Je gaat er dus vanuit dat binnen 2 weken de nieuwe kentekens worden uitgegeven?

Mijn dealer heeft 'n oranje M6 net op kenteken staan. Zelfde verhaal?Sjoerd schreef:Demo van Smudde inderdaad. Mist een mm rubber am heck
Het is overigens een BMW NL auto; BMW NL heeft een fiks aantal M5-en te huur aangeboden aan de dealers. Na 3 maanden mogen de dealers de auto voor 'een zacht prijsje' overnemen. Begin April zal je denk ik een aantal M5-en als occassion zien.
Sjoerd schreef:Vorig weekend een F10 M5 meegehad. Super auto ik vond alleen het geluid tegenvallen. En ik vind hem te snel voor Nederland. Dikwijls niet door hoe snel ik reed. Killing voor het rijbewijs.
Denk dat ik het toch laat bij een wat minder snellere en saaie daily en me toch meer toe ga zetten de GT3 (ook een rijbewijskiller) te pakken.
Daar kun je dan mooi aanstaande zondag mee beginnen!Sjoerd schreef:Vorig weekend een F10 M5 meegehad. Super auto ik vond alleen het geluid tegenvallen. En ik vind hem te snel voor Nederland. Dikwijls niet door hoe snel ik reed. Killing voor het rijbewijs.
Denk dat ik het toch laat bij een wat minder snellere en saaie daily en me toch meer toe ga zetten de GT3 (ook een rijbewijskiller) te pakken.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], bleu_dust, Peter-Paul, Will F. en 12 gasten