Fabian schreef:
Hey, die staat bij een autobedrijf waar ik veel zaken mee doe.
Betrouwbaar bedrijf iniedergeval. Ze kopen veel inruil van me op.
Ik kon het toch niet laten en ben vandaag even naar Ede gereden. De M3 cabrio stond binnen, en wat een fantastische kleur heeft ie toch

. Helaas was de auto wel wat minder netjes dan ik had gehoopt: het leer van de voorstoelen had last van de bekende instapschade, meer dan zou mogen bij deze km-stand. Zal wel van veel in/uitstappen met een spijkerbroek komen. Verder glom het leer en was het niet meer mooi egaal van kleur. Toch zonde in deze prijsklasse. Daarbovenop vond ik links en rechts nog wat krassen en beschadigingen en werd ik er al minder warm van.
Qua exterieur stond de auto op 4 kale banden maar er stond wel een setje 19" BBSjes naast met prima banden. De naden van de auto sloten mooi aan, en qua lak zag eea er goed uit met wel wat (knullig) bijgewerkte steenslagschade voorop.
Toen het boekje er maar even bijgepakt, en de laatste beurt (olieservice) was van 14 maanden geleden. Dat werd wel weer eens tijd. De auto had overigens wel (volgens de verkoper, hij kwam er zelf mee) alle terugroepacties gehad.
Al met al zat er nog wel wat rek in de prijs en zou bovenstaande allemaal geregeld kunnen worden. Toch was ik vanachter mijn PC enthousiaster over de auto dan IRL ernaast, en dat werd bepaald niet beter toen ze aangaven wat ze ongeveer voor mijn 130i wilden geven.
Snel terug naar A'dam, en de 130i gelijk maar even gewassen en bedankt voor de trouwe 17k km's tot nu toe
Vers linkje:
http://www.autobedrijfheije.nl/occasion ... rie-Cabrio" onclick="window.open(this.href);return false;