonnetje van eerder deze week in de verste verte nergens te bekennen

- Riceaux
Gaaf karretje!
-
stoer ding zo. zijn er voor die arosatjes ook geen oranje voorpinkers en zij pinkers?? zou wel mooi oldskool staan denk
- Joopieboy
En dan de dag later moeten werken ja, ik herken het.///Joost schreef:Zo, dat ziet er weer knap uit! Is altijd lachen, van die sleutelnachten. Ik denk dat er meer zijn hier die dit herkennen.

Maar ziet er weer goed uit zeg!
-
Zojuist eindelijk een setje originele R83 Mini Cooper velgen weten te scoren (tijdje terug achter het net gevist en vd week een set die alles behalve als telefonisch omschreven bleek te zijn)
Nu naafgat nog laten uitdraaien naar 57.1, de velgen laten spuiten/coaten (naafkappen helaas plastic dus kunnen niet mee met stralen en coaten) in NEON roze o.i.d. (nog een RAL nummer vinden), bandjes scoren 165/45/R16 Kumho's o.i.d. en dan onder de Aroos pleuren en cruizen maar weer
.
PS: Als iemand handig is met het uitdraaien van naafgaten of spuiten van velgen of een goedkoop (maar wel goed) adres weet dan hoor ik dat graag
.

Nu naafgat nog laten uitdraaien naar 57.1, de velgen laten spuiten/coaten (naafkappen helaas plastic dus kunnen niet mee met stralen en coaten) in NEON roze o.i.d. (nog een RAL nummer vinden), bandjes scoren 165/45/R16 Kumho's o.i.d. en dan onder de Aroos pleuren en cruizen maar weer

PS: Als iemand handig is met het uitdraaien van naafgaten of spuiten van velgen of een goedkoop (maar wel goed) adres weet dan hoor ik dat graag

-
Paar kleine updates:
- Auto zowel voor als achter weer wat lager gezet (achter de stelringen er tussenuit gehaald zodat hij wat verder kon zakken)
- Winterstaal er weer onder gemikt totdat ik de R83's eens klaar heb (waarschijnlijk plastidippen vanwege het beperkte budget maar moet die naafgaten wel uitgedraaid hebben + banden bestellen en monteren).
- Taxi Bordje op het dak (kunnen ook andere kapjes op maar vond deze wel leuk)

- Auto zowel voor als achter weer wat lager gezet (achter de stelringen er tussenuit gehaald zodat hij wat verder kon zakken)
- Winterstaal er weer onder gemikt totdat ik de R83's eens klaar heb (waarschijnlijk plastidippen vanwege het beperkte budget maar moet die naafgaten wel uitgedraaid hebben + banden bestellen en monteren).
- Taxi Bordje op het dak (kunnen ook andere kapjes op maar vond deze wel leuk)

- GTRene
whahah, stata idd geinig dat Taxi bordje er op. 

- MartijnGizmo
Ben benieuwd naar je MINI-velgen, vond em met die Brock's ook wel stoer! Ik zou zelf wel nog een keer de achterlichten vervangen door iets zonder oranje, van een Lupo of nieuwere Arosa oid. 

- Tim N
volksforum Bertil moet je hebben voor uitdraaien, zit in enschede
-
Ik zoek een kleurtje om m'n velgjes te plastidippen, help me choose...
- Geel: Weer eens wat anders en past mooi bij m'n gele koplampen, Gele taxibordje en andere gele troep als kentekenplaten e.d.
- Blauw: Gaaf maar ziet het steeds vaker
- Roze: Altijd roze velgen gewild maar staat wellicht beter i.c.m. zwarte lak en toen kwam die hele roze trend waarin iedereen ineens al roze velgen had.

- Geel: Weer eens wat anders en past mooi bij m'n gele koplampen, Gele taxibordje en andere gele troep als kentekenplaten e.d.

- Blauw: Gaaf maar ziet het steeds vaker
- Roze: Altijd roze velgen gewild maar staat wellicht beter i.c.m. zwarte lak en toen kwam die hele roze trend waarin iedereen ineens al roze velgen had.
-
Vandaag onderstaand pakketje mogen ontvangen...Blaze Blue it will be
Bandjes liggen ook al klaar, nu nog afwachten wanneer de velgen weer terugkomen met een aangepaste naafgatdiameter en dan kunnen we aan de slag...

Bandjes liggen ook al klaar, nu nog afwachten wanneer de velgen weer terugkomen met een aangepaste naafgatdiameter en dan kunnen we aan de slag...
-
Mooi beestje.
-
OnlineJoël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Hahah, waar heb je dat bord vandaan? Dan koop ik dat voor mijn vaders autoTHE MUD schreef:Paar kleine updates:
- Taxi Bordje op het dak (kunnen ook andere kapjes op maar vond deze wel leuk)![]()
http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 4436_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 4727_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 5038_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

-
Hebben we het nou over de auto of over m'n uitpakassistente de poesRuben schreef:Mooi beestje.

Dat is een vraag die ik veel krijg, kennis van me heeft een taxicentrale en zijn taxi's zijn allemaal overgestapt op modellen met 2 zuignappen met magneten er in dus deze bordjes met 1 poot en 1 zuignap/magneet zijn overJoël D. schreef: Hahah, waar heb je dat bord vandaan? Dan koop ik dat voor mijn vaders auto

-
Zo wederom s'nachts aan het knutselen
.
Vrijdagavond m'n velgjes opgehaald bij Wheelcare, gisteren/vandaag m'n nieuw bestelde bandjes om de velgen laten leggen door een vriendin en nu net de velgen + naafkappen geplastidipped.
Heb maar 2 vd 4 bussen die ik besteld had gebruikt voor 4 (dunne) lagen.
Nu lekker een paar uurtjes laten drogen/uitharden en hoop ze er dan onder te kunnen mikken en naar Porsche Scene Live te kunnen met de Taxi op de verse wielen

Vrijdagavond m'n velgjes opgehaald bij Wheelcare, gisteren/vandaag m'n nieuw bestelde bandjes om de velgen laten leggen door een vriendin en nu net de velgen + naafkappen geplastidipped.
Heb maar 2 vd 4 bussen die ik besteld had gebruikt voor 4 (dunne) lagen.
Nu lekker een paar uurtjes laten drogen/uitharden en hoop ze er dan onder te kunnen mikken en naar Porsche Scene Live te kunnen met de Taxi op de verse wielen