nee ik spreek niet uit ervaring........maar ik bedacht het me ineens 8)
en het lijkt me duidelijk dat ze in de m6 wil!!!
de goede keus!

Speak for yourself misterHANZ06 schreef:Ik heb geen vrouw of vriendin waar ik verantwoording aan af hoeft te leggen en verder sluit ik me helemaal bij m-bitious aan.
Franki(m-bitious) en ik (chevske) hebben ons niet op enig manier, denigrerend over Simone uitgelaten.
Wij hebben haar hoffelijk en met alle egards behandeld zonder dat er enige testosteron bij kwam kijken.![]()
Grtz,hanz06 alias chevske
Dit haal ik aan het begin van je topic..M-bitious schreef:Diegenen die zich bij mij melden als lid van het DF forum, krijgen van mij alle tijd van de wereld. Mogen ook rustig even naast me komen zitten of achter het stuur.
Frank.
Jij mag best rijden in die automaat hoor.Simone schreef:Dit haal ik aan het begin van je topiv..M-bitious schreef:Diegenen die zich bij mij melden als lid van het DF forum, krijgen van mij alle tijd van de wereld. Mogen ook rustig even naast me komen zitten of achter het stuur.
Frank.
Betekend dat.. Als ik het écht heel lief vraag dat?????
Die smoes dat hij te zwaar beladen is zal hij wat later in de middag wel gaan gebruikenSimone schreef:Siempie? Haha die heb ik lang niet gehoord!
En ik kan zelf ook naar Amsterdam hoor.. Wellicht niet met hoge snelheden maar ik kom er wel![]()
Maar dat zit wel goed joh..
Als Frank te zwaar beladen is dan verdelen we het gewoon eerlijk!
HANZ06 schreef:Niet mijn woorden verdraaienE60 M5 schreef:HANZ06 schreef:..........
Dan daar hopen dat de beemer niet teveel belast.............
Grtz,Hanz06
Dat klinkt niet als een compliment voor Simone.![]()
![]()
Grtz,Hanz06
Als het bloed verder naar beneden stroomt ben je niet met autorijden bezig denk ik 8)Simone schreef:Nee, hij bedoeld gewoon dat het als het bloed wat verder naar beneden daalt dat het gewicht wat meer naar onder gedrukt word..
oeps.. Dat zal vast een typische blonde vrouwenopmerking zijn..![]()
Ik zit nog steed met mijn armpjes over elkaar braaf te wachten 8)Simone schreef:Dit haal ik aan het begin van je topic..M-bitious schreef:Diegenen die zich bij mij melden als lid van het DF forum, krijgen van mij alle tijd van de wereld. Mogen ook rustig even naast me komen zitten of achter het stuur.
Frank.
Betekend dat.. Als ik het écht heel lief vraag dat?????
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot], Thomas H en 1 gast