wielen worden gewisseld met mijn huidige (van de 318i zie startpost)
omdat ikzelf ook die wielen het mooiste vind van de twee en omdat ik er net 4 nieuwe banden om heb zitten...
dvh schreef:Steenslag heb ik altijd een hekel aan
V/h voorjaar ga ik de 325 op laten opknappen.
Handig zo'n schadeboer als oom die met heel het gezin brillen nodig heeft
Mee eens, een setje 17" wielen die onder een e46 met M pakket zitten zouden hem helemaal af maken.Tim N schreef:Mooie auto Martijn, je sportstoelen, zwart exterieur EN dan ook nog cognac leder![]()
Geweldig mooie combinatie. Enkel doen die wielen het niet voor mij,verder erg erg mooi.
Zeker via Cools in Eindhoven laten doen. Cools leverd absoluut al jarenlang fantastisch werk. Maar ik heb t idee dat jou mening niet helemaal correct is.Petrolhead Tom schreef:Dat heeft een bekende van mij ook laten doen bij zijn 520i E60. Ik had het idee dat de kwaliteit van het achteraf gemonteerde leer ook wat mooier was dan het leer van BMW zelf.
Ik had het idee he. Heb één keer in die auto gezeten toen hij een maand oud was. Heb dus geen idee hoe het leer zich houdt door de jaren heen.Chris van S. schreef:Zeker via Cools in Eindhoven laten doen. Cools leverd absoluut al jarenlang fantastisch werk. Maar ik heb t idee dat jou mening niet helemaal correct is.Petrolhead Tom schreef:Dat heeft een bekende van mij ook laten doen bij zijn 520i E60. Ik had het idee dat de kwaliteit van het achteraf gemonteerde leer ook wat mooier was dan het leer van BMW zelf.
mooi ding zeg, fraaie kleur leder ookMartijn_bmw schreef:dat weet ik zo niet, moet wel zeggen dat het leer er echt nog super mooi uitziet (als nieuw vind ik altijd zo'n stomme verkopers opmerking op een 8,5 jaar oude auto maar het lijkt er aardig op)
zelfs de bestuurdersstoel en instapwangen bestuurderstoel die het altijd zwaar hebben zijn nog schadeloos:
Gebruikers op dit forum: 2226cc, beske, Cuprafan_123, Google [Bot], Jules_W, Marc Sierra, MarcelV, Prutser, ron36 en 15 gasten