StreetGasm 2000 Full Movie

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Gesloten
SG Maus

StreetGasm 2000 Full Movie

Bericht door SG Maus » 25 feb 2013, 13:42

Afbeelding

Door het grote succes van vorig jaar en na heel veel positieve reacties in de media
kregen wij telkens weer de vraag wanneer onze volledige 2012 aftermovie online te zien zou zijn.

Iedereen is immers benieuwd hoe zo'n 5 daagse roadtrip met meer dan 50 bijzondere auto's eruit ziet.

Na lang wikken en wegen hebben wij besloten deze aftermovie volledig online te zetten en openbaar voor iedereen die het leuk vind.
De video is uiteraard Full HD

Afbeelding

Om de video te bekijken kunt u terecht op onze website Streetgasm 2000 - the ultimate car challenge
of klik je hiernaast Directe link naar VIDEO

http://player.vimeo.com/video/58528267

Dit jaar is de StreetGasm 2000 nog groter en extremer! Verlengd met 2 dagen ( in totaal dus nu 7 dagen )
en uitgebreid naar 80 auto's !! is dit een ongekend auto avontuur waarbij nieuwe vriendschappen, prachtige locaties, Luxe Hotels en tenminste 10.000 verhalen voor uw nageslacht u te wachtten staan.

Momenteel hebben wij door enkele uitvallers nog een paar plaatsen beschikbaar.

Om te zien wat de StreetGasm2000 challenge precies inhoud verwijzen wij u graag naar onze website.

Klik hier om te zien wat u kunt verwachten en tegen welke prijs Deelname informatie

Om u een kleine impressie te geven van het deelnemersveld verwijzen wij u graag naar de teamsectie op de website.

Enkele voorbeelden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Become legendary and join the ultimate car challenge.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door SG Maus op 25 feb 2013, 13:56, 2 keer totaal gewijzigd.

Robin Hartog

Re: StreetGasm 2000 Full Movie

Bericht door Robin Hartog » 25 feb 2013, 13:47

Voor het geval je deze tekst op meerdere websites plaatst: Controleer ff je zinnen, dit staat best knullig. ;)

Vanavond maar ff de movie kijken, ben wel benieuwd eigenlijk.

SG Maus

Bericht door SG Maus » 25 feb 2013, 13:56

Bedankt, even de maandagochtend spelfoutjes eruit gehaald,. :coffee:

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 25 feb 2013, 15:44

Lijkt me nog steeds een leuke tocht, maar valt voor mij verkeerd qua datum. Hou het gewoon in de gaten, wie weet volgend jaar.

Zat toch al na te denken hoe ik nog plezier haal uit mijn auto, die shows kom ik al bijna niet meer, circuitrijden is no-go vanwege geluid en de toertochten is ook niet meer wat het geweest is. :bag:

.

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 25 feb 2013, 15:48

Nutkees schreef:Lijkt me nog steeds een leuke tocht, maar valt voor mij verkeerd qua datum. Hou het gewoon in de gaten, wie weet volgend jaar.

Zat toch al na te denken hoe ik nog plezier haal uit mijn auto, die shows kom ik al bijna niet meer, circuitrijden is no-go vanwege geluid en de toertochten is ook niet meer wat het geweest is. :bag:

.
Ben je er zondag bij? :df:

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 25 feb 2013, 15:53

Ik vond 1 topic eigenlijk wel meer dan genoeg: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =8&t=27509

Niels (Moderator)

Gesloten