Wie koopt er als eerste een E90/E92 M3?
-
Gisteren op papenburg mogen rijden en glijden in een 997 GT3. De 997 is een klap beter dan de 996 GT3 RS
Alles maar dan ook alles wat er op dit moment te koop is in autoland staat gewoonweg in de schaduw van deze machine.
Alles maar dan ook alles klopt aan zo n auto. Als ik Mark k was verkocht ik alle auto en kocht ik ik 1 daihatsie cuore en een 997 GT3. Alle andere fabriekanten komen de eerste 10 jaar niet eens in de buurt van zo n auto qua package.
Zo jammer dat het:
a een porsche is (vanwege opzichtigheid en gunnen)
b zo duur is door oa ned belastingen.
Modderfok wat mooi zo n 997 GT3 moest het even kwijt weer. Het maalt al weer als gek door mijn kop heen. Het is gewoon weer een worstje wat voor je hangt die je niet kan pakken.
Alles maar dan ook alles wat er op dit moment te koop is in autoland staat gewoonweg in de schaduw van deze machine.
Alles maar dan ook alles klopt aan zo n auto. Als ik Mark k was verkocht ik alle auto en kocht ik ik 1 daihatsie cuore en een 997 GT3. Alle andere fabriekanten komen de eerste 10 jaar niet eens in de buurt van zo n auto qua package.
Zo jammer dat het:
Modderfok wat mooi zo n 997 GT3 moest het even kwijt weer. Het maalt al weer als gek door mijn kop heen. Het is gewoon weer een worstje wat voor je hangt die je niet kan pakken.
Laatst gewijzigd door Andre op 16 apr 2007, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Cool om te lezen. Je hebt dan wel niet in een RS gereden maar die heb je ook niet nodig, als ik je verhaal mag geloven.Andre schreef:Gisteren op papenburg mogen rijden en glijden in een 997 GT3. De 997 is een klap beter dan de 996 GT3 RS
Zo jammer dat het:
Modderfok wat mooi zo n 997 GT3
Wanneer komt 'ie er André?

-
- Bert ///M3
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Sander S.
Hey Andre,Andre schreef:Een GT3 is de meest ultieme sportauto die er te koop is. Alles wat duurder en nog exclusiever is. Is eerder slechter dan beter in mijn beleving.
Waarom staat er geen mitsubishi op en kost ie een klap minder.
Als dit nou juist de auto is die jou écht wat doet, waarvan jij zegt van joh, ' Dit is gewoon dé auto '.
Waarom zou je dan niet alle middelen gebruiken om juist deze auto te bezitten, of dat nou nieuw is of gebruikt. Als ik jou zo eens hoor is alles vaak te groot, te zwaar en verkeerd aangedreven

Meenemen kun je het niet you know.
- Sander S.
Precies Joop.
Het is verder niet negatief bedoeld hoor.
Maar Andre vind 'volgens mij' veel auto's niets, teminste, niet voor hem. En als je hem zo hoort over die GT3, dan heb ik echt zoiets van, joh, koop dat ding als het enigzins kan, tuurlijk, al moet je er financiel voor krom gaan liggen is het minder slim, maar dat lijkt me het probleem niet.
Smoesjes als de politie in de berm doen me niets, met een simpele 320 kan je je rijbewijs ook gemakkelijk kwijt rijden. En dat dezelfde wagen in non-BPM landen een stuk goedkoper is, tjah, dat zal nog wel even zo blijven
8)
Maar Andre vind 'volgens mij' veel auto's niets, teminste, niet voor hem. En als je hem zo hoort over die GT3, dan heb ik echt zoiets van, joh, koop dat ding als het enigzins kan, tuurlijk, al moet je er financiel voor krom gaan liggen is het minder slim, maar dat lijkt me het probleem niet.
Smoesjes als de politie in de berm doen me niets, met een simpele 320 kan je je rijbewijs ook gemakkelijk kwijt rijden. En dat dezelfde wagen in non-BPM landen een stuk goedkoper is, tjah, dat zal nog wel even zo blijven
8)
- Joop
Zo zag ik het niet hoor... Alleen dat "Meenemen kun je het niet you know." Lijkt wel of m'n oma aan het woord is.Sander Spoolder schreef:Precies Joop.
8)

Voeg ik er ook nog één aan de ingezette lijn toe: Carpe diem Andre!, want je weet na zo'n klapper in de Cuprace kan het ook wel eens heel anders aflopen... Weer volledig hersteld overigens?
-
Als ik ooit zo gek ben om er een te kopen dan zou ik 1 uit duitsland halen geen geel kenteken erop en alleen trackdays rijden mooi busje met kar erachter gt3 erop. Dan schrijft de bpm lekker af en dan kan je hem altijd later nog op geel zetten.
Maar dit gedroom blijft eerst bij gedroom eerst maar eens het race seizoen afmaken.
Maar dit gedroom blijft eerst bij gedroom eerst maar eens het race seizoen afmaken.
- Sander S.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
De dealer is op de hoogte van mijn eventuele plannen, en die houdt mij weer op de hoogte zodra er weer wat te melden is.Sander Spoolder schreef:Topkeuze Romo.romo schreef:Na wat denkwerk, laat ik blauw en rood maar zitten, ik denk toch dat het nieuwe M3 zwart gaat worden.......................
Hoever ben jij eigenlijk in het 'bestelproces' ?
Rijden en kopen ?
Wil zeker;
1 er zelf mee gereden hebben
2 de kleur(en) IRL gezien hebben
3 DSG bak er op
4 dan pas beslissen (want een 1 coupe komt er ook aan)
Komt er op neer dat ik nog een klein jaar kan wachten.
- romo