Dat geloof ik graag!Erik dB schreef:Ik werk voor een stel IJslandse curatoren. Best interessant
Hoe ben je daar zo bij terecht gekomen?
Dat geloof ik graag!Erik dB schreef:Ik werk voor een stel IJslandse curatoren. Best interessant
Ik word er zelf ook gevlogen EricFDD schreef: Laatste tijd reis ik wat vaker door europa en zit wat vaker offshore dan voorheen (dus misschien heeft Niels me er wel een keer naar toe gevlogen![]()
![]()
),
FDD schreef:Hoi,
en zit wat vaker offshore dan voorheen
Groeten,
Eric
Succes Luco, we duimen voor je. Kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Ooit is deze ellende voorbij en dan moet de bouw heel wat achterstand inhalen. Komt goed.Luco schreef:Wist niet waar het anders moest, morgen eindelijk weer eens een gesprek voor een opdracht, hopelijk kan ik hem binnenhalen, wordt wel weer eens tijd voor een opdracht.
DownforceJan schreef:Maik, "ijzerboer" komt hard aan....... "RVS boer" klinkt beter.Maik schreef:Potverdikke Jan, dat is handig zo'n ijzerboer bij de club![]()
Misschien binnenkort even een offerte aanvragen bij je voor iets van mijn werk, jammer genoeg geen potentiele mega-order....
Ja, ik denk dat de prijs je zeker tegen gaat vallen....Luco schreef:Ik wil ooit nog een mooie naam in rvs op het hek van ons stulpje
"Alpine-Hoeve" ofzo
Maar ben bang voor de prijs![]()
Elmar schreef:DownforceJan schreef:Maik, "ijzerboer" komt hard aan....... "RVS boer" klinkt beter.Maik schreef:Potverdikke Jan, dat is handig zo'n ijzerboer bij de club![]()
Misschien binnenkort even een offerte aanvragen bij je voor iets van mijn werk, jammer genoeg geen potentiele mega-order....Ja, ik denk dat de prijs je zeker tegen gaat vallen....Luco schreef:Ik wil ooit nog een mooie naam in rvs op het hek van ons stulpje
"Alpine-Hoeve" ofzo
Maar ben bang voor de prijs![]()
![]()
Luco schreef:Wist niet waar het anders moest, morgen eindelijk weer eens een gesprek voor een opdracht, hopelijk kan ik hem binnenhalen, wordt wel weer eens tijd voor een opdracht.
Hoop voor jou dat je niet op de trein bent aangewezen. Heb 3 jaar op en neer gependeld van Sittard naar Nijmegen met de trein (ook voor de studie). Als je geen hekel aan de NS hebt krijg je het daar wel door. Vanaf Roermond is het een hel...stefan740 schreef:Ik ben bang dat ik meer uren aan het sporten ben en meer uren in de kroeg hang dan dat ik college volg elke week..... maar ik volg de opleiding SBRM in Nijmegen