350 Z schreef:Ok doe mij die maar

350 Z schreef:Ok doe mij die maar
ja, heb je dus maar weinig aan, ik bedoel tis maar 15sec naar 300
La komt van (Gina) LollobrigidA, LA. Zekerste weten.Hielke schreef:Sry,.........maar,........LaFerrari? La?
Al doet ie dan 0-300 in 5 seconden en krijg je 'm gratis bij een pakje boter, LaMaar. Godallemachtig, wat een kitscherige en verwijfde naam.
Zou het deels te pruimen makenSperdy schreef:La komt van (Gina) LollobrigidA, LA. Zekerste weten.Hielke schreef:Sry,.........maar,........LaFerrari? La?
Al doet ie dan 0-300 in 5 seconden en krijg je 'm gratis bij een pakje boter, LaMaar. Godallemachtig, wat een kitscherige en verwijfde naam.
Hielke schreef:Sry,.........maar,........LaFerrari? La?
Ooooh, zit je dáárom zo te zeiken over iedere BMW?Luco schreef:Typische fiatrijder reactie
Wil eigenlijk wel een laferrari maar kan hem niet betalen, dus gaan we zuurpruimen over de naam![]()
Snipe schreef:Ooooh, zit je dáárom zo te zeiken over iedere BMW?Luco schreef:Typische fiatrijder reactie
Wil eigenlijk wel een laferrari maar kan hem niet betalen, dus gaan we zuurpruimen over de naam![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten