Wel n mooi luchtfilter voor in de zandbakJeroen K. schreef:

Wel n mooi luchtfilter voor in de zandbakJeroen K. schreef:
probleem zijn de douane in kuwait, die laten vaak dingen niet door komen om wat voor reden ook (lees niet genoeg betaald, of verkeerd naar ze kijk) en word vaak zelfs niet eens door gegeven en word gewoon vernietigd... daarom dat ik het risico niet wil nemen. Dan ben ik zeker 3000 euro kwijt alleen al aan de aanschaf en ik schat nog is 600 euro transport voor niks... een risico wat mij gewoon te groot nog is..///Joost schreef:Wat is er mis mee om gewoon een blok met lage kmstand uit Duitsland over te schepen? Van wie je het ook koopt, je zult er toch een keer doorheen moeten om wat dingen na te lopen.
Werkt niet, een auto ouder dan 5 jaar krijgt je het land niet meer in (tenzij nog op kuwaitse platen, maar dan kan ik hem weer niet in nederland hebben).Luco schreef:Laat je de auto hiernaartoe komen, blok inbouwen en auto weer terug.
Dit.Luco schreef:Je maakt mij niet wijs dat er geen bedrijven zijn daar die geen motorblok kunnen importeren.
Dan is het juist NOG eenvoudiger. Hier een blok zoeken, je kan het zelfs met eigen ogen zien als je even een dagje wil reizen naar D of de UK, opsturen in een krat...klaar! Ik snap niet dat je nog uberhaupt twijfelt.Jeroen K. schreef:Ik zit hier in nederland, niet daar in kuwait...
En je hebt een PM !
was die ook bijna, maar als ik niet een zelfde bod krijg als van die blijft ie, heb teveel goeie herinneringen aan de auto en ik zou niet weten wat ik als opvolger zou moeten kopen dat NA is met minimaal het zelfde vermogen voor het geld wat ik ervoor terug krijg..Petrolhead Tom schreef:Waarom niet verkopen zonder motor en op zoek naar iets nieuws?
Beter een kapotte auto met goede herinneringen dan iets dat rijdt is ook mijn motto.Jeroen K. schreef:was die ook bijna, maar als ik niet een zelfde bod krijg als van die blijft ie, heb teveel goeie herinneringen aan de auto en ik zou niet weten wat ik als opvolger zou moeten kopen dat NA is met minimaal het zelfde vermogen voor het geld wat ik ervoor terug krijg..Petrolhead Tom schreef:Waarom niet verkopen zonder motor en op zoek naar iets nieuws?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten