Hielke schreef:allen schreef:Half elf inmiddels. Ik weet niet hoe laat de BMW dealer bij jullie open is, maar die in Dordt kon ik vaak al voor 8 uur bereiken.

Door die moderne facturering hebben ze de werktijden kunnen aanpassen. Ma t/m Vrij, 11 - 14 uur.
Simpel natuurlijk. Die achterremschijven zijn besproken, afspraak was om daar nada noppes aan te doen. Daar is geen speld tussen te krijgen.
Het zijn allemaal boefjes. Fiat heeft net de eerste beurt gehad. Moest wel bij de dealer vanwege eventuele garantie/coulance. Wat is er gebeurd (ik stond erbij)? Nieuw luchtfilter en pollenfilter, in 10 minuten klaar. Prijs, 170 euro. Omdat dit de vaste prijs voor de eerste beurt is! Ammehoela. Volgende keren mooi naar m'n vaste garage als het niet anders kan.
Als je dan niet meer naar je stealer gaat dan verlies je wel het recht op garantie als je niet uitkijkt.
Met die olie probeerde ze me bij Kroymans destijds ook een oor aan te naaien.
Ik ververste eigenlijk elke 5 tot 6000 km de olie van mijn Corvette.
Toen hij voor een beurt daar stond had ik er net 2000 km eerder nieuwe olie in gegooid en vond het dus zonde om weer 12 liter Mobile1 olie in te gooien dus vertelde ik de monteur en later de WP chef dat dit niet nodig was.
Dat was volgens hem geen probleem, tot dat het blok knalde, toen kwam in hun zoek tocht om onder de garantieclaim uit te komen ineens boven water kwam dat er tijdens een beurt geen olie ververst was.
Door met de aankoop bonnen van van olie en filters te komen van de eerste 1,5 jaar dat de auto oud was kon ik onder dat geneuzel uit komen maar het koste wel een hoop gezeur en moeite.