Mijn M6 met Hamann spoilers
-
haha, leuke opmerkingen allemaal!
Ik zal zo blij als een klein kind die snoep krijgt zijn en wel met iedereen mee willen rijden! Ik weet niet wat ik ervan moet verwachten maar ik ben erg benieuwd! (Die corvette is ook very nice!)
Wat een 'goeiemorgen meneer, wat heeft u een mooie auto zeg' al wel niet kan doen!
Ik zal zo blij als een klein kind die snoep krijgt zijn en wel met iedereen mee willen rijden! Ik weet niet wat ik ervan moet verwachten maar ik ben erg benieuwd! (Die corvette is ook very nice!)
Wat een 'goeiemorgen meneer, wat heeft u een mooie auto zeg' al wel niet kan doen!
- M-bitious
Ik denk dat Simone mij wel weet over te halen mee te gaan 8)HANZ06 schreef:Franki.
Rij je nu mee of niet?
Natuurlijk heeft habib recht van spreken en als de dames met hem mee willen rijden vind ik het best.
Als ik later maar niet te horen krijg dat die auto niet zo hard ging om dat hij te zwaar beladen was.![]()
Grtz,Hanz06
- M-bitious
Je ziet wie beleefd is ..............................Simone schreef:haha, leuke opmerkingen allemaal!

Vanaf nu gewoon Frank zeggen hoor mevrouw!
-
Haha, vooruit!
Trouwens een ego streelertje voor je.. Die vriendin die meegaat.. Heeft jou BMW als desktop op dr pc staan..
Kan je weer lekker slapen straks
Edit: Om precies te zijn deze:
[img:1632:1224]http://img183.imageshack.us/img183/9900/dsc00740pf4.jpg[/img]
Trouwens een ego streelertje voor je.. Die vriendin die meegaat.. Heeft jou BMW als desktop op dr pc staan..
Kan je weer lekker slapen straks

Edit: Om precies te zijn deze:
[img:1632:1224]http://img183.imageshack.us/img183/9900/dsc00740pf4.jpg[/img]
- Peter Tunissen
-
OnlineDownforce Hans
-
En dat zonder moeite!M-bitious schreef:Ik denk dat Simone mij wel weet over te halen mee te gaan 8)HANZ06 schreef:Franki.
Rij je nu mee of niet?
Natuurlijk heeft habib recht van spreken en als de dames met hem mee willen rijden vind ik het best.
Als ik later maar niet te horen krijg dat die auto niet zo hard ging om dat hij te zwaar beladen was.![]()
Grtz,Hanz06

-
OnlineDownforce Hans
-
Waar laat jij je chauffeurspetje en stropdas als je klaar bent met werken?Rico v Velzen schreef:Stelletje achterbank amateurs..
*kuch* dit is mijn achterbank
[img:692:461]http://www.lancashirelimos.co.uk/images ... jj%20f.JPG[/img]

- RVV
Overigens behoor ik tot de catagorie BMW rijders die zich niet zo makkelijk laat inpakken als M6 en M5 rijders
http://www.youtube.com/watch?v=d5_C_CFatNU&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=d5_C_CFatNU&NR=1

- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Kun je het mee doen RicoSimone schreef:Waar laat jij je chauffeurspetje en stropdas als je klaar bent met werken?Rico v Velzen schreef:Stelletje achterbank amateurs..
*kuch* dit is mijn achterbank
[img:692:461]http://www.lancashirelimos.co.uk/images ... jj%20f.JPG[/img]

- M-bitious
- M-bitious
- Jochem Vaartjes
-
Hmmmmm dacht ik je net uitgedaagd te hebben!M-bitious schreef:Ik denk dat ik hier maar even niet grappig op reageerSimone schreef:Haha, goed zo dat je je niet laat inpakken. Al moet ik zeggen.. als ik die man was.. met zulke vrouwen.. Waarom zou je het niet doen??Maar ontwijk jij ze maar.. Dan zorg ik wel dat ze genoeg krijgen
![]()
-
OnlineDownforce Hans
- atomchris
dussssss......
leest jullie vriendin/vrouw dit ook allemaal van jullie??????en dan zegt ze vast:ohhhwwww is niet erg joh dat je zo schrijft naar een (toch wel)zeer aantrekkelijke vrouw van ergens laag in de 20..........
''nee schat er zijn geen vrouwen bij de cbr....gewoon mannen die hard gaan rijden,blijf nou maar lekker thuis........is niks voor vrouwen,en te hard rijden vindt je maar eng en asso!''
8)
leest jullie vriendin/vrouw dit ook allemaal van jullie??????en dan zegt ze vast:ohhhwwww is niet erg joh dat je zo schrijft naar een (toch wel)zeer aantrekkelijke vrouw van ergens laag in de 20..........

''nee schat er zijn geen vrouwen bij de cbr....gewoon mannen die hard gaan rijden,blijf nou maar lekker thuis........is niks voor vrouwen,en te hard rijden vindt je maar eng en asso!''

- M-bitious
Spreek je uit ervaring?christiaan linneweever schreef:dussssss......
8)

Volgens mij heeft niemand iets verkeerds gezegd. Simone is nog steed hier en wordt met respect aangesproken toch?