FIOD heeft Porschedealer Gelderland aangehouden
- RVV
- Martin van der Zwaard
Re: FIOD heeft Porschedealer aangehouden
Hoorde het vanmorgen op de radio.
- Roy RS
Re: FIOD heeft Porschedealer Gelderland aangehouden
ik las dat ie verdacht wordt van een belasting fraude ter grootte van iig 7 cijfertjes
das best veel. als ik me niet vergis is dit wel 1 van de meest populaire dealers in NL toch?
Zonde van zo'n bedrijf, zal wel niet veel van overblijven op deze manier...(ik ga er maar vanuit dat de fiod je niet komt oppikken als ze geen bewijzen hebben)

das best veel. als ik me niet vergis is dit wel 1 van de meest populaire dealers in NL toch?
Zonde van zo'n bedrijf, zal wel niet veel van overblijven op deze manier...(ik ga er maar vanuit dat de fiod je niet komt oppikken als ze geen bewijzen hebben)
- dvh
Mwa.. Wees daar niet al te stellig over.
De fiod opereerd ook weer samen met andere instanties.
Als er een grote zaak is. Pakken ze iedereen die verdacht is en pluizen ze het daarna uit.
Maar goed.
De fiod.
Boeven die andere crimineel noemen.
De fiod opereerd ook weer samen met andere instanties.
Als er een grote zaak is. Pakken ze iedereen die verdacht is en pluizen ze het daarna uit.
Maar goed.
De fiod.
Boeven die andere crimineel noemen.
-
FIOD komt iig niet zomaar......
-
Zomaar een greep uit de reacties,
Zat er aan te komen. Goedkoper zijn dan de andere dealers, met een duurder pand. Dan moet inkoopprijs naar beneden. BTW is een slok op een borrel. Je concurenten hebben leedvermaak. Kunnen zij ook weer eens wat verdienen.
concurent
28-02-2013 op 13:04
Het bedrijf van de heer Wegh verkoopt acht Porches per week, je moet eens proberen acht b.v. Suzuki's te verkopen dan kijk je er opeens heel anders tegen aan.
B. van Toorn
28-02-2013 op 12:40
Vermakelijk.
Zat er aan te komen. Goedkoper zijn dan de andere dealers, met een duurder pand. Dan moet inkoopprijs naar beneden. BTW is een slok op een borrel. Je concurenten hebben leedvermaak. Kunnen zij ook weer eens wat verdienen.
concurent
28-02-2013 op 13:04
Het bedrijf van de heer Wegh verkoopt acht Porches per week, je moet eens proberen acht b.v. Suzuki's te verkopen dan kijk je er opeens heel anders tegen aan.
B. van Toorn
28-02-2013 op 12:40
Vermakelijk.

-
Aldus advocaat Rutger SarkPon houdt zich weer eens van de domme. In plaats van het leveren van bijstand aan haar dealer, zegt deze woordvoerder doodleuk geen partij te zijn. De heer Wegh moet snel opheldering verschaffen en de kwestie met de fiscus tot oplossing brengen, anders dreigt hij subiet zijn dealerschap te verliezen. In elk dealercontract staat immers dat bij fraude de importeur het contract per direct kan opzeggen en reken maar dat Pon daarvan gebruik zal maken. Advies aan de heer Wegh: neem een goede advocaat in de arm, en dan bij voorkeur niet van het type Moszkowicz.
Rutger Sark
28-02-2013 op 16:57

-
Maar hij heeft wel gelijk....
- RVV
Pon neemt die toko straks gewoon over.
- Tom van H.
Dan ga ik voortaan wel naar Eindhoven ofzoRVV schreef:Pon neemt die toko straks gewoon over.

- Tom van H.
http://www.automotive-online.nl/home/10 ... tatie.html
Ziet er naar uit dat we niet naar Eindhoven hoeven
Gelukkig, want ervaar Gelderland altijd als een erg fijne dealer! (normaal gesproken heb ik juist een gruwelijke hekel aan dealers)
Ziet er naar uit dat we niet naar Eindhoven hoeven

Gelukkig, want ervaar Gelderland altijd als een erg fijne dealer! (normaal gesproken heb ik juist een gruwelijke hekel aan dealers)
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Waar rook is, is vuur en zoals uit het bericht op te maken valt speelt er wel iets tussen hem en de fiscus.
Hopelijk voor hem loopt het met een sisser af, want het schijnt idd. een van de beter Porsche dealers van Nederland te zijn
Hopelijk voor hem loopt het met een sisser af, want het schijnt idd. een van de beter Porsche dealers van Nederland te zijn

-
- Auto: Land Rovers / Alfa Romeos
Tom, andsrs ga je voortaan naar Porsche Leusden. Ik weet zeker dat je daar goed geholpen wordt. Vriendje van me is daar bedrijfsleider 

- Sperdy
Heus? Kijk uit voor 'vriendjes van me ..'
-
- Auto: Land Rovers / Alfa Romeos
Ik heb je een pb gestuurd maar nog geen reactie...
- cooldragon
Wat ik van een bevriende accountant heb gehoord is, dat een groot deel van grotere autodealers weleens BTW'wegschrijft' op grotere schaal. Dat het nu bij PCG breed wordt uitgemeten bij de FIOD EN in de media, hmmm....zou dat enigszins te maken hebben met EEN jaloerse concullega porschedealer die t niet kon hebben dat PCG al voor de 5e maal op rij porsche dealer van het jaar is? Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou me nisk verbazen als een van hun best eens een klokkenluider zou kunnen zijn.
Als klant heb ik in elk geval nooit te klagen gehad, altijd prima geholpen en onderhoudsprijzen vallen reuze mee. Wat mij betreft hoop ik dat Mark dit allemaal snel achter zich kan laten en (Zoals Barry Stevens altijd zei:) 'gewoon doorgaan'
Als klant heb ik in elk geval nooit te klagen gehad, altijd prima geholpen en onderhoudsprijzen vallen reuze mee. Wat mij betreft hoop ik dat Mark dit allemaal snel achter zich kan laten en (Zoals Barry Stevens altijd zei:) 'gewoon doorgaan'