Onderzoekje voor huiseigenaren. Nog paar respondenten nodig!
-
Onderzoekje voor huiseigenaren. Nog paar respondenten nodig!
L.S.,
Zouden jullie maximaal 10 minuten van jullie tijd willen investeren in het invullen van een onderzoekje? Je krijgt een advertentie te zien waarna je een aantal vragen dient te beantwoorden.
Enige beperking is dat je een huis dient te bezitten, al dan niet met een hypotheek en niet in het bezit bent van een PV-installatie (zonnepanelen).
http://www.thesistools.com/web/?id=325906
Bvd!
We hebben nog een handjevol respondenten nodig (stuk of 20).
Zouden jullie maximaal 10 minuten van jullie tijd willen investeren in het invullen van een onderzoekje? Je krijgt een advertentie te zien waarna je een aantal vragen dient te beantwoorden.
Enige beperking is dat je een huis dient te bezitten, al dan niet met een hypotheek en niet in het bezit bent van een PV-installatie (zonnepanelen).
Bvd!
We hebben nog een handjevol respondenten nodig (stuk of 20).
Laatst gewijzigd door HSR op 11 mar 2013, 09:50, 2 keer totaal gewijzigd.
- Luco
Re: Onderzoekje! Huiseigenaren, gelieve mee te doen
ingevuld
vraag 5 staat een foutje bij de leeftijden.
En naar aanleiding van het verhaaltje de antwoorden ingevuld met in mijn achterhoofd de kennis die ik er zelf over verzameld heb
vraag 5 staat een foutje bij de leeftijden.
En naar aanleiding van het verhaaltje de antwoorden ingevuld met in mijn achterhoofd de kennis die ik er zelf over verzameld heb

Laatst gewijzigd door Luco op 04 mar 2013, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
- PD power
Gedaan, heb eerlijk gezegt niet zulke beste referenties qua zonnepanelen.
-
Alvast bedankt heren!
@ Luco, dat zal ik dan even doorgeven!
@ Luco, dat zal ik dan even doorgeven!
-
Aan iedereen die de moeite heeft genomen om te participeren, enorm bedankt! Na een avondje al bijna 50 respondenten, dat schiet dus perfect op!
Nogmaals bedankt!
Overigens, gewoon zo eerlijk mogelijk antwoorden, als je ergens uitermate negatief over bent geef dat dan aan, sociaal wenselijk doen ze maar in de politiek
En, aan het eind vd vragenlijst vind je een disclaimer, naam, persoon, bedrijfsnaam etc zijn allemaal willekeurig geselecteerd, werkelijke overeenkomsten berusten dan ook op toeval.
Nogmaals bedankt!
Overigens, gewoon zo eerlijk mogelijk antwoorden, als je ergens uitermate negatief over bent geef dat dan aan, sociaal wenselijk doen ze maar in de politiek

En, aan het eind vd vragenlijst vind je een disclaimer, naam, persoon, bedrijfsnaam etc zijn allemaal willekeurig geselecteerd, werkelijke overeenkomsten berusten dan ook op toeval.

-
Re: Onderzoekje voor huiseigenaren. Nog paar respondenten no
L.S.,
Al enorm bedankt aan iedereen die de enquete heeft ingevuld. Meer dan eeuwige roem en de kwalificatie 'gaaf persoon' kunnen we jullie niet bieden dus bedankt voor de inzet.
We hebben nog een 20tal respondenten nodig, we hopen er hier nog een aantal te vinden.
Bvd!
Hier een leuk yt filmpje voor jullie moeite.
Al enorm bedankt aan iedereen die de enquete heeft ingevuld. Meer dan eeuwige roem en de kwalificatie 'gaaf persoon' kunnen we jullie niet bieden dus bedankt voor de inzet.

We hebben nog een 20tal respondenten nodig, we hopen er hier nog een aantal te vinden.
Bvd!
Hier een leuk yt filmpje voor jullie moeite.
- Macboy
Namens DF bedankt 

-
Voor het filmpje of de saaie enquete?Macboy schreef:Namens DF bedankt

-
- Auto: BMW X3 F25
Wilde er aan beginnen, maar zag er het nut niet van in. De vragen gaan over de adviseur en die ken ik niet, ik kan op een stukje advertentietekst geen mening vormen over de adviseur. De meeste adviseurs hebben toch niet mijn belangen voor ogen, maar hun eigen financiële belang.
Dus een enquete met een duidelijk doel heb ik geen moeite mee, deze wel.
-
Ben benieuwd, wat is volgens jou dan het doel van de enquete?Nico L. schreef:Wilde er aan beginnen, maar zag er het nut niet van in. De vragen gaan over de adviseur en die ken ik niet, ik kan op een stukje advertentietekst geen mening vormen over de adviseur. De meeste adviseurs hebben toch niet mijn belangen voor ogen, maar hun eigen financiële belang.