Sodeju wat een heerlijke bak. En dat geld...tsja, wat kost een beetje aangeklede nieuwe Golf tegenwoordig? Is toch een nobrainer dan?

Sodeju wat een heerlijke bak. En dat geld...tsja, wat kost een beetje aangeklede nieuwe Golf tegenwoordig? Is toch een nobrainer dan?
Leeftijd zegt me niet zoveel, afschrijvingspotentieel een stuk meer. Ik 130i dus nog even een stukje verderKnot schreef:Blijft in mijn ogen ouwe troep voor 20k hoor.. 2001.... je hebt er ook een 350Z voor die dik 5 jaar jonger is!
leeftijd maakt mij ook niet zoveel uit op auto's. M3 uit 2000, of uit 2006, who cares? auto's zien er behalve de achterlichten hetzelfde uit. en de 2004+ modellen zijn nog wat duurder dus schrijven ook nog aardig af.Knot schreef:Blijft in mijn ogen ouwe troep voor 20k hoor.. 2001.... je hebt er ook een 350Z voor die dik 5 jaar jonger is!
Knot schreef:Blijft in mijn ogen ouwe troep voor 20k hoor.. 2001.... je hebt er ook een 350Z voor die dik 5 jaar jonger is!
Hey, die staat bij een autobedrijf waar ik veel zaken mee doe.Erik dB schreef:Die zon moet toch echt maar weer eens gaan schijnen:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr
De 08-PP-XB, 2001, 127k op de teller, en met een hardtop. Staat alweer 2 maandjes te koop te staan, en het blijft kriebelen
Ziet er netjes uit
Niet bij mij...Lage km stand en een lage prijs. Dit is wel heel goedkoop..?! eerste tenaamstelling in 2007, maar geen import-auto.
inderdaad!Niels schreef:Te mooi om waar te zijn....
En ding staat gewoon voor de handel want de advertentie op MP is 4 dagen oud en de auto is sinds 4 dagen in bezit van de verkoper.Datum eerste toelating 31-05-2002(10,8 jaar)
Datum aanvang laatste tenaamstelling 01-03-2013(4 dagen)
Datum eerste afgifte Nederland 28-12-2007(5,2 jaar)
Je weet het nooit, maar voor zo'n prijs MOET er haast wel een addertje zitten.Hitz schreef:Die tuin lijkt wel een beetje op die van die advertentie met die opgeknapte schade M3 CS een tijdje terug..
???Reind schreef:Bandenmaat achter lijkt ook niet te kloppen. Zitten tevens winterbanden op. Niet dat het wat uitmaakt maar als de je verkeerde banden op een m3 monteerd klopt er iets niet.
Ik bedoel de bandenmaat, niet de verkeerde banden. Er zit een breedset op en heeft zo lijkt het op de foto achter 225 op liggen.Spijkerhard schreef:???Reind schreef:Bandenmaat achter lijkt ook niet te kloppen. Zitten tevens winterbanden op. Niet dat het wat uitmaakt maar als de je verkeerde banden op een m3 monteerd klopt er iets niet.
Ik had ook een setje M3 motorsportvelgen met winterrubber voor de M3. Was ook een daily immers.
Heb de wielen overigens nog steeds....
Ik kon het toch niet laten en ben vandaag even naar Ede gereden. De M3 cabrio stond binnen, en wat een fantastische kleur heeft ie tochFabian schreef:Hey, die staat bij een autobedrijf waar ik veel zaken mee doe.Erik dB schreef:Die zon moet toch echt maar weer eens gaan schijnen:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr
De 08-PP-XB, 2001, 127k op de teller, en met een hardtop. Staat alweer 2 maandjes te koop te staan, en het blijft kriebelen
Betrouwbaar bedrijf iniedergeval. Ze kopen veel inruil van me op.
Gebruikers op dit forum: Andreass en 6 gasten